Auteur Topic: Maud  (gelezen 61866 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Maud
« Gepost op: 26-01-2004, 19:57:22 »
Ja, Maud kan natuurlijk niet achterblijven. Ze kan wel wat publiciteit gebruiken, want ze moet natuurlijk wel naar die laatste 10.   ::ok::







{edit: icoontje gewijzigd - N@ncy}
« Laatst bewerkt op: 1-02-2004, 14:18:09 door n@ncy »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2004, 21:11:17 »
Ik vind haar leuk! Ze heeft 'n mooie stem en 't is echt 'n prachtige meid. Ik hoop echt van harte dat ze ver komt, maar ik vrees eik dat ze gaat stranden in de workshop. De kijkers die smsen zijn toch overwegend jonge tienermeisjes en die stemmen gewoon eerder op knappe jongens dan op 'n mooie meid. Jammer. :-\

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maud
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2004, 13:50:09 »
Maar die tienermeisjes krijgen het toch niet zo ver dat er 3 jongens doorgaan? Vorig jaar gingen Marieke, Zosha, Dewi, Hind en July (sorry weet niet of dat goed gespeld is) toch ook nog door :) Zijn toch 5 van de 9 vrouwen als je de wild card dan niet meerekent.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2004, 15:46:44 »
Je hebt helemaal gelijk! Laten we hopen dat 't dit jaar weer zo zal zijn en onze Maud dus gewoon bij de laatste 10 zal zitten.   ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Maud
« Reactie #4 Gepost op: 1-02-2004, 11:44:11 »
 ::bravo:: en nu maar hopen dat ze nog heel ver komt. Han, heb jij niet wat van die mascotte-smilies over?

Maud heeft het natuurlijk slim aangepakt, door het nummer 'White Flag' te zingen, pakt ze een nummer dat bij een hele grote groep mensen bekend is en ook behoorlijk populair. Maud is wat ouder, maar door haar lieve schooljuffrouw-uitstraling heeft ze toch wel wat. Daarbij natuurlijk die prachtige, zuivere stem.....ik ben benieuwd hoe ver ze gaat komen.  ::regenboog::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #5 Gepost op: 1-02-2004, 11:52:12 »
Han, heb jij niet wat van die mascotte-smilies over?

Ja hoor. Gooooooooo Maud!    ;D

Citaat
Maud is wat ouder, maar door haar lieve schooljuffrouw-uitstraling heeft ze toch wel wat.

Nou ouder? Ze is pas 22 hoor! Maar ik vind haar er eerlijk gezegd wel ouder uitzien dan 22.  :-\\

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #6 Gepost op: 1-02-2004, 14:12:01 »
Ik vind Maud echt erg goed, de beste van de 1e workshop  ::ok::
Maaaaar...ik weet niet of ze echt het nieuwe idool zal worden volgens het publiek. Ik vind eerlijk gezegd ook dat ze er ouder uitziet dan 22 en ik denk dat dat straks tegen haar zal werken (maar ik hoop het niet natuurlijk  ;) )
« Laatst bewerkt op: 1-02-2004, 14:14:16 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #7 Gepost op: 7-03-2004, 12:17:49 »
jeeh ze was goed gister! jammer van stemproblemen, anders was ze nóg beter geweest ::jaja::  maud roeleerd!!! en ze zag er jonger uit met dr kleding en haar etc. ;D

Re: Maud
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2004, 12:19:33 »
maud was goed deze keer andere keer owk al hoor ::trots::
en wat is ze opgeknapt ik vond haar deze keer t leukste van de meiden eruit zien ::tandpastasmiley::
k denk wel dat ze 3rde word ofzow mischien wel 1ste ::bravo::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2004, 11:04:04 »
Gister in de 2e liveshow vond ik maud er echt niet uit zien. Die kleren en dat haar waren echt 3 x niks.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2004, 11:15:07 »
Ze was net 'n kloon van Jerney met dat haar.  :-X

Ik vind haar er ook steeds minder leuk uitzien. Die krullen vond ik juist zo mooi bij haar in de workshop.  :-\\

maapie

  • Gast
Re: Maud
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2004, 20:07:11 »
ja, bah!

Ik vind haar eigenlijk ook nogal een kakker  ::ohno:: pff ik heb bij de workshops op haar gestemd, maar ze staat nu een heel stuk lager in m'n top 8

Offline Toodlesnot1

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2004, 21:51:06 »
Tsjonge als er eentje tussen zit die zich helemaal laat verprutsen door de IDOLS-mensen dan is het Maud wel. Het is gewoon overduidelijk dat ze zichzelf niet is. Ik gaf haar eerst goede kansen voor de laatste paar, maar nu gun ik het haar niet meer, omdat ze zo gemaakt is en NEP.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Maud
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2004, 23:22:39 »
Ik vond haar performance, haar looks en haar zang in de afgelopen show minder dan die van Alice :-X
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2004, 09:53:03 »
ja, bah!

Ik vind haar eigenlijk ook nogal een kakker  ::ohno::

Ze hockeyt... (hier in Tilburg: Kakker = Hockey, Hockey = Kakker) .

Ik vond het er ook echt niet uitzien zo, jaren 50 flashback? Ik hoop dat het volgende week leuker is hoor.

Owja, ik heb alleen de uitslag gekeken, de hele show heb ik niet gezien en de flashback ook niet! Dat je het even weet!

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Maud
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2004, 19:16:24 »
Ok. Mauds haar was laatste keer minder als daarvoor, maar ze is nog wel gwoon heel goed..Ik snap niet wat iedereen zo goed vindt aan Boris...hij heeft geen afwisseling in zijn stem...Irma en Marlies zijn ook heel goed..maar Maud blijft mijn favo.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2004, 10:33:57 »
Ik heb steeds minder met Maud. Vond haar optreden gister niet fantastisch. Een beetje tam en flauw gezongen. Heb het gevoel dat ze telkens kiest voor veiligheid als ze zingt. Ze zal nooit eens vol uithalen of iets verrassends laten horen. Bovendien vind ik haar niet vernieuwend.. Beetje dertien in een dozijn... Ondanks haar nieuwe looks...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2004, 11:39:54 »
nou, ik vond het wel heel goed ;D
ze hoorde zeker bij de beste vanavond! eindelijk een ballad ::love:: en ze zag er leuker en meer zichzelf eruit...

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maud
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2004, 11:52:11 »
Citaat
Ik heb steeds minder met Maud. Vond haar optreden gister niet fantastisch. Een beetje tam en flauw gezongen. Heb het gevoel dat ze telkens kiest voor veiligheid als ze zingt. Ze zal nooit eens vol uithalen of iets verrassends laten horen. Bovendien vind ik haar niet vernieuwend.. Beetje dertien in een dozijn... Ondanks haar nieuwe looks...

Dat hoorde ook wel een beetje bij dat liedje hoor. Ik vond haar ook de beste gisteren samen met Ron  ::ohno::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Maud
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2004, 12:20:21 »
Ik vond haar gisteren eindelijk eens lekker zingen. Maar dat uiterlijk moet ze echt weer 'terug veranderen' of zoals Irma zei: 'blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen'