Auteur Topic: Irma  (gelezen 33522 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2004, 13:49:17 »
(hoewel ik moet toegeven dat ik het wel een beetje eens was over dat dweilen :-X)

Ik ook ja. Ik moet zeggen dat ik haar wel weer 'n stuk beter vond dan in de eerste 2 liveshows, maar ik zie eerlijk gezegd nog steeds niet die geweldige Irma van de workshops. Ze viel me weer wat tegen en dat ik vind ik erg jammer. Ik had zoveel van haar verwacht na die workshops en dan valt 't extra tegen als ze 't nu niet helemaal kan waarmaken. Maar wie weet zit er idd 'n stijgende lijn in en zien we volgende week de Irma uit de workshops terug!  :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2004, 14:14:49 »
Ja, ik denk dat datgene wat we op de workshop hebben gezien het resultaat is van wekenlange voorbereiding. Om een liedje binnen een week zo subliem neer te zetten is denk ik ontzettend moeilijk. Een week is best wel kort. Ik denk dat Marlies door dit tijdstekort deze week ver onder haar kunnen presteerde op een liedje wat haar op zich denk ik wel goed lag. Wat dat betreft deed Irma het best goed, maar zoals op het de workshop was zal het (voorlopig) wel niet meer worden :-\\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Irma
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2004, 19:42:56 »
Toch hoop ik dat ze nog wel een tijd kan blijven. Ik vrees namelijk voor alle hysterische alice en eric fans (oftwel LOLBROEKEN)  >:( die stemmen gaan wegkapen. IRMA NEEDS VOTES!!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Irma
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2004, 17:53:22 »
Toch hoop ik dat ze nog wel een tijd kan blijven. Ik vrees namelijk voor alle hysterische alice en eric fans (oftwel LOLBROEKEN)  >:( die stemmen gaan wegkapen. IRMA NEEDS VOTES!!!

waarom nou weer lolbroeken? Misschien hoor ik ECHT wel iets in eric zijn stem. Ja hij is nou afgevallen, maar ik hou daar gewoon van van zo'n stem ook al klinkt ie niet mooi. Vind het een beetje een lullige opmerking sorry.
____________________________________________________

Afijn ik luister nu voor de zoveelste keer naar Irma die vlieg met me mee zingt en ik vond het echt geweldig! Hartstikke goed deed ze het en ik hoop dat ze het vanavond ook goed doet!
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #24 Gepost op: 11-04-2004, 00:08:51 »
Och Compuart, wat moet je nu? Je favoriet is eruit! Dat zal wel effe balen zijn!  :-[ Ik leef helemaal met je mee hoor!  ::bravo::

Misschien helpt 't als ik zeg dat ik zeker weet dat Irma 't toch wel gaat redden. Ze blijft gewoon 'n goede stem en 'n mooie uitstraling hebben, dus die gaat best wel 'n platencontract binnen slepen. We zullen nog veel van haar horen! Dat weet ik zeker!  :D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Irma
« Reactie #25 Gepost op: 11-04-2004, 00:16:54 »
Irma moet gewoon haar eigen liedjes zingen, coveren is niks voor haar...
always look on the bright side of life

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #26 Gepost op: 11-04-2004, 00:47:24 »
Snik, idols zonder irma zal nooit meer hetzelfde zijn. En hoewel ik de show nog net gezien heb verneem ik de uitslag via m'n mobieltje op een verlaten station in zwolle. Bizar ;D Maar goed, ging vandaag idd niet zo best met irma. Han ik hoop dat jouw idool boris meer succes heeft!     
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #27 Gepost op: 11-04-2004, 17:57:02 »
Ik vind het juist goed voor haarzelf dat ze eruit is....nu hoeft ze heel dat media-circus van de finale niet mee te maken en kan ze straks lekker haar eigen ding gaan doen! Kijk maar naar Hind vorig jaar..... :) Irma komt er wel  ::ok::
That's all

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Irma
« Reactie #28 Gepost op: 11-04-2004, 23:44:57 »
Day after show was leuk! en ze had leuke laarzen hahaha  ::ok::
always look on the bright side of life

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Irma
« Reactie #29 Gepost op: 12-04-2004, 09:07:55 »
Nu na bijna 1 jaar na dato kom ik gewoon tot de conclusie dat die Jamai( en Jim ) gewoon aan het "uitsterven" zijn. Daar bedoel ik dus mee dat ze het niet lang kunnen waarmaken wat Hind en in mindere mate Dewi wel lukt.
Ik denk en verwacht eigenlijk dat Irma, net als Hind, het wel lukt om als zangeres te slagen. Ik heb het al eerder gezegd: als het Irma lukt haar zenuwen onder controle te krijgen heeft ze gewoon een dijk van een stem. Ik wacht rustig af. ::bravo:: ::ok::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Irma
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2004, 09:46:56 »
hihi deze foto is echt lachen! ::rofl::
always look on the bright side of life

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #31 Gepost op: 13-04-2004, 09:50:15 »
Hij's erg leuk die foto :)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Irma
« Reactie #32 Gepost op: 13-04-2004, 13:26:13 »
Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit tussen de 'relatie' van Irma met Eric? Irma zei tijdens de Backstage dat ze het rustig aan zouden doen, dat ze wel heel verliefd zijn enzo, maar Eric zei weer tijdens Life & Cooking afgl. zondag dat ze alleen maar maatjes zijn en dat hij nog steeds bij zijn vriendin is.

Wie heeft The day after gezien (ik gemist helaas) en wat werd daarover verteld???

Edit: mensen, ik las pas later dat er een ander topic voor is: Idols-setjes. Ik weet genoeg! Tnx.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2004, 13:40:29 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #33 Gepost op: 13-04-2004, 19:52:29 »
Op onze Idols in de media-pagina staan nu ook artikelen over Irma online!  :D

Irma lacht niet voor extra rondje Idols
Voor Irma is het Idols-avontuur afgelopen. In een interview vertelt ze hoe ze haar afscheid ervaren heeft en dat Eric niet zo blij was met haar bekentenis verliefd te zijn op hem op televisie.
Brabants Dagblad, 13 april 2004

Idols: Dag Irma!
Verslag van het verloop van liveshow 6, waarin Irma de minste stemmen kreeg. Inclusief beoordeling van de 10 optredens en een kort interview met Irma.
Algemeen Dagblad, 11 april 2004

Irma steelt de show met 'God is a DJ'
Na een spetterend optreden bleef Irma zaterdagavond voor het eerst buiten de gevarenzone.
Brabants Dagblad, 22 maart 2004

De 'lastige' fans van Irma
Interview met Irma en haar vader Jim.
Brabants Dagblad, 17 maart 2004

Idols-kijkers hebben dus toch oren aan hun kop
Verslag van de tweede liveshow, met daarin centraal het optreden van Irma. Haar zanglerares komt ook aan het woord over de 10 finalisten.
Brabants Dagblad, 15 maart 2004

Veel rust en stoppen met roken deze week belangrijkste voor Irma
Verslag over de eerste liveshow, waarin de uit Brabant afkomstige Irma gelijk op de krukken belandde.
Brabants Dagblad, 8 maart 2004

Offline kdijkstra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #34 Gepost op: 27-04-2004, 16:36:45 »
Hoi,
Ik vind het jammer dat Irma is afgevallen, want ik vond haar heel goed. Nu ben ik voor Maud. Ik hoop dat ze wint.
Groetjes, Karen.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Irma
« Reactie #35 Gepost op: 12-06-2004, 10:42:51 »
zou angstig stil rond haar zijn, meld het Brabants Dagblad
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #36 Gepost op: 1-12-2004, 15:31:58 »
ik vond irma samen met boris de beste...alleen koos irma denk ik de foute liedjes....ze had meer ballads moeten doen.....want zeg nou zelf 'vlieg met me mee' en 'you take my breath away'(liveshow versie) zijn tog super!!!
groetjes wilma

Offline Idolsfan

  • Forumlid
Re: Irma
« Reactie #37 Gepost op: 22-12-2004, 10:34:19 »
ik ben fan van Irma en ben al vaak naar optredens van haar geweest naast idols...ze is echt zó cool ::) ::ok:: ;D ::tandpastasmiley::
Anastacia - - - Mary-Kate and Ashley Fan For ever!! =D