Auteur Topic: Irma  (gelezen 33298 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Irma
« Gepost op: 29-01-2004, 23:39:50 »


Een kandidaat waar je nog niet zoveel van hoort, maarja, ze valt misschien ook nog niet zo op. Voorlopig althans ;D Want naar mijn mening heeft ze de mooiste (Anouk-achtige) stem en de beste zangtechniek. Ze was degene die bij het liedje van Vanessa Carlton een rooie hoed op had en daar een geïmproviseerd bruggetje zong. ::ok::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2004, 09:35:29 »
Irma had idd wel 'n goede stem!  ::ok::

Alleen denk ik niet dat ze 't standaard idool is (juist datgene wat ik juist leuk aan haar vind, maar goed  :-\\ ) en daarom dus ook niet zo ver zal komen. 't Nederlandse publiek zal er denk ik toch weer naar neigen om meer 't standaard Idol-type te gaan kiezen: dus ofwel 't onschuldige 'girl next door'-typje met de mooie stem of de knappe jongen (waarvan meisjes z'n poster boven hun bed willen hangen) die wel aardig kan zingen. Maar laten we maar hopen dat men dit jaar toch meer voor de zangkwaliteiten zal gaan. Dan zit Irma er denk ik wel bij!  ::ok::  Bovendien heeft ze dit jaar natuurlijk ook de kans om gekozen te worden door de jury om door te gaan, omdat de jury ook bij iedere workshops 'n favoriet gaat kiezen.  :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2004, 12:16:03 »
Alleen denk ik niet dat ze 't standaard idool is (juist datgene wat ik juist leuk aan haar vind, maar goed  :-\\ ) en daarom dus ook niet zo ver zal komen. 't Nederlandse publiek zal er denk ik toch weer naar neigen om meer 't standaard Idol-type te gaan kiezen: dus ofwel 't onschuldige 'girl next door'-typje met de mooie stem of de knappe jongen (waarvan meisjes z'n poster boven hun bed willen hangen) die wel aardig kan zingen.
Ik denk dat vorig jaar een aantal van de meiden behoorlijk kon zingen. Bij de jongens, tjsa dat was een ander verhaal >:D

Citaat
Maar laten we maar hopen dat men dit jaar toch meer voor de zangkwaliteiten zal gaan.
Helemaal mee eens. Dan maken we misschien ook meer kans bij de World Idols. Ik denk dat échte zangkwaliteit (zoals bij Kelly Clarkson en Kurt Nilsen) zelfs in Nederland nog wel erkenning zal gaan krijgen. Ik heb Irma overigens nog te weinig gehoord om te beoordelen of dat 'échte zangkwaliteit' is, we zullen wel zien.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2004, 15:03:18 »
Ik denk dat vorig jaar een aantal van de meiden behoorlijk kon zingen. Bij de jongens, tjsa dat was een ander verhaal >:D

Ja dat ben ik wel met je eens. Ik vond vorig jaar over 't algemeen de meiden ook 'n stuk beter dan de jongens bij de laatste 10. Hind was gewoon m'n absolute favoriet en ik vond 't dan ook erg jammer dat 2 jongens van 15, die op zich niet zo'n bijzondere stem hebben, verkozen werden boven haar prachtige stem.  :(

Citaat
Ik heb Irma overigens nog te weinig gehoord om te beoordelen of dat 'échte zangkwaliteit' is, we zullen wel zien.

Ja we hebben idd maar 'n heel klein stukje van haar gehoord. 't klonk op zich wel goed, maar 't is nog te weinig om haar tot m'n favorieten te gaan rekenen. Daarvoor moet ik echt eerst meer van haar horen. En daar moeten we jammergenoeg nog 'n 2 weekjes op wachten, want dan is ze pas te zien en te horen in de workshop.  :-\\

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Irma
« Reactie #4 Gepost op: 30-01-2004, 21:51:48 »
ze is mij iig helemaal niet opgevallen..  :-\\ en dat zegt toch ook wel wat, niet?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #5 Gepost op: 30-01-2004, 23:32:53 »
Goed, het wordt tijd om es wat mensen over de streep te gaan trekken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand geen Idool wordt omdat diegene toevallig niet genoeg met Tooske troetelt en zodoende cameraminuutjes mist... ;D

luister en  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2004, 23:34:26 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2004, 00:31:57 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #7 Gepost op: 14-02-2004, 22:06:47 »
En? Heb ik één woord teveel gezegd?  ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2004, 22:12:20 »
Ze was idd erg goed Compuart! Ik denk dat velen haar onderschat hebben, omdat we gewoon nog niet veel van haar gezien hebben. Ik voorspel dat ze ver gaat komen!  :D  (en misschien wel in de finale samen met mijn favoriet Boris! ;) )

Offline Rick-19-nl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irma
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2004, 22:14:56 »
Irma gaat wel zeker winnen jah :P

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #10 Gepost op: 14-02-2004, 22:23:22 »
En? Heb ik één woord teveel gezegd?  ::tandpastasmiley::

Nee hoor compu, je had helemaal gelijk  ::ok::

je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Irma
« Reactie #11 Gepost op: 15-02-2004, 12:05:38 »
Ik denk ook dat het komt doordat we nog niet zoveel gezien hebben, sommige kandidaten wordt je mee doodgegooid (Boris, Tialda bv.) terwijl je iemand als Irma eigenlijk gisteren pas echt aan het werk zag.

Maar idd: Ze was geweldig! Zonder hoedje zie je toch dat ze een knappe meid is, ik hoop dat ze de hoedjes achterwege laat en: Hiep hiep hoera: Irma lijkt meer een rockbitch en 'hates' R&B!!  ::bravo::

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Irma
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2004, 13:46:27 »
Ik ben helemaal voor Irma!
Veruit de beste, meest krachtige en boeiende stem, daar staat geen idols kandidaat ze steekt er met kop en schouders bovenuit!

van mij mag ze winnen...

 ::ok::
ik hoop maar niet dat ze net zo marketing gericht zijn als vorig jaar, meisjes verkopen niet zo goed, het zijn de tienermeisjes die stemmen en die jim en jamai posters kopen....... zucht
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2004, 14:55:24 »
Van onze eigen Korte Nieuws-pagina:

Jamai tipt Idol Irma

21 februari 2004 - Voor Jamai is deelneemster Irma de grote favoriet bij de nieuwe editie van Idols. In een interview met De Telegraaf zegt hij dat ook Jim haar tipt. " Irma is al zo veel verder dan wij waren in de workshops."

De Idols-winnaar zegt dat Jim en hij elkaar "spontaan opbelden" over haar. "Ze kan al die riedeltjes al met haar stem die wij nog moesten leren." Hij vindt de kandidaten toch allemaal al meer volwassen en ervaren dan vorig jaar.

(Bron: Sterrenbeurs)


Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2004, 15:07:10 »
Kijk es aan :D Jamai en Jim, jullie moeten het dan wel NIET misschien van je zangkusten hebben, maar verstand van muziek hebben jullie wel!  ::ok:: ::ok::


EDIT: niet niet niet niet niet
« Laatst bewerkt op: 22-02-2004, 18:40:06 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #15 Gepost op: 22-02-2004, 18:17:29 »
Ben ik nou gek ??? of Compuart het woordje NIET vergeten ;D

Ik vind Irma ook ::ok:: , prachtige stem, goede uitstraling, performance goed, maar of ze van Boris kan winnen? Ik betwijfel het, die heeft natuurlijk ook het publiek mee, 13 jarige sms-ende meisjes gaan eerder voor iemand van het mannelijke geslacht denk ik. Maar kansloos is ze zeker niet, ik mag haar wel! :) ::ok::

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Irma
« Reactie #16 Gepost op: 24-02-2004, 20:37:12 »
Ik vond irma het echt goed doen! Ik vond alleen dat ze zo irritant met haar mond trok, maar dat doet ze geloof ik ook als ze praat dus een soort tik denk ik, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed zingt...had ik maar zo'n stem...
always look on the bright side of life

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irma
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2004, 20:15:18 »
Irma was gisteren weer helemaal terug van weggeweest. Terecht gebleven!  ::ok::
That's all

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Irma
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2004, 22:00:43 »
She was finally back yesterday!! en HOE!!!!  ::bravo::

Het publiek gaat haar nu ontdekken. Het nieuwe bij iedereen is eraf en veel andere finalisten gaan nu de mist in met hun zang waar Irma nu kan laten zien wat ze in huis heeft!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Irma
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2004, 00:58:13 »
Yep, that's our Irma!! ::bravo::

(hoewel ik moet toegeven dat ik het wel een beetje eens was over dat dweilen :-X)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.