1. Vietnam. Beste Molseizoen ooit gemaakt zowel nationaal als internationaal naar mijn mening. Echt alles klopte, zat zoveel spanning in, geweldige kandidatengroep, je werd meegenomen in het proces van de mol kiezen en kandidaten kiezen en het land was zó tof, Ik vind Azie sowieso goede mollanden.
2. Zuid Afrika. Was het eerste seizoen wat mijn liefde voor dit programma echt bevestigde. Alles zat zo goed in elkaar, zeker als je bedenkt dat dit pas het 2e seizoen was na de comeback. Geweldig land ook, opdrachten waren zeer goed.
3. Griekenland. Misschien omdat ik door Corona meer uitkeek na de volgende aflevering en er dat jaar echt in zat. Leuke harde kandidaengroep met ook veel lucht. Leuke opdrachten, leuke mol. Finale viel iéts tegen en jammer van de corona reunie. Doet toch veel zo'n reunie.
4. Argentinie. Eerste seizoen terug, harde groep. Hebben echt het spel heruitgevonden. Magistrale opdrachten en leuke twists.
5. Canarische eilanden. Ik begrijp dat hij bij veel mensen onderaan de ranking staat vanwege de ongelukken en de live finale maar toch vond ik dit seizoen iets heel mysterieus hebben. Mooie locatie en vond deze kandidatengroep een van de leukere ooit. Dat de Mol hier stopte vond ik op een gekke manier iets heel aparts bijdragen aan het seizoen, op een goede manier. Gaf ons een uniek inkijkje in hoe dat wordt opgepakt. Jammer van de live finale, ben geen fan en zal het ook nooit worden. Fijn dat ze het nu weer ouderwets doen.
6. Thailand, Leuk land, leuke mol. Spannend, al raakte ik naar het einde toe steeds minder geboeid. Miste toch nog iets van adrenaline opdrachten.
7. Sicilie, leuke groep, prachtig eiland (vorig jaar geweest) Zaten top opdrachten en elementen in, maar ook hier werd ik steeds minder geboeid naarmate het einde. Vond de start hier wel erg goed!
8. Duitsland, heeft een leuke thematiek maar ik vond het in tegenstelling tot anderen hier niet zo best qua Mol. vooral die opdracht waar hij 10 k uit de pot haalde. Opdrachten mistte soms iets, maar overall nog steeds een mooi seizoen.
9. Mexico. Leuke kandidaten, extreem goede start> eerste 3 afleveringen waren top maar daarna zakte het in.
10. Arizona. Moet dit seizoen nog her bekijken om echt een goede mening te kunnen geven, wellicht komt hij dan hoger in de ranking maar dit is eigenlijk het enige seizoen waar me bijna niks van is bijgebleven wat ik voor de Mol standaard toch vrij bijzonder en opmerkelijk vind. Ook hier begon het goed, maar zakte het vrij snel in. Misschien ook omdat de leuke kandidaten hier vrij snel het spel verlieten.