Auteur Topic: Niet de Mol met Splinter Chabot  (gelezen 6059 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Niet de Mol met Splinter Chabot
« Gepost op: 3-07-2025, 17:18:09 »
Bespreek hier de online serie waarin Splinter Chabot met de afvaller van de week napraat over diens WIDM-avontuur!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Niet de Mol met Splinter Chabot
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2025, 13:09:55 »
Misschien ligt het aan mij, maar waarom is er nog geen aflevering met de afvaller...? Zou dat iets te maken kunnen hebben met het aanbod dat Nathan kreeg?  ::vergroot::
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2025, 13:12:33 »
Misschien ligt het aan mij, maar waarom is er nog geen aflevering met de afvaller...? Zou dat iets te maken kunnen hebben met het aanbod dat Nathan kreeg?  ::vergroot::

Is er gewoon hoor.. ;D

https://npo.nl/start/serie/niet-de-mol/afleveringen/seizoen-4/25-jaar-niet-de-mol/afspelen
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2025, 13:15:08 »
Is er gewoon hoor.. ;D

https://npo.nl/start/serie/niet-de-mol/afleveringen/seizoen-4/25-jaar-niet-de-mol/afspelen
O daar wel, ja op de site staat: Stay tuned! Nieuwe afleveringen zijn binnenkort te zien.

« Laatst bewerkt op: 4-11-2025, 13:16:40 door MollenvangR »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2025, 15:56:16 »
Kijk eens naar de datum stamp van die link, 2028?!. ?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2025, 16:43:22 »
Ik werd wel een beetje bang van de afsluiting als ze het ook hebben over het Afvallershotel. "Spreid niet te veel, je zult enorm verrast worden." Die kandidaten die afvallen krijgen nog een rol..... en is er al wel een mol ::) ??? ::rofl::

Kreeg los van dit einde wel de indruk van haar dat Nathan het ook echt niet is.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2025, 17:43:34 »
Ik kreeg ook van Richard de indruk dat hij zijn 15 vragen voornamelijk op oud-mollen had gezet. Dat kon hem nog wel eens de doodsteek hebben gegeven.

En dat hij zeker van Nathan als mol paf zou staan. Daarin wil ik hem dan weer wel geloven. Dat hij dan niet op Loes inzet (mol is man) en vermoedelijk dus ook niet op Sahil kan zijn exit verklaren.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #7 Gepost op: 16-11-2025, 00:50:26 »
Opnieuw lijkt er best veel uit te halen deze week. Dennis denkt nu te weten wie de Mol is (er heeft schijnbaar dus geen ontknoping op locatie voor iedereen plaatsgevonden zoals in Cambodja) en heeft het over een onverwacht iemand met bravoure. Ook zegt hij dat hij denkt dat de Mol in het klaslokaal en bij de flitspaal zat. Anne-Marie, Merel en Nathan zaten in die groepen. Ik denk dat hij nu op Nathan zit, en dat die dus in ieder geval de finale haalt.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2025, 01:20:21 door Hadewychisdemol »

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 16-11-2025, 01:16:28 »
Ook de opmerking “iemand waarvan je denkt.. nee dat kan bijna niet”

Dat kan alleen maar over Nathan gaan

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-11-2025, 08:51:01 »
Ik vond nathan echt veel te verbaasd toen hij werd gekozen door de oud-winnaars in de rechtbank, dat lijkt me niet.

Wat ik al eerder aangaf is merel veel te vermoeid door de ochtendshow die ze op joe doet, kan me niet voorstellen dat ze nog tijd heeft voor het molschap.

AM was de mol in het eerste seizoen dat ik live keek maar ik vind haar echt teveel kandidaats, hoor..

Maar het moeten idd wel een van deze drie zijn, dan toch maar merel?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 16-11-2025, 10:56:57 »
Iemand die speelt met bravoure en iemand waarvan je denkt dat kan bijna niet… voelt echt alsof dat niet op Merel kan slaan.

Die is veel te afwezig vanwege wat dan ook en waarom zouden we dat nooit verwachten of “dat kan bijna niet” ?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 16-11-2025, 11:49:25 »
oke, ja dat is inderdaad waar..
Wat  ik op het forum lees is AM erg duidelijk de mol.
Zou ik niet erg vinden, wel leuk zelfs, al weet ik ook niet hoe dat onverwacht is.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 16-11-2025, 11:57:21 »
Ik denk dat de uitspraken van Dennis te letterlijk worden opgevat. Hij zegt duidelijk nog niet te weten wie de mol is, maar nu wel vermoedens te hebben. Dat de mol in Niet de Mol extreem wordt geprezen is niet nieuw. Hoe vaak hebben we al niet gehoord dat de mol geweldig, fantastisch, brutaal etc is? Ik hecht hier niet zoveel waarde meer aan. De enige die echt niet in dit profiel past is Loes, de rest kun je hier (met wat goede wil) gewoon onder scharen.

Opvallender vond ik wat Dennis zei over de dynamiek in de groep. Dat Jurre zo sturend is, waar Nathan tegenin gaat waardoor de rest wat ondersneeuwt en eigenlijk niets meer zegt.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 16-11-2025, 18:55:20 »
Inderdaad. En daarom vind ik het eigelijk jammer dat ze Jurre opnieuw gekozen hebben.
Mijn inziens waren er genoeg betere kandidaten onder de oud-mollen.
Was het niet fantastisch geweest om in Portugal George weer mee te laten doen?

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #14 Gepost op: 16-11-2025, 19:00:45 »
Wat betreft Jurre viel me nog op dat Dennis nog steeds geen idee had wat hij in de laatste opdracht gedaan heeft. Hebben ze elkaar niet niet ontmoet in het afvallershotel en is Jurre dus finalist of is het niet meer ter sprake gekomen (omdat hij misschien pas heel laat afviel)?

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 17-11-2025, 10:10:59 »
Wat ik al eerder aangaf is merel veel te vermoeid door de ochtendshow die ze op joe doet, kan me niet voorstellen dat ze nog tijd heeft voor het molschap.
Dus iemand die overdag of 's avond werkt is minder moe?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #16 Gepost op: 17-11-2025, 11:45:02 »
Wat betreft Jurre viel me nog op dat Dennis nog steeds geen idee had wat hij in de laatste opdracht gedaan heeft
Slimme conclusie; Jurre komt wel in de finale, lekker voor mijn pool wel, dat had ik ook al steeds ::jaja::

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-11-2025, 03:02:17 »
Misschien teveel getunneld in wie het niet zou zijn?

Daarnaast werd nog even genoemd dat hij Nathan in de 1e aflevering erg verdacht vond. Terwijl we in de uitzending van vorige week horen dat hij Nathan juist niet verdacht vond.

Maar wat een leuke enthousiaste energie heeft hij toch als hij over het programma praat.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2025, 10:32:33 »
Hm .. Jurre hield Sahil op grote afstand en wilde geen bondje. Ik vind dat toch echt heel verdacht. Het zal toch niet?

Neeeee het is niet Jurre .. toch?

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2025, 11:54:16 »
Ik vind het afvallen van Richard moeilijk te verklaren als Jurre de mol is. In de aflevering met Richard kreeg ik het idee dat hij wel echt voornamelijk op de oud-mollen heeft ingezet. Hij vond het bij de port-opdracht verdacht dat Jurre gelijk de portofoon pakte. Tevens had hij 'man' ingevuld bij zijn laatste test, dat zou dan alleen op Dennis en Jurre kunnen slaan.

Hij zei ook nog dat Anne-Marie bij de port-opdracht ''duidelijk niet wist wat ze moest doen, het spel is zo anders als je kandidaat bent.'' Klonk heel oprecht en dat zou betekenen dat hij op o.a. haar heeft ingezet (en dus niet de mol is, anders val je echt niet in afl. 2 af). Of AM valt nog af, gaat naar het afvallershotel en hij weet daarom dus dat zij het niet is, maar dat wist hij tijdens die opdracht natuurlijk nog niet.