Auteur Topic: Niet de Mol met Splinter Chabot  (gelezen 4046 keer)

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: Niet de Mol met Splinter Chabot
« Reactie #20 Gepost op: 30-11-2025, 12:13:06 »
Is Splinter de zoon van de schrijver Bart Chabot, van wie ik wel eens een boek gelezen heb?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 30-11-2025, 12:15:23 »
Sahil had eigenlijk hetzelfde als ik; iedereen is aan het mollen, beetje moedeloos werd hij ervan. De echte mol hoeft alleen maar een beetje bij te sturen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 30-11-2025, 12:15:52 »
Is Splinter de zoon van de schrijver Bart Chabot, van wie ik wel eens een boek gelezen heb?

Ja

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #23 Gepost op: 1-12-2025, 12:07:33 »
Ben ik de enige die vind dat dit ansich een leuk programma idee is: NIET de Mol. Maar sinds er een afvallershotel is vind ik het persoonlijk een raar concept omdat de afgevallen kandidaten nu al weten wie ver komt en wie ze nog gaan ontmoeten in het afvallers hotel.
Richard zei eerder al iets wat voor mijn gevoel AM ontkracht als Mol.
Daarnaast zei Sahil nu: Jurre is of de Mol of hij heeft de Mol tijdens de ondervraging ontdekt. Hij zei dat met zekerheid. Hoe weet je dit? Dan kunnen wij nu als conclusie trekken dat of Jurre of Kim of Merel de mol is? Want dat zijn de personen die Jurre ging verdenken na de ondervraging…..

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 1-12-2025, 12:33:10 »
Hou er wel rekening mee, dat de makers van WIDM dit van tevoren ook zien. Ik weet dat de niet de mol aflevering in de week op de maandag opgenomen wordt waar de persoon afvalt, dat was in het verleden wel zo, dus de makers hebben nog even tijd om dingen bewust in de edit te laten en bewust weg te laten. Zeker als je als kijker daardoor te veel komt te weten.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 12:35:28 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 1-12-2025, 12:42:55 »

Maar sinds er een afvallershotel is vind ik het persoonlijk een raar concept omdat de afgevallen kandidaten nu al weten wie ver komt en wie ze nog gaan ontmoeten in het afvallers hotel.

Klopt ik kan hier elk seizoen sinds dit zo is heel veel info uithalen. Vorig jaar nog in dat topic gezegd dat ze mss beter kunnen stoppen met dit programma

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-12-2025, 12:46:08 »
Klopt ik kan hier elk seizoen sinds dit zo is heel veel info uithalen. Vorig jaar nog in dat topic gezegd dat ze mss beter kunnen stoppen met dit programma
Ben wel mee eens, zeker sinds er een afvallershotel is. Dus ik vermijd ze soms bewust of kijk ze pas als al wat verder zijn in het seizoen, voorbeeld net voor de ontknoping. Ik heb dit keer ook alleen die van Immanuele gezien, omdat mijn zus dit samen wilde kijken met mij.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-12-2025, 12:58:51 »
Ook zonder afvallershotel kun je het misschien wel verbieden, maar niet voorkomen dat (afgevallen) kandidaten toch met elkaar praten.

Aan het eind van afl. 4 lijkt het er trouwens op dat Richard vnl. op Sahil zat i.p.v. op Jurre, wat ik al vermoedde. Maakt Splinters inbreng in afl. 2 des te opvallender.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 13:04:16 door Amethyst »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-12-2025, 13:31:59 »
Over te veel dingen zeggen en te verraden, vind ik dat je bij sociale media ook soms te veel afleest en dit bericht maken ze zelf en ben jezelf verantwoordelijk.

Zoals Kim had na aflevering 4 dit bij een bericht gezet:
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst; ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de mol. Maar ja, niets is wat het lijkt…

Nu voorbeeld Loes na aflevering 4:
Wat een Mind Game it was..
Vol goede moed op pad..
Om rondjes te draaien in alle gesprekken tot ik er duizelig van werd.
Trust Nobody?
Weg geld.
Ga deze aflevering zelf nog maar eens in de herhaling bekijken. Waar ging het nou precies mis?

Kijk ze mogen niet te veel verraden klopt en mogen je op de verkeerde been zetten, maar toch zou je bij Kim denken, oh ze is niet de mol en ze zat fout.
Bij Loes komt het al meer over als mol, die een kandidaat wil lijken.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #29 Gepost op: 7-12-2025, 01:07:45 »
Anne-Marie heeft vragen op zichzelf ingevuld ::rofl:: En wilde niet de Mol zijn deze keer.

Jurre vertrouwde Loes inderdaad volledig en schrok toen hij zag wat ze deed bij de sinaasappelopdracht, dat had ze hem niet verteld.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Speurmol

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-12-2025, 01:32:36 »
Anne-Marie heeft vragen op zichzelf ingevuld ::rofl:: En wilde niet de Mol zijn deze keer.

Jurre vertrouwde Loes inderdaad volledig en schrok toen hij zag wat ze deed bij de sinaasappelopdracht, dat had ze hem niet verteld.
Inderdaad, daarnaast wanneer Splinter zegt; ''Heeft ze je misschien wel in de zeik genomen" (over dat hij een bondje met haar had en elkaars hand vast houden met ''we doen dit samen''), dat Jurre dan volmondig ''Ja'' daarop antwoord..
Vind het wel jammer, want vond zowel Jurre als Anne-Marie top kandidaten, maar lijkt erop dat Jurre een bondje met de mol had, wat hem de kop gekost heeft..

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #31 Gepost op: 7-12-2025, 05:49:23 »
Hij heeft ook niks ingezet op Nathan, dat bleek ook duidelijk. En uit die line up opdracht kwam ook via Splinter weer naar voren dat Kim en Merel lachten, dus daar zal hij op hebben ingezet, zij zijn dus niet de mol. Wel flauw dat Splinter niet aankaart dat juist ook Loes moest lachen, dat hebben alleen wij molloten dus gezien......

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-12-2025, 08:45:16 »
Sneu dat Jurre een bondje met de mol had, want hij vertrouwde haar volledig, maarja dat is het spel.

Eigenlijk had hij tijdens het zweren met Loes in aflevering 3 iets beter moeten opletten. Loes heeft toen nooit gezworen en heeft ook nooit gezegd dat ze vertrouwen is, het woord vertrouwen heeft ze nooit genoemd, maar ook het woord zweren niet wat Jurre bij beide wel deed.

Offline Dreyrr

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: Vandaag om 11:49:17 »
Wat maakt het dat de exclusieve beelden van de afvallers die in het afvallershotel aankomen weg zijn gelaten na de aflevering van Sahil?

Online annebeestje

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: Vandaag om 11:58:01 »
Ze zijn na Sahil naar de Algarve vertrokken. Dus de afvallers tot en met Sahil zaten nog in Lissabon. Waarschijnlijk zaten Jurre en Anne-Marie een nachtje op een andere plek in de Algarve, waar geen oudere afvaller is om ze te ontvangen. En Kim hoeft niet naar een afvallershotel, die sluit gewoon weer aan na het champagemomentje met de drie finalisten.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:07:41 door annebeestje »
..0DATIE

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: Vandaag om 12:00:18 »
De 2 afleveringen staan online iig

Met Kim en met de finalisten

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: Vandaag om 12:08:56 »
De 2 afleveringen staan online iig

Met Kim en met de finalisten
Oeh leuk, ga zo bekijken.
Bij de finalisten kom je vaak achter wie nou de mol is, is mijn ervaring.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: Vandaag om 12:10:15 »
Nathan heeft iig echt t briefje aan Merel geschreven en legt uit waarom

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #38 Gepost op: Vandaag om 12:19:47 »
Merel verspreekt zich aan het begin bijkans. Hoe het was om dit keer kandidaat te zijn. Ze schrikt er zelf van en probeert er nog wat omheen te praten, het te corrigeren. Ik moet toegeven dat Nathan er echt gesloten als de mol bijzit. Loes is vooral blij finaliste te zijn, is frank en vrij. Geen spanning meer bij haar.

Trouwens werd wel gezegd hier op het forum dat Nathan op het einde van de serie los was gegaan, frank en vrij aan de drank, maar hij drinkt dus echt geen alcohol. Die man zit zo vol principes, die heeft het echt nog moeilijk met molschap, zo kwam deze aflevering op me over.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: Vandaag om 12:20:10 »
Ben nog niet heel ver, maar ik vind dat de vibe nu heel erg gaat dat Nathan de mol is.