Auteur Topic: Niet de Mol met Splinter Chabot  (gelezen 4220 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niet de Mol met Splinter Chabot
« Reactie #40 Gepost op: Gisteren om 12:25:04 »

Trouwens werd wel gezegd hier op het forum dat Nathan op het einde van de serie los was gegaan, frank en vrij aan de drank, maar hij drinkt dus echt geen alcohol. Die man zit zo vol principes, die heeft het echt nog moeilijk met molschap, zo kwam deze aflevering op me over.

Op zn social media staan gewoon foto’s en filmpjes van hem aan de alcohol hoor. Hij houdt ook erg van bier

Ik snap niet zo goed hoe principes met alcohol te maken hebben

Alsof je geen principes hebt als je wat drinkt  ::rofl::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #41 Gepost op: Gisteren om 12:29:09 »
Ze zeggen op de party of three, hoe moet het nou met jou Nathan, jij drinkt geen alcohol? Hij reageert dan gebarend met iets van "ik ben wel de kelner", schenkt de dames een glas in, houd zelf de fles vast zonder mee te drinken maar doet toch een beetje mee. En in Niet de Mol schenken ze sinaasappelsap in het champagneglas. Ik geloof dus niet dat hij alcohol drinkt, en bier kan je ook 0% drinken. Dat hij een man van principes is zal niemand verder betwisten, toch?

* Merel tegen Nathan over het openen van de fles champagne:
"Weet je wel hoe dat gaat, Nathan? Want jij drinkt niet."
"Dat klopt, Merel!"
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 12:33:17 door Lo »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: Gisteren om 12:33:35 »
Als ik de mol zou zijn moet ik ook écht niet drinken, ik deel m'n pincode nog  ::rofl::

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: Gisteren om 12:33:57 »
Echt duidelijk molvibes na Nathan vind ik tijdens deze aflevering van niet de mol.
En Merel had zich inderdaad versproken lijkt het.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: Gisteren om 12:38:43 »
wow, niet gedacht dat ze de ontknoping eigenlijk min of meer spoileren met deze aflevering, vond Nathan geen sterke mol, echt zo'n productie wensmol.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: Gisteren om 12:39:27 »
Als ik de mol zou zijn moet ik ook écht niet drinken, ik deel m'n pincode nog  ::rofl::

Ik ook. Maar dat zou iedereen die me kent  opvallen als ik opeens als enige geen wijntje pak  ::rofl::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #46 Gepost op: Gisteren om 12:41:41 »
wow, niet gedacht dat ze de ontknoping eigenlijk min of meer spoileren met deze aflevering, vond Nathan geen sterke mol, echt zo'n productie wensmol.
Eens, beetje jammer wel.

En Kim zegt in Niet de Mol dat ze alle opdrachten heeft gespeeld, dus theorieen dat we volgende week vrolijk voort gaan met nieuwe opdrachten en testen kunnen de prullenbak in.... de test van 40 vragen is al geweest, alleen de onthulling moet nog plaatsvinden. Ik begreep er wel uit dat de dames intussen weten dat Nathan de mol is..... voor hun is er dan dus wel een ontknoping geweest. Want het eindigt met dat Splinter als hij de laptop dichtdoet wel mag horen wie de mol is.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: Gisteren om 12:44:17 »
Helaas, is dit elke keer zo bij niet de mol met de finalisten. Ook als ik fout zit, merk ik dat er een molvibe gaat naar de juiste mol, helaas. En dit klopt altijd.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #48 Gepost op: Gisteren om 12:45:49 »
Sowieso was dit een beetje een surrogaatspoilertopic dit seizoen ::rofl:: Met name de afleveringen van Richard en Dennis gaven echt weg dat Nathan in ieder geval de finale zou halen, en misschien zelfs de Mol zou zijn. Daar mogen ze van mij in de toekomst wel iets voorzichtiger mee zijn. Vind het verder een leuke toevoeging namelijk! ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: Gisteren om 12:51:20 »
Ik ook. Maar dat zou iedereen die me kent  opvallen als ik opeens als enige geen wijntje pak  ::rofl::

Voor een kandidaat dus ook wel een slimme strategie  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #50 Gepost op: Gisteren om 12:53:47 »
Kim geeft verder aan dat zij op Merel zit omdat zij vol voor groen ging bij Hofdi. Mols. Nathan deed dit natuurlijk ook. Alleen Loes niet. Onmols.

Bij de wreckingball bespraken ze dat de mol sowieso voor -250 of een joker gaat. Zo komt Nathan wel heel makkelijk uit het vizier, want hij scoort 500 euro. "Omdat de pot toch wordt leeg getrokken" moet dan zijn argument zijn. Toch allemaal jammer dit. De kandidaten zitten goed met hun strategie maar door productiedingetjes worden ze om de tuin geleid. Kan Nathan ook niks aan doen natuurlijk, maar blijft jammer.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: Gisteren om 12:58:44 »
Kim geeft verder aan dat zij op Merel zit omdat zij vol voor groen ging bij Hofdi.
Dus deze post op Instagram ging over Merel en niet wat sommige eerst dachten over Nathan:
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst, ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de Mol. Maar ja, niets is wat het lijkt…

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: Gisteren om 13:02:08 »
Dat was wel komisch, die laatste aflevering. Nathan is nog heiliger dan de paus: hij keek niet echt blij toen de ex-winnaars hem kozen, want hij realiseerde zich dat een ander nu niet de vrijstelling kreeg! En de brief aan Merel, was om haar te troosten omdat haar goede maatje Sahil eruit was gegaan!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: Gisteren om 13:03:34 »
En dan dat hij niet sociaal is in de groep werd hier gezegd.

Hij is zo’n schatje  ::love::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: Gisteren om 13:04:56 »
Ik had het idee dat Loes moeite had haar lachen in te houden.
Verder werd zowel bij de aflevering met Kim als met de finalisten, nogal de suggestie gewekt dat Merel de mol wel moet zijn. Zouden ze dat zo doen als ze het is?
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 13:09:34 door Run »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: Gisteren om 13:07:03 »
Zou Nathan ook zo'n troostbrief aan Jurre hebben gestuurd nadat Sahil eruit ging? Denk dat Jurre nog wel wat closer was met Sahil dan Merel

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: Gisteren om 13:08:00 »
Mij is trouwens volledig ontgaan dat Sahil en Merel zo close waren

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #57 Gepost op: Gisteren om 13:09:54 »
Nathan is natuurlijk supersociaal, ongetwijfeld de meest sociale mol die we ooit gehad hebben.

On topic, het is in Niet de mol wel leuk om wat fragmenten terug te zien. Zoals de line up, ik zat de hele tijd op Loes dus vond het verdacht dat ondanks haar geheimzinnige lachje alleen de focus kwam op Kim en Merel als mol. Maar nu zie ik ook waar Nathan staat. Helemaal rechts, kwam als eerste binnen, valt dus veelal buiten het blikveld van Jurre. Degenen in het midden houd je het beste in de gaten. En daar staat Loes. Productiedingetje die ook weer Nathan aanwijst als mol en niet Loes.

Merel is trouwens nog steeds 100% Kim haar verdachte. De afvallers weten allemaal nog van niks. Heb zo'n vermoeden dat de finalisten het inmiddels wel weten.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: Gisteren om 13:13:19 »
Wel saai trouwens dat we nu zeker weten dat Loes verliezend finalist is en Merel winnaar, Kim zat immers op Merel en is afgevallen, dus Loes zit sowieso fout.. (of Loes moet mol zijn, maar ben door jullie deze tunnel inmiddels wel uit :P )

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: Gisteren om 13:20:42 »
Toch gaf Kim haar aflevering een beetje een gevoel dat ze denkt dat ze eruit is, omdat iedereen op de juiste mol zit of ik zie het verkeerd. Dus twijfel als ze het wel weet wie het is.
Want ze wist dat Loes ook op Merel zat en ze dacht ook wel dat Nathan dit ging doen, wat bleek.

Ik denk dat de finalisten het alleen weten, zo vibe gaf de niet mol aflevering wel vond ik of ze weten echt nog niks.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 13:27:09 door Mol1991 »