Na de vraag van Dennis wie naast hem zat bij het avondeten na de eerste opdracht, zoekt Nathan het antwoord op in zijn eigen Molboekje: ‘Eh, M.’ Bij het eten in het restaurant (lijkt me een diner en geen lunch) zat Dennis tussen Sahil en Nathan in. Tegen het einde van het seizoen mogen kandidaten het Molboekje van ten minste één iemand inzien. Zou Nathan in zijn eigen Molboekje misschien zichzelf bewust aangeven als ‘M’ (kort voor Mol), als hint voor wie zijn Molboekje inkijkt? (Het is niet logisch voor Nathan om Sahil als Mol aan te merken in zijn Molboekje, want in een biecht bij de vatenopdracht vertelt Nathan dat hij Sahil eigenlijk niet zo heel erg verdenkt. En Merel zat niet bij Dennis in de buurt tijdens het avondeten, dus ‘M’ kan niet op haar slaan.)
Ben niet overtuigd, Nathan zegt namelijk ''denk ff belangrijk dat ik jouw
een paar samenstellingen ga vertellen'', Dennis: ''ja'', Nathan: ''Positionering avondeten'', Dennis: "ohja, daar heb ik inderdaad ook helemaal niet op gelet''
Dan komt er een knip in de edit.. Dennis: ''Wie zat er ook alweer naast mij", Nathan: ''M''.
Mijns inziens kan dit laatste stukje na de knip dus ook gaan over iets anders waar er een Merel bijvoorbeeld naast hem zat in de auto of zo..
Het zou uiteraard ook over het avondeten kunnen gaan, maar zeker niet voor 100%. Daarnaast zou hij een M voor Sahil hebben kunnen gebruiken, omdat hij hem misschien als mol ziet (of het kan een random letter zijn in een soort code, welke alleen hij begrijpt, als een soort bescherming als iemand in zijn boekje spiekt misschien)
Het zou wel een briljante molactie zijn als het echt zo is en hij hier Dennis verteld dat hijzelf de mol is