Auteur Topic: [Kandidaat] Merel Westrik  (gelezen 11864 keer)

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik
« Reactie #100 Gepost op: Gisteren om 23:29:06 »
Gefeliciteerd met een zielig potje maar je hebt hem wel verdient. Had hem als enige door en al sinds de rechtbank.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: Gisteren om 23:31:31 »
Ik vind Merel een fantastische winnaar. Ik denk dat ze ook echt een geraffineerd spel heeft gespeeld, alhoewel daar weinig aandacht voor was vanavond. Verdiende zege, helaas dat de pot zo laag was.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: Gisteren om 23:42:17 »
Op Instagram staat dat Merel Wie is de mol uitgespeeld heeft  ;)

Online Pak

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: Vandaag om 02:43:31 »
Ik vind Merel een fantastische winnaar. Ik denk dat ze ook echt een geraffineerd spel heeft gespeeld, alhoewel daar weinig aandacht voor was vanavond. Verdiende zege, helaas dat de pot zo laag was.

Inderdaad! Als enige de juiste mol ontdekt en zo goed de verdenking van de rest van de groep weten te sturen!

Offline VK

• Forumlid
  • Wielerspel en nog een beetje mollenvangen
« Reactie #104 Gepost op: Vandaag om 10:44:21 »
Ze zal zich er niet druk om maken of er 2K meer of minder in de pot zat. Een keer de mol zijn en 6 jaar later de beste kandidaat is toch onbetaalbaar :-).

Knap hoe ze zich op een gegeven moment in Loes verplaatste (o.a. on-Mols gedrag bij de sinaasappels- Loes had dar dezelfde conclusie kunnen trekken btw) en nooit helemaal een tunnel in is gedoken. Terecht gewonnen!
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 10:49:42 door VK »
Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: Vandaag om 12:14:22 »
Ze was een betere kandidaat dan mol vind ik. Iedereen letterlijk eruit gespeeld door zichzelf subtiel en niet-subtiel verdacht te maken.
Zelfs had ze door bij de line-up dat ze moest lachen om Jurre, om zichzelf bij hem verdacht te maken.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:16:40 door Run »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: Vandaag om 12:37:32 »
Volgens Merel: ik ga het bedrag opdelen in hele kleine stukjes en dan ga ik het aan mooie doelen geven. Mijn deelname was mijn prijs en niet de prijzenpot.

Offline VK

• Forumlid
  • Wielerspel en nog een beetje mollenvangen
« Reactie #107 Gepost op: Vandaag om 14:44:16 »
Volgens Merel: ik ga het bedrag opdelen in hele kleine stukjes en dan ga ik het aan mooie doelen geven. Mijn deelname was mijn prijs en niet de prijzenpot.

Mooi
Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: Vandaag om 15:15:35 »

Ze houdt ook bijna niets over, grofweg zo'n 3000 euro na aftrek van de belasting.

Ik vind dat Merel het spel goed heeft gespeeld. Zeker gezien het feit dat ze redelijk ziek aan het avontuur is begonnen. Gefeliciteerd Merel!