Auteur Topic: [Kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 17544 keer)

Offline Krien

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #180 Gepost op: Gisteren om 12:06:10 »
Ik vond het heel opvallend dat Loes er erg netjes uit zag vergeleken de vrijetijds kleding die ze anders aan heeft.
Erg molachtig :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #181 Gepost op: Gisteren om 16:19:16 »
Loes bij etentje voor 7.2:
Wat leuk, leuk dat je er bent, ik ben het, ik ben de mol.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: Gisteren om 16:53:02 »
Loes bij etentje voor 7.2:
Wat leuk, leuk dat je er bent, ik ben het, ik ben de mol.
Ja, dit is gewoon te veel in-your-face, krijg een beetje Roos Moggré vibes bij haar; het letterlijk zeggen dat je de mol bent, het overdreven lachen als Rik zegt ''laagste pot ooit'', de 2 letters M op haar kontzakken tijdens Sinaasappelstrijd.. Ik denk dat ik gewoon beide tunnels van Nathan en Loes meepak, dat mag toch ook? :P

« Reactie #183 Gepost op: Gisteren om 18:58:04 »
Volgens mij bedoelt Loes hier dat ze fantaseert dat dat in een molboekje zou staan. Het is een grap.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #184 Gepost op: Gisteren om 21:51:33 »
Wat grappig zou zijn, dat de makers dachten kom op kandidaten hebben jullie de mol nog steeds niet door. Dat ze zeiden tegen Loes zeg, maar even wat verdachte dingen en hopelijk help dit. Zoals ik ben de mol, beste mol ever etc.  ;D
En dat gewoon nog steeds niet hielp, zou wel geweldig zijn.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: Gisteren om 21:59:56 »
Ik hoop daar echt op, de Nathan tunnel is propvol!!

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: Gisteren om 22:08:01 »
Ik ook. Op sociale media wordt Loes ook nog lekker genoemd, gelukkig!
Toch vind ik wel leuk om te lezen dat nog veel Loes verdenkers, sommige momenten/acties gewoon echt niet begrijpen bij Nathan als hij de mol is.

Natuurlijk elke mol heeft wel zoiets, maar bij Nathan vind ik die dingen nog veel te veel. Dat je echt denkt, wat heeft hij zelf gedaan als mol zonder hulp van de kandidaten of een bepaalde opdracht  ::schaam::

Tuurlijk er zijn ook dingen te noemen bij Loes, en ook bij Merel. Alleen ik vind bij Nathan in mijn ogen wel meer of heel veel is weggemonteerd dit kan.
Spannend!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #187 Gepost op: Gisteren om 22:33:34 »
Natuurlijk elke mol heeft wel zoiets, maar bij Nathan vind ik die dingen nog veel te veel. Dat je echt denkt, wat heeft hij zelf gedaan als mol zonder hulp van de kandidaten of een bepaalde opdracht  ::schaam::

Niet specifiek op jou gericht hoor, maar meer algemeen: ik snap al dit vooruitgeloop op hoe slecht Nathan als mol zou zijn hier op het forum eerlijk gezegd niet zo goed. Elk jaar zeggen we: laten we even de allerlaatste aflevering afwachten en de molacties bekeken hebben, voordat iedereen losgaat hier. Lijkt dit jaar niet zo omdat zovelen hun pijlen op Loes of Kim hadden gericht? Ik weet niet wat de reden is. Maar het is niet eens bekend wie de mol überhaupt is. Laat staan wat er precies voor molacties hebben plaatsgevonden..

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: Gisteren om 22:40:54 »
We weten inderdaad niet wat hij als mol gedaan heeft en meestal denk ik ook we zien het wel. Maar bij hem, heb ik constant het gevoel dat hij te afhankelijk is geweest van fouten van andere en opdrachten, waar geld uit de pot gehaald kon worden. Daarom ben ik best hard en heb ik twijfels als hij wel een goede mol is.

Misschien wordt ik verrast, maar dit beeld geeft de montage mij nu wel. Ik hoop van harte dat ik het mis heb en dat hij een goede mol is.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: Gisteren om 22:50:13 »
Tuurlijk dat wat er daadwerkelijk in beeld kwam gewikt en gewogen wordt en bediscussieerd. Maar het is aan de andere kant nog niet bekend of Nathan zo min mogelijk gemold zou hebben, of zijn best niet deed om te mollen, of dat hij het niet leuk zou hebben gevonden om te mollen, of hulp van de productie zou hebben gehad om toch nog een beetje te mollen (argumenten van anderen ook hoor, niet specifiek van jou). Of dat hij niet molde omdat er een veiling ingegooid werd. Of dat hij zelfs maar de mol is. Er is voor alle drie de finalisten een lijst te maken met mogelijke molacties en kandidatenacties, niemand heeft perfect gemold, en dat geldt voor vrijwel alle voorgaande mollen net zo, met een hele enkele uitzondering.

Misschien krijg je gelijk hoor en zit die goodwill richting Nathan hem meer in zijn leuke karakter en die Jan Versteegh achtige energie dan in daadwerkelijke molacties. Maar in het Nathan topic zijn echt wel rijtjes met molacties te vinden en we weten pas op het einde wat er sneaky buiten het zicht om allemaal is gedaan  ::vergroot::

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: Gisteren om 22:56:13 »
Ik ga het merken zaterdag. Maar voor nu ben ik echt ontevreden en hij heeft echt best wel dingen gedaan, zeker in aflevering 5, wat ik en meerdere mensen op het forum niet kan uitleggen bij hem als mol. Één ding is zeker, als hij de mol is heeft hij zo andere tactiek gekozen dan de meeste andere mollen. Dit is wel leuk dan, maar ook soms een tactiek wat niet logisch is als mol. Voor nu we gaan het zien, ik laat mij verrassen en het kan ook nog zijn dat iemand anders het is.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: Gisteren om 23:06:22 »
Hopelijk valt het mee  ::jaja::  Ik hoop ook op veel meer molacties dan in de lijstjes staan hoor. (Idem als het toch Loes is). Misschien blijkt ook mee te tellen dan dat hij echt vrijwel geen verdenkingen en stemmen op zich heeft gehad alle afleveringen. Dat zou ook een hele prestatie zijn (mits hij gemold heeft natuurlijk) gezien de 5 oud mollen die meededen.

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: Gisteren om 23:18:50 »
Ik ga het merken zaterdag. Maar voor nu ben ik echt ontevreden en hij heeft echt best wel dingen gedaan, zeker in aflevering 5, wat ik en meerdere mensen op het forum niet kan uitleggen bij hem als mol. Één ding is zeker, als hij de mol is heeft hij zo andere tactiek gekozen dan de meeste andere mollen. Dit is wel leuk dan, maar ook soms een tactiek wat niet logisch is als mol. Voor nu we gaan het zien, ik laat mij verrassen en het kan ook nog zijn dat iemand anders het is.
Wat jij hebt met Nathan heb ik juist met Loes. Goede bordje in de tram, gaan zitten bij het pittige bordje (je zag Nathan af en toe vertragen en ingehaald worden daar, waarom deed Loes dit niet?), passief in het pretpark (productie assistente wil er bij mij niet in, Nathan daar ook gewoon 2x naar binnen geweest).

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: Gisteren om 23:21:41 »
Hopelijk valt het mee  ::jaja::  Ik hoop ook op veel meer molacties dan in de lijstjes staan hoor. (Idem als het toch Loes is). Misschien blijkt ook mee te tellen dan dat hij echt vrijwel geen verdenkingen en stemmen op zich heeft gehad alle afleveringen. Dat zou ook een hele prestatie zijn (mits hij gemold heeft natuurlijk) gezien de 5 oud mollen die meededen.

Ja, hoop ik ook. En hoop niet dat vooral buiten beeld is gebeurd, maar dat is dan de fout van de makers. Daar ben ik ook meer bang voor, dan bij Merel en Loes.

Maar dat geldt dan ook voor Loes, dus dat is voor hun beide bravo. Dat ze zo weinig verdacht waren bij deze groep, dat is echt heel knap vind ik.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #194 Gepost op: Gisteren om 23:23:49 »
Helaas voor alle Nathan verdenkers; toch maar even een wake up call.

Onmogelijk dat Loes na Jan gepasseerd zou zijn voor de molrol nota bene door Nathan.

K A N S L O O S

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: Gisteren om 23:28:16 »
zitten bij het pittige bordje (je zag Nathan af en toe vertragen en ingehaald worden daar, waarom deed Loes dit niet?).
Wat Nathan deed zag ik pas vandaag voor het eerst in de niet mol aflevering met de finalisten. Geen idee, maar toch zou mij ook niet verbazen als dit gewoon puur weg was. En eerlijk is na dat zij afviel nog veel gemold bij deze opdracht? Nee, Kim en Jurre gingen eruit wonnen geld, drie enveloppen waren open, bijna de vierde dankzij de hulp van Nathan, waar je bijna geld mee verdiende. Zou Anne-Marie geluisterd hebben na Nathan, was er geld verdiend. Groot risico voor de mol, om dit advies te geven.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:32:31 door Mol1991 »

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: Gisteren om 23:30:39 »

Onmogelijk dat Loes na Jan gepasseerd zou zijn voor de molrol nota bene door Nathan.

K A N S L O O S

??? Het is L O E S dus? Omdat.. ze zo goed in het klassieke molprofiel past van blond, onschuldig, actrice/presentatrice?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: Gisteren om 23:31:29 »

K A N S L O O S

?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: Gisteren om 23:33:02 »

K A N S L O O S

Ik snap deze ook niet.

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: Gisteren om 23:41:48 »
Wat Nathan deed zag ik pas vandaag voor het eerst in de niet mol aflevering met de finalisten. Geen idee, maar toch zou mij ook niet verbazen als dit gewoon puur weg was. En eerlijk is na dat zij afviel nog veel gemold bij deze opdracht? Nee, Kim en Jurre gingen eruit wonnen geld, drie enveloppen waren open, bijna de vierde dankzij de hulp van Nathan, waar je bijna geld mee verdiende. Zou Anne-Marie geluisterd hebben na Nathan, was er geld verdiend. Groot risico voor de mol, om dit advies te geven.
Dus zonder mollen van Loes geen geld in de pot. Ik zou het persoonlijk een hele zwakke actie vinden van haar dat je als mol niet aan die tafel hebt willen zitten.