Auteur Topic: [Kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 18935 keer)

Offline widm1992

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #60 Gepost op: 6-12-2025, 22:49:17 »
Terwijl je weet dat het uiteindelijk toch uitkomt bij Rik? Door de vraag wel te stellen - en je weet dat Nathan het waarschijnlijk prima vindt, maak je jezelf net iets minder verdacht. En aangezien ze weet dat Merel haar vol verdenkt, is dat beetje vertrouwen kweken natuurlijk wel fijn.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 6-12-2025, 22:50:56 »
Deze aflevering is het zo duidelijk, dat ik ook weer denk is het niet te makkelijk.

- afleveringstitel Rendez-Vous letterlijk de naam van een film waar ze ingespeeld heeft en ze heeft een tijd in Frankrijk gewoond
- Toen ze uiteindelijk in het speelveld was legde ze het filmpje van Nathan zo enorm slecht uit, ze noemt te veel op wat niet nodig was
- Ze nam (met hulp van Nathan) twee dingen mee ipv één ding
- bij de tweede opdracht had ze wel vaak de sleutels in handen en rende veel naar het huisje
- je zag letterlijk een scène tussen de (winnaar) Merel die de (Mol) Loes totaal wantrouwt
- tijdens de catfight knoeide Loes ook nog met sap
- en wat baalde ze weer dat ze best veel geld verdiend hadden
« Laatst bewerkt op: 6-12-2025, 22:55:26 door Mol1991 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 6-12-2025, 22:57:09 »
Terwijl je weet dat het uiteindelijk toch uitkomt bij Rik? Door de vraag wel te stellen - en je weet dat Nathan het waarschijnlijk prima vindt, maak je jezelf net iets minder verdacht. En aangezien ze weet dat Merel haar vol verdenkt, is dat beetje vertrouwen kweken natuurlijk wel fijn.

Het is een onnodig risico.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #63 Gepost op: 6-12-2025, 23:54:41 »
Nathan was helemaal niet bezig met het feit dat er twee waren.
Dat was hij wel, hij zei ook al tegen Merel dat zij beide jassen mee moest nemen, hij heeft het spel gewoon verkeerd begrepen en daar heeft Loes handig misbruik van gemaakt. Held=mol.

Loes was ook alweer lekker schuld aan het afschuiven in haar biecht, zoals een mol heel graag doet.....

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #64 Gepost op: 6-12-2025, 23:57:03 »
Dat kan, als Loes de mol is.

Maar ook kan het zijn dat Nathan “het spel gewoon verkeerd heeft begrepen” en hij de mol is.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #65 Gepost op: 7-12-2025, 00:09:47 »
Tja. Al weken zoek ik recalcitrant een andere Mol dan Loes. Deels omdat ik wat punten in de app was kwijtgeraakt op Richard en ik met Loes niet meer kon winnen in mijn poules ;D En deels omdat D*N en ik al voordat het seizoen begon (toen er geruchten gingen dat ze mee zou doen) tegen elkaar zeiden dat Loes wel de Mol zou zijn.

Ze zal vast een goede Mol zijn hoor en zeker een leuke vrouw. Toch blijf ik het heel jammer vinden als ze in beide jubileumseizoenen zo'n voor de hand liggende keuze hebben gemaakt terwijl hier juist zoveel kansen lagen voor iets spannends en onverwachts.

Goed, weer zuur pittig genoeg gedaan ::hypocriet:: Als ze het is hoop ik dat Merel wint! Heerlijk hoe die haar zat te dwarsbomen in de sinaasappelopdracht ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 7-12-2025, 00:18:22 »
We hebben in deze aflevering nooit het filmpje van haar gezien in het waterbaanglijbaanpark. En de kandidaten ook niet over gehoord
Misschien ook wel goed, want daar was het bewijs dat ze gelogen heeft over Georgië in de tram.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #67 Gepost op: 7-12-2025, 00:27:58 »
Tja. Al weken zoek ik recalcitrant een andere Mol dan Loes.
Heb ik ook naarstig geprobeerd. Ik wilde niet weer zoiets simpels als we nu al een paar keer op rij krijgen; de blondine is de mol. Maar ja, je kan er niet omheen. Het is ons inderdaad wel erg makkelijk gemaakt.... ten eerste al omdat je meteen 5 kandidaten kon strepen die al eens de mol geweest waren en de productie gewoon niet een of andere Supermol tot in de eeuwigheid in de boeken wil hebben. En daarna viel de een na de andere kandidaat af dus de mogelijkheden om recalcitrant te zijn, zijn wel heel schaars geworden. We leggen ons er maar beter bij neer ::regenboog:: 8)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 7-12-2025, 00:31:31 »
Toch vond ik zelf echt nog niet raar dat ze toch een oud mol weer een mol gemaakt hadden.
Die waren ook mijn eerst keus, vooral bij de dames. Naar aflevering 4, kwam Loes pas in beeld bij mij. In eerste instantie had ik vooral Kim.

Alleen had ik wel sinds 2018 een stiekeme wens dat Loes ooit de mol zou zijn.  ;D
« Laatst bewerkt op: 7-12-2025, 00:33:55 door Mol1991 »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #69 Gepost op: 7-12-2025, 00:50:33 »
Toch vond ik zelf echt nog niet raar dat ze toch een oud mol weer een mol gemaakt hadden.
Die waren ook mijn eerst keus, vooral bij de dames. Naar aflevering 4, kwam Loes pas in beeld bij mij. In eerste instantie had ik vooral Kim.

Alleen had ik wel sinds 2018 een stiekeme wens dat Loes ooit de mol zou zijn.  ;D
Reageer jij echt op elke post die je leest? ::rofl::

Alleen maar leuk hoor dat enthousiasme ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 7-12-2025, 00:54:52 »
Reageer jij echt op elke post die je leest? ::rofl::

Alleen maar leuk hoor dat enthousiasme ::bravo::
Haha lijkt wel zo. Nee hoor, maar ik vond dit wel een reactie waard.  ;)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #71 Gepost op: 7-12-2025, 02:21:40 »
Waarom zou je als mol zo in gevecht gaan met een kandidaat?

Loes initieert het gevecht door het sap willen af te pakken van Merel. Lijkt mij gewoon niet logisch als mol

Daarbij, ze wou een fout antwoord goed maken?
klaar voor de strijd

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 7-12-2025, 06:46:45 »
Omgekeerde psychologie denk ik.
Merel doet steeds het tegenovergestelde wat Loes zegt, zie ook de opdracht waarbij haar zak in het vak met het mingeld viel.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 7-12-2025, 08:51:09 »
Door dit kwam knoeide Merel met sap.
Zij moet hier ook kandidaat spelen, ze heeft door dat Merel haar door heeft, maar als kandidaat verdenkt zij Merel volledig. Dus dan moet je ook kandidaat spelen, wat zou kandidaat Loes doen, zo moet je dan denken. Eerlijk niet zo denk ik als zij echt kandidaat is.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 7-12-2025, 12:48:31 »
Als Loes de mol is bewijst de geschiedenis van WIDM, dat eigenlijk elk jaar je door bepaalde dingen weet wie de mol is.

Zoals:
- Het duel van Loes en Merel, dit is een typische mol en winnaar duel (bedoel dan niet de catfight bij de sinaasappelopdracht)
- Het bondje tussen Jurre en Loes, komt in de uitzending wat vaak gebeurd als één van hen de mol is. Zeker als één van de ander de ander helemaal vertrouwd. En Loes heeft nooit de woorden zweren en vertrouwen genoemd
- Haar verdenkingen zijn altijd best wel duidelijk in beeld geweest
- Tijdens het waterglijbaanpark opdracht, is heel toevallig haar filmpje als enige niet gevonden waar ook nog het bewijs in zat dat ze gelogen had over Georgië in de tram

Dit zijn paar dingen, wat altijd terug komt bij WIDM en bewijst wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2025, 14:19:17 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 7-12-2025, 14:05:35 »
Waarom zou je als mol zo in gevecht gaan met een kandidaat?

Loes initieert het gevecht door het sap willen af te pakken van Merel. Lijkt mij gewoon niet logisch als mol

Daarbij, ze wou een fout antwoord goed maken?

Eens, eens, eens.  ;D

Ik kan er echt niet bij dat de mol zich zo laat kennen. Ik kan daar ook geen mol/winnaar duel in zien. Vaak is het juist zo dat de winnaar juist verbergt dat-ie de (juiste) mol verdenkt.

Ik krijg er heel erg een 2018-gevoel bij. Olcay die Ruben openlijk verdacht, dat iedereen liet weten en Ruben behoorlijk dwarszat. Maar Olcay bleek niet de winnaar en Ruben niet de mol.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 7-12-2025, 14:18:46 »
Het duel van Merel en Loes bedoel ik zelf buiten dit spel om, ik bedoelde meer dat wel heel duidelijk in beeld is sinds aflevering 4, dat die twee elkaar verdenken.

Het is inderdaad onlogisch van beide, maar op zich kan ik het ook wel nog begrijpen. Het is ook frustrerend als jouw mol steeds de sleutel vind, als ik het over Merel heb. En je zit al in een tunnel, dat je toch soms niet kan inhouden.

En wat Loes betreft als ze de mol is, ik vraag mij af als zij dit ook als kandidaat zou doen. Eerlijk ik zie het niet voor mij. Ze heeft hier voorzorgt, dat er wat geknoeid is en wat minder tijd overhebben om deze opdracht te laten slagen. Alleen wel vreemd , dat zij wel het goede buisje aanwees.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2025, 14:20:33 door Mol1991 »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 7-12-2025, 14:25:08 »
Stel je eens voor dat ze dit als speltactiek hebben afgesproken! Elkaar verdacht maken in  het bijzijn van de anderen! Zou echt niet de eerste keer zijn.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 7-12-2025, 14:29:29 »
Stel je eens voor dat ze dit als speltactiek hebben afgesproken! Elkaar verdacht maken in  het bijzijn van de anderen! Zou echt niet de eerste keer zijn.
Oh zou je denken? Sinds wanneer hebben ze zo’n gesprek dan gehad en waarom zouden ze dit afspreken, als ze elkaar beiden verdenken? Niet logisch vind ik.

Maar ja wie weet.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #79 Gepost op: 7-12-2025, 14:34:30 »
Ik kan me ook voorstellen dat Loes op Merel zit en Merel dit nog eens gebruikt om Loes bevestiging te geven. Ze weten dat nog niet dat ze allevier in de finale zitten, maar het zou de overlevingskansen van Merel uiteraard vergroten. Nogmaals over de catfight; Loes wilde voorkomen dat Merel het geperste sap zou verspelen in een verkeerde koker. Loes wilde een goede sleutel te pakken krijgen en heeft verder deze opdracht geen molse dingen gedaan met verkeerde antwoorden of sleutels. Maar ze maken elkaar lekker verdacht, en Merell in het bijzonder was vandaag op een of andere manier gewoon erg recalcitrant bezig.