Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (41.3%)
Merel
13 (7.3%)
Nathan
92 (51.4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49739 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #120 Gepost op: 15-11-2025, 22:23:22 »
De mol die een bondje zoekt, hmm, van Sahil en Nathan zou ik dus eerder Nathan verdenken, hoe hilarisch is het namelijk als nu de rollen zijn omgedraaid en Sahil een pact met de duivel heeft gesloten  ;)

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #121 Gepost op: 15-11-2025, 22:24:46 »
Ja, dat gevoel had ik er ook bij.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 15-11-2025, 22:37:22 »
Kim en Pastel de Nat(h)a(n) op een gedeelde eerste plek hier. Jurre en Annemarie geven me gevoelsmatig geen molvibes, maar ik sluit ze niet uit. Ik heb nog niemand echt uitgesloten… Lastig seizoen tot nu toe. Met vette opdrachten, dat wel. En ik heb Richard erg gemist. 
Laten we jabberen joekelen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #123 Gepost op: 15-11-2025, 23:18:36 »
Overduidelijk AM.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #124 Gepost op: 16-11-2025, 00:18:04 »
Ze laten de laatste jaren alleen bondjes zien die relevant zijn of worden, dus ik verwacht dat Nathan en Sahil ver komen samen en/of de winnaar/Mol leveren. Dat van Loes en Jurre kwam wat vluchtig tussendoor, geen idee wat dat voor moet stellen.

Ik heb vorige week op Kim gestemd maar die leek in de eerste opdracht alles goed te doen en kwam bij de tweede blijkbaar ook met een slimme tactiek. Sowieso waren mijn Mollen niet echt aan het mollen deze aflevering en mijn kandidaten wel :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #125 Gepost op: 16-11-2025, 10:09:13 »
Loes
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #126 Gepost op: 16-11-2025, 11:43:32 »
Ja, dat gevoel had ik er ook bij.

Nathan had het over het seizoen met Rob, maar toen hij zei dat hij de hele tijd met de mol op de kamer had gelegen dacht ik ook: doelt hij nu op zichzelf? 😅
Enfin, nog geen reden om van mol Nathan af te stappen, ook al wordt hij door de regie niet bepaald op de achtergrond gehouden...

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #127 Gepost op: 16-11-2025, 12:01:50 »
Onmogelijk ook om Nathan op de achtergrond te houden. Hij neemt de regie en is overduidelijk aanwezig. Ook opvallend dat hij dat op de juiste momenten afwisselt. Daar waar nodig .. doordrukken skeelers etc was hij weer opvallend stil toen het groepje “wie wil er bezorger zijn” ingedeeld werd. Want daar wil de mol niet zitten.

Ik weet t niet zeker nog met Nathan maar hij staat heel erg op 1 bij mij nu.

Waar ik ook op gelet heb is wie zn armen naar beneden deed toen Rik dat zei in opdr 3.
De mol weet dat Rik dit gaat zeggen en heeft geoefend.

Een aantal deden dit niet.

En Merel en Kim werden zo duidelijk grinnikend in beeld gebracht dat ik die eigenlijk ook afstreep.

Door deductie blijven er weinig over

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #128 Gepost op: 16-11-2025, 13:03:03 »
Onmogelijk ook om Nathan op de achtergrond te houden. Hij neemt de regie en is overduidelijk aanwezig. Ook opvallend dat hij dat op de juiste momenten afwisselt. Daar waar nodig .. doordrukken skeelers etc was hij weer opvallend stil toen het groepje “wie wil er bezorger zijn” ingedeeld werd. Want daar wil de mol niet zitten.

Ik weet t niet zeker nog met Nathan maar hij staat heel erg op 1 bij mij nu.

Waar ik ook op gelet heb is wie zn armen naar beneden deed toen Rik dat zei in opdr 3.
De mol weet dat Rik dit gaat zeggen en heeft geoefend.

Een aantal deden dit niet.

En Merel en Kim werden zo duidelijk grinnikend in beeld gebracht dat ik die eigenlijk ook afstreep.

Door deductie blijven er weinig over

Mee eens. Nathan is geen muurbloem en die kun je niet op de achtergrond houden als regie, dat zou teveel opvallen. Maar als hij daadwerkelijk zijn gezicht in de plooi wist te houden bij Jurre's ondervraging dan chapeau, wat een prestatie. Verder inderdaad op de juiste plekken en molt het meest van de hele groep. Loes molde nauwelijks, maar past in het klassieke molplaatje neem ik aan (de onschuldige blondine die op de achtergrond wordt gehouden). Dus Nathan it is.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 16-11-2025, 13:16:02 »
Nathan maar Loes zeker op 2. Zo opvallend onopvallend deze vrouw

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 16-11-2025, 13:49:47 »
Na aflevering 3 verdenk ik ook Nathan het meest.
Twijfels bij Loes, ook haar gedrag bij de eliminatie leek kandidaats.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2025, 14:57:15 door Molekule »

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #131 Gepost op: 16-11-2025, 14:17:48 »
Nathan, of misschien Loes of Kim.

Ik zat een beetje met Merel maar wordt erg verdacht in beeld gebracht en als ze maar één tas binnenbracht, kan ze ook niet al te veel mingeld hebben binnengebracht (nou ja, kan wel, maar voelt minder waarschijnlijk). Sahil zou ik leuk vinden maar er zijn te veel dingetjes die tegen hem spreken. Jurre zie ik het echt niet bij. AM kan ik me niet voorstellen, aangezien hoe het vorige keer ging en ze doet de meeste taken best prima.

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #132 Gepost op: 16-11-2025, 16:52:09 »
Ik heb toch weer op Loes gestemd, ook al vond ik haar deze aflevering niet per se verdacht. Maar de eerste twee opdrachten gingen over het algemeen ook best goed. Daarnaast valt het me op dat er nauwelijks verdenkingen of verdachte acties richting haar worden uitgesproken en komt ze ook niet verdacht in beeld (i.t.t. Merel die ik nu toch definitief af ga strepen).

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 16-11-2025, 18:24:26 »
Loes krijgt een stealth mol-edit, maar ik denk dat het een dwaalspoor is. In opdracht 3.3 zien we dat ze verdacht reageert, maar alleen in een longshot. Dat wordt op de socials natuurlijk gedeeld als alweer een aanwijzing dat Loes het is - dat snappen de makers heus wel.

Als je een mol echt uit de wind wilt houden, laat je er natuurlijk helemaal niks van zien. Ze hadden beeldmateriaal genoeg.

Voor omgekeerde psychologie vind ik de edit te subtiel.

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 16-11-2025, 18:54:03 »
Als je een mol echt uit de wind wilt houden, laat je er natuurlijk helemaal niks van zien.
Mee eens.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 16-11-2025, 20:21:19 »
Maar je kunt toch niet alles van de lol uit de wind houden? Ik vond het wel opvallend dat loes in de line up lacht maar dat Jurre daar niets over zegt, ook niet bij de test. Dan noemt hij alleen Merel en Kim.
Ik verdacht haar niet maar neem haar nu toch mee..

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 16-11-2025, 21:42:39 »
Ik zat eerst nog op Loes en Nathan maar nu vol op Nathan!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #137 Gepost op: 16-11-2025, 21:59:35 »
Nathan, of misschien Loes
Voor de 4e keer Loes gestemd maar niet van harte. Er is in haar eigen topic ook al een week niet over haar gesproken. Ze valt niet op, wordt uit de wind gehouden, en is oud-kandidaat. Mijn wensmol is Nathan. Zou echt een grote verrassing zijn. Zelfs zijn zoon Lavezzi zegt net in Mollenstreken dat hij niet denkt dat Nathan het is. Komt onnatuurlijk over. Maar zou wel de verrassing zijn waar Dennis het over had in Niet de Mol.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 17-11-2025, 01:56:34 »
Ik zwalk dit jaar alle kanten op.

Voor nu Nathan op één.

Kim had ik op 2, maar ze leek deze aflevering echt met goede ideeën te komen. Ook wordt heel duidelijk in beeld gebracht dat Sahil haar in de gaten houdt (zowel bij de taartjes als de tonnen). Dit vind ik niet voor haar pleiten als mol.

En op 3 Sahil. Ik vind hem niet echt een typische mol en hij komt heel ontspannen over, maar ik heb nog geen sterke anti-mol dingen gezien.

Jurre lijkt meer ontspannen dan tijdens zijn molschap, maar ik blijf hem in de gaten houden.

Merel leek een zenuwtikje te hebben tijdens de test en komt steeds pontificaal verdacht in beeld, dus een potloodstreepje

AM en Loes vind ik in hun reacties heel spontaan en streep ik daarom voor nu af.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 17-11-2025, 08:47:40 »
Nathan had het over het seizoen met Rob, maar toen hij zei dat hij de hele tijd met de mol op de kamer had gelegen dacht ik ook: doelt hij nu op zichzelf? 😅
Enfin, nog geen reden om van mol Nathan af te stappen, ook al wordt hij door de regie niet bepaald op de achtergrond gehouden...
Zijn kamergenoot, Dennis, ligt eruit. Opvallend hoe vaak dat gebeurt bij de mol! Dat je bij iemand op de kamer bent ingedeeld, lijkt meteen vertrouwen te wekken, interessant psychologisch fenomeen.