Sahil. Vooral opvallend dat Jurre hem verdenkt en we daar HELEMAAL niks van horen terwijl ze goede vrienden zijn.
Dit was mijn reden niet op Sahil te zitten maar inderdaad, nu Jurre zich zo uitspreekt en daar zelfs 500 euro mee verdient lijkt dit toch een Marc-Marietje met Yvon te worden.
Die zogenaamde gemiste zak was het meest mols van iedereen. Dit kan de mol natuurlijk 10x herhalen tot die zak echt uit het veld ligt. Hij roept zelfs zoiets... dat hij nog vaker wil draaien en zweven. En daarna er zo vaag over doen dat ze denken dat hij de joker heeft.....
Hij was buitenspel bij het pot leegtrekken maar het lijkt me dat Hofdi-Annemarie hem hier wel aanwijst als mol omdat ze geen idee heeft. Zij wordt vast de volgende afvaller. Die opdracht in het Hofdi huis is waarschijnlijk de meest bekritiseerde opdracht ooit in WIDM door de veel te grote en makkelijke invloed van de mol. Juist daarom is nu gekozen voor een zuivere variant. Namelijk zonder mol. En dan gaat de pot dus OOK leeg. Lachen toch.
Goede kans dus dat Rik expres de mol en de afvaller heeft afgezonderd. Maar moet je Sahil toch schrappen omdat geen invloed hebben op een spel niet ḿag voor een mol dan tsja is het toch Loes. Ik heb tot nu toe steeds op haar gestemd als mol met een beetje hoop op Nathan maar die is nu wel vervlogen want ik zie 0 kans dat hij die ene rode kaart heeft gestemd. Dan is het toch waarschijnlijk Loes geweest die rood heeft gestemd.
Het probleem dat ik wel met haar heb is dat de edit zo enorm naar haar uitgaat. In de biechten kan je er haast niet omheen dat zij rood heeft gestemd. En eerder ook al met gevalletje Georgie-Rusland kwam duidelijk de verdachtmaking naar Loes. Dat had wel ff wat meer besmuikt kunnen gaan maar het werd er huizenhoog bovenop gelegd doordat Annemarie en Merel het ook uitspraken. En ik geloof Kim zei "we zitten niet in Kiev, vriend" dus die had ook al uitgevogeld dat het verlies van geld aan Loes te wijten was daar. En dan dat valse lachje van Loes erover. Bit too much. Maar ja, bij gebrek aan beter zou zij de logische mol zijn, daarom hoop ik nu op Sahil.