Poll

Wie is de Mol?

Loes
63 (40.9%)
Merel
7 (4.5%)
Nathan
84 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 154

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 48323 keer)

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #160 Gepost op: 22-11-2025, 19:32:51 »
Sahil

Mijn twee hoofdverdachten Kim en Merel waren mij te kandidaats in afl. 3

Ik stap nu over naar Sahil alleen al vanwege het feit dat hij de test na 15 vragen wilde voorzetten, terwijl hij (vulde 'mol=vrouw' in) door was naar de volgende aflevering als er gestopt zou worden.

En er begint zich een patroon af te tekenen van: Ik doe alles goed en jullie alles fout.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #161 Gepost op: 22-11-2025, 20:25:59 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #162 Gepost op: 22-11-2025, 20:27:40 »
Loes, nog één weekje. Genoeg mollen die rustig zijn begonnen. Maar dan is het vanavond wel showtime!
...óf niet!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 22-11-2025, 20:33:35 »
Nathan.

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #164 Gepost op: 22-11-2025, 21:36:03 »
Na deze aflevering moet het wel loes zijn
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #165 Gepost op: 22-11-2025, 21:36:20 »
Loes (of Nathan)
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 22-11-2025, 21:36:30 »
Mijn onderbuik gevoel begint heel sterk naar Nathan te wijzen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 22-11-2025, 21:46:28 »
Ik blijf bij Nathan. Het is jammer dat het zo werkt, maar geld verdienen vóór de herhaling van het Höfdi-huis is klein bier. Merel onverdacht omdat ze zich onnodig in de kijker heeft gespeeld met -250.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 22-11-2025, 21:51:13 »
Loes

Offline kovcamaus

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 22-11-2025, 21:52:28 »
Ik zei een paar weken terug in dit topic Loes 99,8%, dat is nu Loes 99,999%. Die 0,001% laat ik over voor Nathan, als die echt een epische stunt zou kunnen waarmaken.

Offline Naty

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
« Reactie #170 Gepost op: 22-11-2025, 21:52:48 »
Sahil. Vooral opvallend dat Jurre hem verdenkt en we daar HELEMAAL niks van horen terwijl ze goede vrienden zijn.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 22-11-2025, 21:54:54 »
Ik blijf ook bij Sahil.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #172 Gepost op: 22-11-2025, 22:04:17 »
Meer dan ooit Anne-Marie. Want zij kan het niet zijn volgens bijna iedereen.

Maar of de finale met Jurre en Kim is of met Loes en Nathan? Wie wordt het meest verdacht neergezet?

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 22-11-2025, 22:06:55 »
Sahil verdenk ik niet meer. Ik twijfel nu tussen Nathan en Loes maar Merel zou het ook nog kunnen zijn.

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 22-11-2025, 22:44:27 »
Nathan nog steeds.
Maar Loes zou een meesterlijke mol zijn.

Offline Autonoompje

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 22-11-2025, 22:53:24 »
Merel of Nathan.
Annemarie heb ik definitief afgestreept, zij stuurde aan op verdubbelen van haar geld bij de vrije val…niet de mol
Loes en Kim verdenk ik ook niet meer echt.. zij stuurden aan op ‘rood’ in het tweede gesprek, wat betekent…geen kans meer ‘pot leeg’, .. niet de mol..

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #176 Gepost op: 22-11-2025, 23:02:22 »
Ik ga toch maar voor Nathan. Qua gedrag vind ik hem het meest afwijken van zijn eerdere deelname. En zo heel veel heeft hij nou ook niet echt goed gedaan. Ja, de zak in het 3e veld laten vallen, maar dat was een vertrouwensopdracht die precies voor de opdracht kwam, waarbij het zeer aannemelijk was dat de pot wat lager zou eindigen. Een directe vertrouwenstest doorstaan, al wetende dat het toch weinig uitmaakt, kan toch goed mols zijn. (bewust geld verdienen in eerdere afleveringen zou ik dan wel flauw vinden, maar dat lijkt hier ook niet echt het geval te zijn geweest)

Maarja, ik wil vooral gewoon niet dat het Jurre of Merel is. Enerzijds best leuke kandidaten, maar tegelijkertijd ook behoorlijk irritant.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #177 Gepost op: 22-11-2025, 23:08:37 »
Ik houd het bij:
1. Nathan
2. Sahil
3. Jurre

Sahil en Jurre vond ik minder verdacht deze aflevering, dus ik blijf bij Nathan.

Toch houd ik de volgende aflevering Loes, die ik eigenlijk had afgestreept  ;D, ook wat beter in de gaten. Ze zou zo maar eens een sneaky mol kunnen zijn. En ik vond haar best manipulerend in de opdrachten; dat zag ik in het andere seizoen waarin ze meedeed niet zo.

En Merel, tja... Ik denk het niet, maar dat dacht ik in 2019 ook  ;) Dus wie weet...
Anne-Marie heb ik de eerste twee afleveringen verdacht, maar streep ik door. Kim verdenk ik ook niet.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2025, 23:13:58 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 22-11-2025, 23:11:15 »
Opvallend dat Sahil binnen de groep zo wordt verdacht (blijkt uit de tram opdracht). Zelfs Jurre blijkt hem te hebben ingevuld bij vraag 20.

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #179 Gepost op: 22-11-2025, 23:14:19 »
Sahil. Vooral opvallend dat Jurre hem verdenkt en we daar HELEMAAL niks van horen terwijl ze goede vrienden zijn.
Dit was mijn reden niet op Sahil te zitten maar inderdaad, nu Jurre zich zo uitspreekt en daar zelfs 500 euro mee verdient lijkt dit toch een Marc-Marietje met Yvon te worden.

Die zogenaamde gemiste zak was het meest mols van iedereen. Dit kan de mol natuurlijk 10x herhalen tot die zak echt uit het veld ligt. Hij roept zelfs zoiets... dat hij nog vaker wil draaien en zweven. En daarna er zo vaag over doen dat ze denken dat hij de joker heeft.....

Hij was buitenspel bij het pot leegtrekken maar het lijkt me dat Hofdi-Annemarie hem hier wel aanwijst als mol omdat ze geen idee heeft. Zij wordt vast de volgende afvaller. Die opdracht in het Hofdi huis is waarschijnlijk de meest bekritiseerde opdracht ooit in WIDM door de veel te grote en makkelijke invloed van de mol. Juist daarom is nu gekozen voor een zuivere variant. Namelijk zonder mol. En dan gaat de pot dus OOK leeg. Lachen toch.

Goede kans dus dat Rik expres de mol en de afvaller heeft afgezonderd. Maar moet je Sahil toch schrappen omdat geen invloed hebben op een spel niet ḿag voor een mol dan tsja is het toch Loes. Ik heb tot nu toe steeds op haar gestemd als mol met een beetje hoop op Nathan maar die is nu wel vervlogen want ik zie 0 kans dat hij die ene rode kaart heeft gestemd. Dan is het toch waarschijnlijk Loes geweest die rood heeft gestemd.

Het probleem dat ik wel met haar heb is dat de edit zo enorm naar haar uitgaat. In de biechten kan je er haast niet omheen dat zij rood heeft gestemd. En eerder ook al met gevalletje Georgie-Rusland kwam duidelijk de verdachtmaking naar Loes. Dat had wel ff wat meer besmuikt kunnen gaan maar het werd er huizenhoog bovenop gelegd doordat Annemarie en Merel het ook uitspraken. En ik geloof Kim zei "we zitten niet in Kiev, vriend" dus die had ook al uitgevogeld dat het verlies van geld aan Loes te wijten was daar. En dan dat valse lachje van Loes erover. Bit too much. Maar ja, bij gebrek aan beter zou zij de logische mol zijn, daarom hoop ik nu op Sahil.