Poll

Wie is de Mol?

Loes
74 (40.4%)
Merel
13 (7.1%)
Nathan
96 (52.5%)

Totaal aantal stemmen: 183

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 50101 keer)

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 11-12-2025, 17:27:45 »
Het zou wel weer een keer leuk zijn als de landelijke app gelijk heeft vs grootste deel molloten hier.
Zou zeker leuk zijn. Toch vind ik de app niet altijd betrouwbaar, want sommige gebruiken die app ook zonder het echt te volgen en vullen ze, maar wat in of kiezen ze de bekendste van de groep. En ik heb een vriendin die altijd de app laat beslissen op wie ze stemt, met gelijk verdelen. Zij kijkt het programma, maar speurt niet mee met wie het is.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2025, 18:09:46 door Mol1991 »

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #441 Gepost op: 11-12-2025, 23:00:12 »
Selectief warrige Merel...

Na mijn mislukte uitstapjes naar Sahil en Jurre stel ik mijn molfilter maar even wat scherper en keer ik terug bij mijn oorspronkelijke gedachte dat de mol absoluut bij de bomkoffers zat in opdracht 1.1. Helemaal al omdat de teams al zo vooraf waren ingedeeld bij de start.

Dan kom ik puur op die basis uit bij Merel of Kim. Maar na o.a. de opdracht Repetitie 2.1 te hebben teruggekeken zag ik weer waarom ik van Kim (mijn vedachte na afl. 2) afstapte: bij het doorgeven van informatie in de gang gaf ze munt, cola en sleutel correct door als items, terwijl ze sleutel b.v. makkelijk had kunnen vergeten (als mol) omdat dat dat in de communicatie werd vergeten.

En ze is dus warrig in bijna alle opdrachten, maar wel weer bij de pinken als er in de groep gestemd moet als er veel geld te verspelen is. Ze houdt haar kaarten wat betreft haar eigen stem steeds tegen de borst en wacht gewiekst af wat de rest van plan is.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2025, 23:03:57 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #442 Gepost op: 12-12-2025, 17:52:06 »
Er is een podcast van Max waar Kim vertelt dat er sprake is geweest voor n seizoen van alleen oud mollen waar Kim ook voor benaderd is.
Ze wilden toen dus ook al graag een supermol

https://youtu.be/bcw3k6T2wHQ?si=C16FsuJ992kUwKba

Op min 31:50

Dus dat ze dat nu weer willen zou op zich niet vreemd zijn
Ik kan me zeker voorstellen dat ze dat wilden, ik vermoed ook nog steeds dat ze dit seizoen in eerste instantie met alleen oud-Mollen wilden proberen ::jaja::

Wat betreft Kim zelf geeft ze niet veel later in de video aan dat ze het spel graag een keer van de andere kant (als kandidaat) zou meemaken. Zou ze van gedachten veranderd zijn, zich hier een jaar voor de opnames al lekker hebben ingedekt, of net als Anne-Marie gewoon nee hebben gezegd deze keer?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #443 Gepost op: 13-12-2025, 02:50:06 »
Ik ga nu 100% voor Nathan. All in.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 13-12-2025, 12:14:22 »
Ik heb de afgelopen weken even gedacht dat het Nathan zou kunnen zijn, met name vanwege zijn pleidooi voor "groen" tegenover Kim in Herhaling van zetten, en zijn optreden in het zwemparadijs, maar ik blijf toch bij Loes, mede dankzij het lijstje van Speurmol.

Ik heb de houding van Nathan, wanneer hij zijn scherm te zien krijgt, vergeleken met seizoen 2020, en daarin zie ik, anders dan bij Loes, maar weinig verschil. Hooguit dat hij tijdens de executies in China iets onzekerder kijkt, mogelijk omdat hij toen de ervaring nog miste. Dit seizoen hebben ze hem trouwens nog maar een keer zijn scherm laten zien (althans in de montage), na de eerste aflevering had zoals bekend hij een vrijstelling.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 13-12-2025, 12:47:08 »
Ik zie geen geloofwaardig alternatief voor Nathan meer.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #446 Gepost op: 13-12-2025, 13:13:26 »
Loes verdacht ik in aflevering 1. Ik heb ook Anne-Marie even verdacht.
Loes is wat mij betreft nog steeds mogelijk, maar Nathan is voor mij toch degene die bijna altijd op de juiste mol-posities stond en een aantal hele rare/onlogische keuzes heeft gemaakt voor een kandidaat.

Kim en Merel heb ik afgestreept, omdat ik bij hen ook kandidaatse zaken zie (ik kan ernaast zitten natuurlijk).

Dus ik blijf ook bij Nathan.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 13-12-2025, 14:01:55 »
Zou zeker leuk zijn. Toch vind ik de app niet altijd betrouwbaar, want sommige gebruiken die app ook zonder het echt te volgen en vullen ze, maar wat in of kiezen ze de bekendste van de groep. En ik heb een vriendin die altijd de app laat beslissen op wie ze stemt, met gelijk verdelen. Zij kijkt het programma, maar speurt niet mee met wie het is.

En vergeet niet de mensen die al hun punten kwijt zijn, ik verdenk Loes nu, maar ik ben doordat ik eerst op Sahil zat al mijn punten kwijt, dus kan niks meer op Loes inzetten.

Ik heb voor dit jaar vertrouwen in het forum.  ::jaja::

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 13-12-2025, 18:52:29 »
En vergeet niet de mensen die al hun punten kwijt zijn, ik verdenk Loes nu, maar ik ben doordat ik eerst op Sahil zat al mijn punten kwijt, dus kan niks meer op Loes inzetten.

Ik heb voor dit jaar vertrouwen in het forum.  ::jaja::

Ja, dat ook nog. Ik spreid normaal altijd heel lang in de app. Maar sinds vorige week vol op één iemand.

Ik ook, ik zit vol op Loes, weet echt bijna 100% zeker dat ze het is en heb een groot vermoeden dat ze haar doorhebben en niet alleen Merel.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2025, 18:54:00 door Mol1991 »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #449 Gepost op: 13-12-2025, 19:09:41 »
Er zijn toch best een aantal forummers die op Merel of Kim stemmen, en ik zou ze ongeloofijk willen feliciteren als blijkt dat een van de twee het is, maar ik zou dat dat wel willen doen op basis van ‘je had het kunnen weten’ of steekhoudende argumenten, die ik op de vooravond van de ontknoping toch heel graag zou willen lezen hier.
Ik blijf bij Nathan.

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 13-12-2025, 19:55:36 »
Tja, de laatste 2 afleveringen (Waar is Loes ?) doen mij overslaan naar Nathan.
Zit van aflevering 1 op Loes.
Maar ja, ik vind het niet erg als het Nathan is, wensmol !

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #451 Gepost op: 13-12-2025, 20:11:25 »
Ik blijf bij Nathan, de archetypische wensmol.

Maar het is geweldig dat er zo ver in het programma nog zoveel discussie is en zoveel spreiding van verdenkingen. Topseizoen, hoe dan ook. (Met kers erop als het Nathan is).

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #452 Gepost op: 13-12-2025, 20:18:05 »
De poll is vergrendeld, ik zal de uitslag later vanavond nog hier plaatsen!

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #453 Gepost op: 13-12-2025, 21:17:30 »
Ik gok dat hier iets gaat veranderen ;D

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #454 Gepost op: 13-12-2025, 21:23:46 »
Nathan mol, Merel winnaar  ::bravo::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 13-12-2025, 21:24:01 »
Nathan.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 13-12-2025, 21:26:54 »
Ik snap er niks meer van maar Merel of Nathan dus

Ik hoop Nathan

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #457 Gepost op: 13-12-2025, 21:27:06 »
Nathan
You'll never walk alone

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #458 Gepost op: 13-12-2025, 21:30:58 »
Maar... maar... Het was toch Loes :\'(
chipsverslaafde <3

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 13-12-2025, 21:33:13 »

Ik blijf nog bij Loes, maar niet helemaal meer van harte. Nathan komt meer om het hoekje kijken. Het leek alsof hij acteerde bij het gesprek met Kim.

Daarnaast zit ik met Merel in mijn maag. Merel zat heel gauw in mijn irritatie de vorige keer en ik had al gauw door dat ze de Mol was. Ik voel nu dezelfde irritatie. Misschien is haar persoonlijkheid zo dat het schuurt met de mijne of ze is weer de Mol (al denk ik dat deze keer echt niet)  :-X

Misschien moet ik meer naar mijn irritatie/intuïtie luisteren  ::schaam::

Maar denk nog steeds dat Merel niet de Mol is. Ze is de winnaar want Nathan is de Mol (in elk geval mijn wensmol  ::love:: )
Ma how, zeg!