Ja helemaal met Starlight eens.
Tja, een onverdachte mol bij de finaletest geloof ik niet in
De grote shock is dat iedereen verder op Merel zit, niet dat 0 op Loes en 1 op Nathan zit. Loes heeft het ongeveer net zo goed gedaan als Nathan als mol wat dat betreft. Het enige wat meespeelt is natuurlijk dat de 9 juryleden Nathan wel verkozen. Dan is het een raadsel waarom, ondanks deze wake up call, niemand naar Nathan is gaan kijken.
Sowieso een raadselachtig seizoen. Met of een overduidelijke mol, zo duidelijk, dat we haar als nepmol zijn gaan zien.... Merel. Alleen waarom vliegt Sahil er dan uit en niet Nathan die daar op AM zat. In elk geval zou ik in een normaal seizoen wel naar Merel gaan kijken nu, met al die kandidaten op haar. Toch blijf ik erbij dat het een oud-kandidaat zal zijn.
Ik vond Nathan's uitleg dat je niet liegt maar een geheim bewaart wel een charmante. De molrol past naadloos op hem als jubileummol.
Ik ben echt volledig in shock na de test, want vond Loes weer duidelijk de mol deze aflevering
Ik vond het juist allemaal wat minder. Het komt 3x terug dat ze zegt dat de pot de laagste ooit is, typisch iets wat de mol zou zeggen, maar DRIE keer? Dan op de speedboot begint zij, en ook met een makkelijk te controleren nummer. Ik zou als mol liever later gaan, en een onbekend lied pakken zoals Merel en Nathan deden. Maar ik blijf toch het meest bij haar hangen als mol en Nathan blijft vanaf het begin wensmol voor mij.
Zo maar wat losse gedachten want wow, dit is wel een shockende ontknoping, welke kant het ook op gaat