Poll

Wie is de Mol?

Loes
69 (41.6%)
Merel
10 (6%)
Nathan
87 (52.4%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 49048 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #480 Gepost op: Gisteren om 22:47:59 »
Ik blijf ook bij Nathan.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline marvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #481 Gepost op: Gisteren om 22:54:45 »
ik ben er altijd vanuit gegaan dat ze nooit iemand 2x de mol maken, en heb dat standpunt eigenlijk nog steeds. Daarom vanaf dag 1 op Loes en Nathan 50/50 ingezet.

Het lijkt me dat we Loes nu kunnen afstrepen of het moet wel heel bijzonder aflopen. Probleem bij Nathan is dat ik hem de laatste paar afleveringen dingen zie uitvoeren die de mol nooit zou doen of eigenlijk niet zie uitvoeren. Bij het moordspel huppelde hij zomaar wat mee, beïnvloedde vrij weinig en bij de sinaasappelopdracht vorige week zie ik hem alleen maar persen. uitgerekend de plek waar je als mol niks kan doen.

Al was Nathan in het waterpark natuurlijk weer heel erg raar bezig en ik denk ook nog steeds dat Nathan de enige persoon kan zijn die de karamelkurk uit de vaten heeft kunnen verwisselen, deze heeft hij buiten beeld gevonden.

Verder heb ik totaal niet op Merel gelet, door die overtuiging, dus ik weet het echt even niet meer.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #482 Gepost op: Gisteren om 22:58:49 »
Vanavond kwam Merel ook als optie bovendrijven. Want dat zou ook niet de eerste keer zijn dat ik haar heb gemist als mol.  ;D

Dus wie weet. Maar ik denk toch dat ze als kandidaat haar medekandidaten op het verkeerde been heeft gezet. Als ze toch de mol is: wauw!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: Gisteren om 23:00:33 »
Hahaha ik moet toch wel een beetje lachen na 4 weken te lezen dat het dui-de-lijk een molduel tussen loes en merel zou worden.

Niet dus ::rofl::
Yep! Ik stond ook een beetje te kijken dat wij doorgewinterden hier niet meer open-minded blijven.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #484 Gepost op: Gisteren om 23:02:56 »
Wat ik denk...

is dat ze per se een oud-mol vs. Kandidaat opzet wilde hebben en dat dit dus de enige optie was...

Als Nathan de Mol is kan deze inderdaad op Loes inzetten, om een verwarrend driehoekje te maken. Maar daarmee creeër je dus een oneffenheid.
Door Nathan de mol op Merel in te laten zetten zet je de twee kandidaten lijnrecht tegenover elkaar en krijg je dus eigenlijk hetgeen wat ze dit seizoen prediken...

"Is de mol al eens mol geweest of niet?"

De enige manier om dit te controleren, aangezien ze al wisten dat Kim af zou vallen.

natuurlijk is deze redenatie ook andersom met Merel te verklaren. (Al zou dat vreemd zijn gezien het feit dat ze op Loes leek te zitten.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #485 Gepost op: Gisteren om 23:24:19 »
Ik hou het toch gewoon bij Loes, al is het met twijfel. Want waarom zou het niet kunnen dat er niemand op de mol zit? Eens moet daar toch ook de eerste keer voor zijn.

Maar Nathan is wel een wensmol, dus dat zou ik ook heel mooi vinden ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #486 Gepost op: Gisteren om 23:28:15 »
Ja helemaal met Starlight eens.
Tja, een onverdachte mol bij de finaletest geloof ik niet in
De grote shock is dat iedereen verder op Merel zit, niet dat 0 op Loes en 1 op Nathan zit. Loes heeft het ongeveer net zo goed gedaan als Nathan als mol wat dat betreft. Het enige wat meespeelt is natuurlijk dat de 9 juryleden Nathan wel verkozen. Dan is het een raadsel waarom, ondanks deze wake up call, niemand naar Nathan is gaan kijken.

Sowieso een raadselachtig seizoen. Met of een overduidelijke mol, zo duidelijk, dat we haar als nepmol zijn gaan zien.... Merel. Alleen waarom vliegt Sahil er dan uit en niet Nathan die daar op AM zat. In elk geval zou ik in een normaal seizoen wel naar Merel gaan kijken nu, met al die kandidaten op haar. Toch blijf ik erbij dat het een oud-kandidaat zal zijn.

Ik vond Nathan's uitleg dat je niet liegt maar een geheim bewaart wel een charmante. De molrol past naadloos op hem als jubileummol.

Ik ben echt volledig in shock na de test, want vond Loes weer duidelijk de mol deze aflevering
Ik vond het juist allemaal wat minder. Het komt 3x terug dat ze zegt dat de pot de laagste ooit is, typisch iets wat de mol zou zeggen, maar DRIE keer? Dan op de speedboot begint zij, en ook met een makkelijk te controleren nummer. Ik zou als mol liever later gaan, en een onbekend lied pakken zoals Merel en Nathan deden. Maar ik blijf toch het meest bij haar hangen als mol en Nathan blijft vanaf het begin wensmol voor mij.

Zo maar wat losse gedachten want wow, dit is wel een shockende ontknoping, welke kant het ook op gaat ::bravo:: ::ok::

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: Gisteren om 23:33:37 »
Ja, met de liedjes keus vond ik Nathan en Merel ook het verdachts vooral Nathan.
Maar dat iedereen op Merel zit kon je weten, bij Nathan iets minder, maar ook wel beetje, maar Kim en Loes lieten het duidelijk merken vond ik. Ook al twijfelde ik bij Kim nog even als ze niet op Nathan zat.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:35:34 door Mol1991 »

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #488 Gepost op: Gisteren om 23:43:53 »
Als merel de mol is waarom dan bij die zure drankjes de focus op jurre gooien, terwijl de hele groep eigenlijk al bereid ks om fout te kiezen.

Verder is het wel merel die heel vaak op posities staat waar je kan mollen.

En als merel de mol is het een typisch mol als regie assistent om toch nog even die bibliotheek te vinden.

Nathan als mol , ik zou het te gek vinden en zijn woorden in de rechtzaal waren raar, maar waarom ga je als 4 kandidaten never nooit met een skatebord de flitser laten werken, zelfdaar geld verdienen.

Loes gaat pastels bezorgen en wat je daar zou moeten mollen is mij een raadsel en er bleek ook weimig gemold te zijn .

Zomaar wat gedachtes .

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #489 Gepost op: Gisteren om 23:48:46 »
Nathan pakte toch ook 500 euro bij de wrecking ball?! Totaal onnodig. En dan vind ik het flauw om te zeggen, de pot wordt toch leeg getrokken bij de Hofdi-opdracht. Dat zou betekenen dat alle spellen in de eerste helft er niet toe doen. Krijg je echt een AnneMarie achtig seizoen. Ik hoop wel dat als Nathan de mol is het daar niet op uitloopt. Hij is wel wensmol, maar hij moet toch ook echt gemold hebben. Ik zie hem wel te veel geld binnenbrengen, dat doet Loes niet.

Online evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: Gisteren om 23:53:27 »
250 euro was dat. De framing rondom mol Nathan is dat hij zo te vertrouwen is en een hardwerkende jongen. Dat zou totaal niet stroken met -250 euro pakken. En met een joker ook zeker niet. Je kan niet altijd en overal mollen

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: Gisteren om 23:59:09 »
Loes is de Sinan van dit seizoen ben ik bang. Ze doet geen fluit, dat klopt.

Nathan ligt nu wel echt voor de hand. In z'n voorstelvideo zei hij al dicht bij zichzelf te willen blijven. 🚩

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #492 Gepost op: Vandaag om 01:01:37 »
Gaandeweg de aflevering hoorde ik Loes zeggen over dat de mol op de golfbaan zou staan en dan zou zeggen: “Ik ben het, ik ben de mol.”

Toen vreesde ik wel even. Maar een mol die door geen van de kandidaten verdacht wordt?  :-\\

Dus nog steeds all in op Nathan.

Ik had Everon ook goed destijds, en Nathan is vergelijkbaar met deze aflevering 1 opdracht.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #493 Gepost op: Vandaag om 01:07:52 »
Ik krijg van deze verdenkingstwist inderdaad heel erge Albanië vibes...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #494 Gepost op: Vandaag om 01:12:53 »
Loes is de Sinan van dit seizoen ben ik bang.
Ik denk eerder; Nathan is de Sinan. In dat beide heren Gutmenschen zijn, al het goede willen doen, niet willen liegen. Alleen geeft Nathan er dit seizoen de draai aan een geheim te kunnen bewaren.... nog belangrijker dan liegen. Gut feeling zegt dat ze hem kozen als knallende mol in het jubileumseizoen. De juryleden begrepen dat al. Heel verwonderlijk dan wel dat de kandidaten er niks van begrepen. Wat moeten die tests allemaal enorm slecht gemaakt zijn! Gek dan ook, dat Annemarie en Sahil gered werden in Hofdi. Om de weken erop alsnog beiden te moeten gaan. Je zou zeggen, het zou om het even moeten zijn wie vertrekt als niemand goed zit (behalve Merel op het einde). Zal ook wel een dubbeltje op zijn kant zijn geweest voor Kim en Loes dan.

Online evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: Vandaag om 01:17:02 »
De juryleden vonden Nathan vooral een wensmol.
Merel zit sindsdien op hem, dus het viel toch nog een kandidaat op.
Niet Annemarie EN Sahil werden gered, maar 1 van hen

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #496 Gepost op: Vandaag om 01:19:20 »
Aangezien zij vervolgens beiden rood kregen lag dat wel in de lijn der verwachtingen. Alleen lijkt het nu wel alsof het elke keer een dubbeltje op zijn kant was......

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #497 Gepost op: Vandaag om 01:39:58 »
Ik kan toch niet Loes loslaten dus heb nu weer op haar gestemd.
Toch vind ik wel grappig te zien, toen Loes eerst nog duidelijk de mol kon zijn en na vanavond de kans stuk kleiner is geworden dat Loes de mol is. Je het nu in de poll niet merkt, alleen dat Nathan nu op nummer 1 staat hier.

Toen Loes duidelijk hoofdverdachte was hier en ook nog wel kon bewijzen, was het verschil tussen haar en Nathan best groot ook bij de eerste uren. Maar nu Nathan meer zekerheid heeft als mol en Loes minder, is het verschil minimaal. Ik ben heel benieuwd wat hier nog aan gaat veranderen de komende dagen of haalt Loes nog Nathan in.

Dit zegt veel vind ik, want dan vinden blijkbaar veel mensen sommige acties van Nathan nog steeds niet logisch als mol en bij Loes juist sommige acties wel.

Of we hebben gewoon een duidelijke blinde vlek  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 01:45:26 door Mol1991 »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #498 Gepost op: Vandaag om 01:58:29 »
In de pool is het nou 50-50% of de mol een vrouw is of een man. Ik heb ook Loes gestemd. Omdat ik dat al vanaf aflevering 1 doe dus nu switchen maakt toch niks meer uit. Maar deze aflevering was wel antimols voor haar. Dat Nathan zo onverdacht is gebleven het hele seizoen ligt wel aan zijn karakter van Good Guy. Dat heeft Loes niet zo. Ze had best hard mogen mollen in die laatste opdrachten, wetende dat ze zo onverdacht bleef. Daar merkte ik niks van in bijv. de zing opdracht.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: Vandaag om 02:03:35 »
Ben mee eens dat ze hier onmols is deze aflevering en Nathan heeft zijn karakter mee, dat veel hem niet verdenken. En ik blijf zeggen dat ik vind dat hij dingen heeft gedaan wat je als mol niet goed kan uitleggen. Hij leek in veel situaties afhankelijk te zijn van fouten van anderen, vind ik.

Maar Loes leek bij sommige opdrachten dat ze echt voorkennis te hebben. Ik blijf het ook raar vinden dat ze na het rode scherm van Immanuele na het rode scherm bleef staren, toen de rest al met elkaar aan het praten waren en niet meer na het scherm keek. Ik snap dit niet.

Ik ben eigenwijs van mijzelf dus qua stemgedrag hier ook  ;)
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 02:07:13 door Mol1991 »