Poll

Wie is de Mol?

Loes
94 (41.2%)
Merel
17 (7.5%)
Nathan
117 (51.3%)

Totaal aantal stemmen: 228

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 54321 keer)

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 14-12-2025, 12:53:27 »
Oké, dus we zitten met een
1) Mega verdachte Mol waar veel afvallers al op zaten (Merel) en die al voor de 2e keer de Mol is; of
2) De fanatieke onwaarschijnlijke eerlijke Mol die redelijk onverdacht is gebleven (Nathan), of
3) De persoon waar niemand op zit (Loes).

::) ::)

Zegt U het maar.
Ik hoop toch wel op een Mol die in de kandidatengroep onverdacht bleef. Geeft meestal een leukere ontknoping.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #521 Gepost op: 14-12-2025, 13:18:02 »
Ik hoop nog steeds op Loes, omdat ik de theorieën en mogelijke molacties zo gaaf vond, maar ik vermoed Nathan. Vond hem een mol die teveel teerde op fouten van anderen, en ''pot is/gaat leeg, dus kan ik voor geld gaan''..

Offline Jelleke

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 14-12-2025, 13:42:20 »
En toch heeft hij het meeste geld uit de pot gespeeld. En is het de laagste pot ooit! Die ook nog eens goed onder de radar is gebleven. ::bravo::

Als hij de Mol is heeft hij het zeker goedgedaan, met alleen Merel die hem verdenkt. Maar hij staat wel al een aantal weken op 1 in de landelijke poll hoor. En de beste Mol en laagste pot, vind ik altijd een beetje flauw. Das echt niet alleen de verdienste van de Mol, zeker gezien het leegtrekken van de pit halverwege.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #523 Gepost op: 14-12-2025, 13:47:08 »
En ik vind vooral flauw als de mol ook nog eens groen heeft gestemd sorry. Ik vind dat de mol hier rood heeft moeten stemmen. In 2012 luisterde de mol nog af, maar hier was de gelegenheid er niet voor. Of de mol ging als laatst stemmen en hoorde dat al iemand rood gestemd heeft en de mol daardoor op groen kon.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #524 Gepost op: 14-12-2025, 13:51:57 »
de mol ging als laatst stemmen en hoorde dat al iemand rood gestemd heeft en de mol daardoor op groen kon.
Ik denk dat dat het geval was ja. Anders zal het toch een struggeling voor Nathan zijn geweest om die rode kaart te trekken.....

En hoe zit het met jou, Mol1991, ben je net als Speurmol en ik ook om nu? Gisteren zat je op Nathan maar switchte je weer naar Loes 8)

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #525 Gepost op: 14-12-2025, 13:58:32 »
Ik denk dat dat het geval was ja. Anders zal het toch een struggeling voor Nathan zijn geweest om die rode kaart te trekken.....

En hoe zit het met jou, Mol1991, ben je net als Speurmol en ik ook om nu? Gisteren zat je op Nathan maar switchte je weer naar Loes 8)
Ja.

Ik zit zelf in de ontkende fase  ::rofl:: Ik stem hier en in de app nog op Loes. Maar in mijn hoofd weet ik ook wel dat het Nathan het moet zijn en bij niet de mol aflevering was het echt duidelijk molvibes bij hem. Maar ik blijf bij het feit dat ik sommige dingen van hem niet logisch vind als mol en bij Loes leek sommige dingen op voorkennis, waar ik ook nog achter blijf staan.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 14-12-2025, 14:05:45 »
Ja, ik ga in de app ook nog steeds op Loes denk ik, ben al zo ver met haar gekomen, en het is maar een spelletje, tis niet zo dat m'n leven ervan af hangt :P

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 14-12-2025, 14:15:51 »
Ja, ik ga in de app ook nog steeds op Loes denk ik, ben al zo ver met haar gekomen, en het is maar een spelletje, tis niet zo dat m'n leven ervan af hangt :P
Ja klopt, zo denk ik er ook over.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #528 Gepost op: 14-12-2025, 14:31:13 »
OK dan doe ik nog maar een rondje Pool met haar  :P ;D

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 14-12-2025, 15:18:06 »
Ik ga m'n mol nog niet bepalen. Ik heb nog niks doorslaggevends gezien waardoor ik van Merel af zou moeten stappen. Dat Nathan alweer verrassend lang in het spel zit, nu met een Anne-Marie-verdenking, is wel apart. AM en Sahil kunnen echter te veel hebben gespreid.

Niet de Mol heb ik nog niet gekeken. Ik las dat Merel zich 'versprak'. Apart dat dit de edit heeft gehaald.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #530 Gepost op: 14-12-2025, 15:41:50 »
Dat Nathan alweer verrassend lang in het spel zit, nu met een Anne-Marie-verdenking, is wel apart.
Ja ik heb al een paar afleveringen eerder gezegd dat mocht dat gebeuren de kans dat hij dan ook de mol is wel erg groot wordt. Ik had hem al zien afvallen eerlijk gezegd.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #531 Gepost op: 14-12-2025, 15:48:13 »
Ik had dit ook, maar bij Loes ook, voordat ik haar ging verdenken.
Bij Loes dacht ik t/m aflevering 4 dat zij steeds zou afvallen, wat niet gebeurd is.
En bij Nathan dacht ik dat hij in die aflevering afviel waar Jurre en Anne-Marie afvielen

Dus flink mis gedacht, vooral bij Loes   ::rofl::

Ik had in het begin naast Merel, heel andere finalisten in mijn hoofd die de finale zouden halen. Ik schatte vanaf beginaf aan, in dat Merel of Kim zou winnen.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2025, 16:22:06 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 14-12-2025, 15:58:08 »
Mol Nathan
Winnaar Merel

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #533 Gepost op: 14-12-2025, 16:58:34 »
Ja ik heb al een paar afleveringen eerder gezegd dat mocht dat gebeuren de kans dat hij dan ook de mol is wel erg groot wordt.

Ja, ik snap de edit dan niet helemaal. Maar goed, ze doen wel vaker dingen die ik niet helemaal snap. Zoals bij de aftrap al min of meer spoileren dat Bridget een kandidaat is.

Ik ben eigenlijk een beetje bang om de Splinter Spoiler Show te gaan kijken. Zou zaterdag a.s. liever verrast willen worden, maar ik weet niet of dat dan nog helemaal lukt :P

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 14-12-2025, 17:41:57 »
Lang getwijfeld tussen Loes en Nathan maar ik ga tenslotte voor Nathan (op basis van de switch die Merel heeft gemaakt).

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #535 Gepost op: 14-12-2025, 17:48:52 »
Ik ben eigenlijk een beetje bang om de Splinter Spoiler Show te gaan kijken

Valt wel mee vind ik. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat Nathan de Mol is, ook niet na Niet De Mol. Eerder omgekeerd dat ik bij fragmenten dacht: o ja, bij die opdracht heeft Nathan ook niks gemold.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 14-12-2025, 17:49:08 »
Lang getwijfeld tussen Loes en Nathan maar ik ga tenslotte voor Nathan (op basis van de switch die Merel heeft gemaakt).
Ik denk dat je gelijk hebt, ook al denk ik wel echt dat ze in aflevering 1 de woorden van Nathan tegen de oud winnaars verdacht vond. En hem misschien ook meenam bij de test en haar molboekje. Maar dat ergens ook Loes om de hoek kwam bij haar en dat ze haar in eerste instantie verdachter vond. Dus misschien was Loes tot het eind haar hoofdverdachte en dat verklaard een hele hoop vind ik. Want eerlijk we zagen deze switch totaal niet aankomen als kijker, maar waarschijnlijk na het lezen van haar molboekje en goed over nadenken ging ze toch naar Nathan ipv Loes.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 14-12-2025, 17:51:41 »
Bij mij is het op het het moment echt 50-50, en kan vrede met beide mollen hebben. Ik vermoed Nathan, maar hoop op Loes.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 14-12-2025, 17:58:53 »
Ik hoop ook op Loes maar besef dat er nu een grote kans is dat Nathan de mol is.
Het was een aantal afleveringen nek aan nek tussen die twee maar vond Nathan wat te veel afwezig en wegdeemsteren de laatste paar afleveringen.
Ook zijn reactie op het rode scherm van AM, zijn verdachte, leek me kandidaats.
En ook in de proef bij het zwembad overtuigde Nathan me niet helemaal. Voor hetzelfde geld komt hij niet meer into play en heeft hij gewoon veel info verzameld. Loes en Merel hoefden hem ook niet te volgen als ze de opdracht goed begrepen hadden. Beetje jammer dat dat dan zo warrig door Rik werd uitgelegd.

Het gesprek met de mol is dan ook een sof, want waar sloeg dat hele spektakel dan eigenlijk op? Beetje flauwe kul dan toch?
« Laatst bewerkt op: 14-12-2025, 18:09:39 door Molekule »

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 14-12-2025, 18:02:30 »
Valt wel mee vind ik. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat Nathan de Mol is, ook niet na Niet De Mol. Eerder omgekeerd dat ik bij fragmenten dacht: o ja, bij die opdracht heeft Nathan ook niks gemold.

Dank, dan ga ik 'm zeker kijken. Lo postte dat Loes er ontspannen bij zat, maar dat gevoel had ik bij Anna ook.