Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 3 - The line-up  (gelezen 10588 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Aflevering 3] Opdracht 3 - The line-up
« Gepost op: 15-11-2025, 19:36:00 »
Bespreek hier de derde opdracht van aflevering 3.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 21:15:18 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline mollien

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - The line-up
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2025, 21:22:54 »
Ik heb nog nooit ZO hard gelachen om een opdracht. Jurre was hier echt de perfecte persoon voor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik verdenk jurre niet maar nu vraag ik me af of ze het aan zouden durven als de mol in die lineup stond, ik zou echt geen pokerface kunnen houden

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2025, 21:28:34 »
Ik heb nog nooit ZO hard gelachen om een opdracht. Jurre was hier echt de perfecte persoon voor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik verdenk jurre niet maar nu vraag ik me af of ze het aan zouden durven als de mol in die lineup stond, ik zou echt geen pokerface kunnen houden

Ik zou echt enorm gebruik hebben gemaakt van m'n ear rumble skills en verder maar gehoopt hebben op het beste  ::rofl::

Offline Bob De Mol

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2025, 21:37:07 »
Leuke opdracht met Jurre op die positie!

Op de achtergrond stonden strepen met lengtes. Echter, de lengte 5’0 (vijf voet) was vervangen door 6’0. Heeft dit een betekenis?

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2025, 21:41:01 »
Hoorde ik Jurre zeggen: "Yes, -500!" toen de -500 euro op zijn scherm werd getoond?

« Reactie #5 Gepost op: 15-11-2025, 21:47:07 »
Vond dit een beetje saai, maar vind Jurre dan ook echt helemaal geen leuke kandidaat.

Offline moguraa

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 15-11-2025, 21:48:15 »
Leuke opdracht met Jurre op die positie!

Op de achtergrond stonden strepen met lengtes. Echter, de lengte 5’0 (vijf voet) was vervangen door 6’0. Heeft dit een betekenis?

Alweer een 5!

5 koffers, 5 bommen, 5 oud kandidaten, 5 oud mollen, 5 proefwerkopdrachten, 5 missende vragen bij de test, een missende 5 op het line-up bord.

Ik zag iemand zeggen dat Loes als 5e afviel in haar seizoen.

Tot zo ver gaat degene die als 4e het scherm ziet, naar huis. Misschien dat de 5e afvaller dus gereserveerd is en “nooit naar huis gaat”.

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 15-11-2025, 21:51:56 »
In mijn beleving was het voorgaande jaren ook heel vaak de 4e persoon die zijn scherm zag, die rood kreeg. Jammer, snap niet dat ze daar niet wat meer variatie in brengen.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 23:02:35 door Soes »

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2025, 21:53:09 »
Sahil was de enige die met zijn handen op de rug bleef staan toen iedereen hoorde van Rik: ontspan….etc
Meer L

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #9 Gepost op: 15-11-2025, 21:59:05 »
De edit is volgens mijn ook heel onbetrouwbaar, ben geneigd Merel / Kim er niet meer om te verdenken.
Maar wat een gave stemmetjes kan Jurre doen, volgens mij een veelgevraagde tekenfilmstem  ::tandpastasmiley::

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 15-11-2025, 22:02:22 »
De edit is volgens mijn ook heel onbetrouwbaar, ben geneigd Merel / Kim er niet meer om te verdenken.
Maar wat een gave stemmetjes kan Jurre doen, volgens mij een veelgevraagde tekenfilmstem  ::tandpastasmiley::

Nou inderdaad. Zeker Merel werd heel verdacht in beeld gebracht. Ze komt denk ik ver in het spel, maar ik geloof met deze edit niet meer dat ze de mol is.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 15-11-2025, 22:16:10 »
Vond dit een beetje saai, maar vind Jurre dan ook echt helemaal geen leuke kandidaat.

Ongelooflijk, ik vind hem zo geweldig, samen met Sahil! Geef die twee een programma ;-)

Ik zit niet echt op Loes maar vond het wel heel opvallend dat zij even moest lachen, dat werd niet opgepikt door Jurre en hij noemde haar ook niet bij de test (alleen Merel en Kim).
Ik vond Sahil bijzonder stoďcijns, en Jurre kan het ook zelf zijn natuurlijk! Want hoe verzint hij dat zo snel en het zorgt voor leuke tv!
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 23:06:54 door Rozz75 »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #12 Gepost op: 15-11-2025, 22:20:18 »
Ik zou ook eigenlijk willen dat Jurre snel afvalt, omdat hij het hoofdrol iets teveel opeist naar mijn smaak, en voor mij is dat teveel van het goede… Jurre had zijn finest hour toen ie zlef mol was, nu hoeft ie wat mij betreft niet nog eens die rol te spelen -oke hij is waarschijnlijk gewoon zichzelf maar het leidt mij iets teveel af van de rest… Dit is ondertussen te offtopic geworden  ::schaam::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 15-11-2025, 22:31:50 »
Ik vond deze opdracht heel raar. Niet de opdracht an sich, maar wel het feit dat Jurre zonder dat de groep hier iets aan kon doen deze rol kreeg en dat hij de enige was die iets aan deze opdracht zou hebben (en de rest van de groep niet). Dat vind ik een oneerlijk voordeel. De manier waarop hij het spel heeft gespeeld vond ik ook niet echt prettig om te zien.

Opvallend vond ik:
- Merel die in de montage leek te lachen
- Sahil die overduidelijk een andere houding aannam dan de rest en later in de auto zeer nadrukkelijk ontkent Jurre te hebben gehoord
- Annemarie en Nathan die zich in de auto nergens over uitlaten

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 15-11-2025, 22:53:06 »
Ik geloof niet dat de mol Jurre hoorde, dat risico kunnen ze niet nemen. De mol hoort gewoon niets. Jurre is mijn niet-wensmol dus aan die mogelijkheid denk ik liever niet.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2025, 22:54:46 door Run »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 15-11-2025, 23:01:38 »
Ik geloof niet dat de mol Jurre hoorde, dat risico kunnen ze niet nemen. De mol hoort gewoon niets. Jurre is mijn niet-wensmol dus aan die mogelijkheid denk ik liever niet.

De boodschap aan Jurre was dat zijn boodschap v.w.b. de kandidaten aan dovemansoren was gericht en dat de mol Jurre prima kon horen ("kan jouw monoloog mij uit de tent lokken?").

Als de mol Jurre, net als de kandidaten, niet kon horen was er in feite geen opdracht en zou dat echt kijkersbedrog zijn geweest. Dit was gewoon een pittige opdracht voor de mol. Ik ga er stiekem van uit dat er ook wel iets 'lachenswaardigs' in de teksten voor de kandidaten heeft gezeten. Sowieso weet Jurre niet wat zij hoorden en zorgt dat altijd voor enige twijfel.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-11-2025, 23:12:45 »
De boodschap aan Jurre was dat zijn boodschap v.w.b. de kandidaten aan dovemansoren was gericht en dat de mol Jurre prima kon horen ("kan jouw monoloog mij uit de tent lokken?").

Als de mol Jurre, net als de kandidaten, niet kon horen was er in feite geen opdracht en zou dat echt kijkersbedrog zijn geweest. Dit was gewoon een pittige opdracht voor de mol. Ik ga er stiekem van uit dat er ook wel iets 'lachenswaardigs' in de teksten voor de kandidaten heeft gezeten. Sowieso weet Jurre niet wat zij hoorden en zorgt dat altijd voor enige twijfel.

Dat maakt de opdracht meteen ook een stuk minder sterk dan de Vlaamse versie waar hij overduidelijk van is afgeleid. Daar weet de spreker dat alleen de mol iets hoort en de rest niets, dat maakt het een stuk moeilijker.

Ik ga er overigens wel vanuit dat de opdracht echt is, waar hebben we anders naar zitten kijken?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #17 Gepost op: 15-11-2025, 23:17:27 »
AM stond al klaar met de armpjes los langs het lijf, de rest deed dat nav het verhaal van Rik. AM stond er strak gespannen bij zoals Jurre al vermoedde. Hoe duidelijk wil je het hebben?

« Reactie #18 Gepost op: 15-11-2025, 23:41:25 »
Ongelooflijk, ik vind hem zo geweldig, samen met Sahil! Geef die twee een programma ;-)

Ik zit niet echt op Loes maar vond het wel heel opvallend dat zij even moest lachen, dat werd niet opgepikt door Jurre en hij noemde haar ook niet bij de test (alleen Merel en Kim).
Ik vond Sahil bijzonder stoďcijns, en Jurre kan het ook zelf zijn natuurlijk! Want hoe verzint hij dat zo snel en het zorgt voor leuke tv!

Smaken verschillen. Ik vind hem een beetje teveel een one man show en het helpt ook niet dat ik hem als mol in zijn seizoen eigenlijk direct doorhad. Maar iedereen heeft zijn favoriete en minder favoriete kandidaten en dat is natuurlijk ook wel zo leuk

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2025, 09:16:32 »
Ik vond Jurre echt super grappig! Ik had dit als mol nooit volgehouden dus vind dat de mol het hier super goed heeft gedaan. Al heeft jurre ook zeker goed zijn best gedaan ::rofl::