Auteur Topic: Aflevering 7 - De laatste slag  (gelezen 4348 keer)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7 - De laatste slag
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 22:17:41 »
Ik wil niet graag negatief doen na zo'n geweldig seizoen, maar dit was echt by far de slechtste aflevering. Opdracht 1 was filmisch heel leuk, maar we zien niet hoe er geld verdiend is per kandidaat. Zonde... en ja de mol die bestuurt.. dat is leuk voor volgende week.  Opdracht leuke twist met de boekjes, maar je kunt van tevoren uittekenen dat ze niet voor geld gaan. En dan ook weer dat van laagste pot ooit.. hou daar eens mee op. Sowieso geen vergelijk. Want 1. er zat een pot leeg opdracht bij (en mogelijk -2000) en 2. het zijn ook nog eens 2 afleveringen minder dan normaal... heb je die wel (of geen pot leeg) gaat de pot boven de 10.000 komen. Ik miste ook deze aflevering heel erg de link met het verleden... dit voelde meer als een opvulaflevering zoals we die uit gewone series kende. Echt zonde zo'n afsluiting. De verdenkingen horen was wel heel fijn  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 22:20:28 door MollenvangR »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 22:23:40 »
Met deze pot hoeft het programma niet wegbezuinigd te worden  >:D

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: Gisteren om 22:26:27 »
Waardeloze aflevering. Als dit het gemiddelde niveau zou zijn, zou ik niet meer kijken.
Na 25 jaar WIDM kan dit eigenlijk echt niet.

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #23 Gepost op: Gisteren om 22:37:53 »
Zo'n goed seizoen vergeleken met voorgaande recentere jaren, en dan zo'n underwhelming finaleaflevering.. Dit was niet goed. Totaal onduidelijk inderdaad wie wat verdiende en wie wat fout deed op de boot (maar het plezier spatte er wel van af). En die golfopdracht was een deceptie. Nul spanning, 100% voorspelbaarheid dat iedereen de 500 euro zou laten liggen, en niet hun molboekjes. Wat voor aanbod was dat?

Wel leuk inderdaad dat iedereen al kleur bekende en vertelde wie te verdenken. Maar dit seizoen verdiende een knaller van een afsluitingsaflevering, zo net voor de finale.

Online Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: Gisteren om 22:40:58 »
Na al die verdachtmakingen op Merel, dacht ik heel even dat Merel eruit zou gaan en dat dus iedereen een nieuwe mol moest kiezen… maar ja dat kon natuurlijk niet, want dit was de finaletest al. 😅
Ik had een deja vu naar de Belgische mol waar dat in de halve finale gebeurde…(Iedereen verdacht toen de afvaller van die aflevering.)

Matige opdrachten verder, als finaleopdracht hoopte ik wel op iets specialers waarbij bovendien de pot nog lekker gespekt kon worden!

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: Gisteren om 22:42:33 »
Na al die verdachtmakingen op Merel, dacht ik heel even dat Merel eruit zou gaan en dat dus iedereen een nieuwe mol moest kiezen… maar ja dat kon natuurlijk niet, want dit was de finaletest al. 😅
Ik had een deja vu naar de Belgische mol waar dat in de halve finale gebeurde…(Iedereen verdacht toen de afvaller van die aflevering.)

Matige opdrachten verder, als finaleopdracht hoopte ik wel op iets specialers waarbij bovendien de pot nog lekker gespekt kon worden!

Toen de verdenkingen bekend waren sloeg ik aan het rekenen en kon het alleen Kim zijn. Alhoewel ik eerst nog even moest afwachten of Merel niet alsnog een draai zou maken richting Loes  ::rofl::

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: Gisteren om 22:43:26 »
Had t in verkeerde topic gezet

Zou t figuur bij t zwembad de mol zijn of gewoon n productiemedewerker?

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: Gisteren om 22:44:51 »

Dat vroeg ik me ook af. Qua postuur kan het iedereen zijn, maar hoe nemen ze dat op zonder dat het opvalt dat er iemand wordt afgezonderd.. tijdens de biechten?

Online Nat007

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: Gisteren om 22:44:59 »

Mag toch hopen dat dat echt de mol is (Nathan vermoed ik)..

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: Gisteren om 22:46:01 »
Dan ff de handen

Dit figuur drinkt cocktail met links maar dat zal voor de camera zijn want ze drinken allemaal hun wijn met rechts

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: Gisteren om 22:50:16 »
Redelijk sierlijke/slanke handjes denk ik zo. Echter geen korte vingers.

Mij viel ook het "aaien" van de opblaaskrokodil op. Dat ging niet op een zeer mannelijke manier, als ik dat mag zeggen.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: Gisteren om 22:52:36 »

Mij viel ook het "aaien" van de opblaaskrokodil op. Dat ging niet op een zeer mannelijke manier, als ik dat mag zeggen.

Dat was meer kloppen dan aaien, ik zie daar zelf geen 'mannelijk' of 'vrouwelijk' in.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: Gisteren om 22:52:58 »

Dit viel mij ook op, het leek eerder dames handen.

Online annebeestje

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: Gisteren om 23:00:21 »
Lavezzi  ::vergroot::
..0DATIE

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #34 Gepost op: Gisteren om 23:18:45 »
Dat zou echt zo hillarisch zijn...
En het zou ook niet eens zo'n gekke gedachte zijn...

Aangezien het een speelgoedboot is... ::oink::

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: Gisteren om 23:22:46 »
Ik vond dit een redelijk klein iemand, niet zoals voorbeeld Nathan of Kim, weet dat die redelijk onderuit gezakt zit, maar toch.
Lavezzi zou kunnen, maar dan vind ik WIDM en mollenstreken wel een geweldige poppenkast, maar ook gemeen  ;D

Online Nat007

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: Gisteren om 23:30:20 »
Nathan's handen zijn in principe ook geen enorme kolenschoppen?

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: Gisteren om 23:39:06 »
Nathan's handen zijn in principe ook geen enorme kolenschoppen?

Helemaal niet, hij heeft een fijne botstructuur en smalle en knokige vingers. Ze lijken een beetje op de mijne.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #38 Gepost op: Gisteren om 23:41:39 »
De minste aflevering van het seizoen inderdaad, maar fijn afgesloten in Portugal en hopelijk volgende week nog een knaller van een live finale! ::ok::

Heel leuk ook dat de verrassende verdenkingen bij de finaletest alles nog even goed op scherp zetten :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #39 Gepost op: Gisteren om 23:45:58 »
De aflevering kwam op mij erg over als wat afgeraffeld helaas. Toen rik zei dat dit de laatste kans was om geld te verdienen had ik echt zo iets van he ho wacht eens even.

Er is dus letterlijk geen verschil tussen kim en degene die volgende week niet wint, ze hebben beide alle opdrachten gedaan, alles meegemaakt ?