Auteur Topic: Aflevering 7 - De laatste slag  (gelezen 4752 keer)

Offline Airysuit

• Forumlid
Re: Aflevering 7 - De laatste slag
« Reactie #40 Gepost op: Gisteren om 23:52:04 »
Ik vond het op zich wel hele leuke aflevering, maar opdrachten zelf waren wel beetje meh. Helemaal naast elkaar, had er op zn minst nog 1 knaller tussen gezet maarja.

Inderdaad niet beste aflevering dit seizoen, maar vind het nou ook niet echt aanfluiting? Ik vind de finales altijd de minst interessante aflevering.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: Vandaag om 00:02:05 »
Er is dus letterlijk geen verschil tussen kim en degene die volgende week niet wint, ze hebben beide alle opdrachten gedaan, alles meegemaakt ?
Ja hetzelfde als in 2024, bij Kees die had ook alles meegemaakt, beetje zuur.

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: Vandaag om 00:07:23 »
Laagste pot ooit, opnieuw..
Een lage pot zegt helemaal niets meer over hoe goed de mol is. Er zit al jarenlang een limiet op de hoogte van de pot, die mag niet boven de 10 duizend euro meer uitkomen.
Dat bij de golfopdracht slechts 500 euro werd geboden om je molboekje niet terug te kirijgen, zegt genieg. Natuurijk niemand die daarin meegaat zoday de pot zo laag blijft.
Nathan mol
Loes winnaar
Merel verliezer

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: Vandaag om 00:07:59 »
loes winnaar?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: Vandaag om 00:16:09 »
Huh Loes winnaar met Nathan als mol, ik denk eerder Merel  ;)

Offline MolHJ

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: Vandaag om 00:24:22 »
Dat is het ergste nog. Elk jaar weer een winnaar die zelf ook alleen maar molt. Roos Moggré, Fons Hendriks en nu Merel.

Offline IkbenMollevi

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: Vandaag om 00:25:45 »
Toch opvallend een mol die een opblaaskrokodil aait, waar in de vorige aflevering Nathan nogal gehecht lijkt aan zijn opblaasdolfijn.. p.s. daar was de opblaaskrokodil er ook al bij

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #47 Gepost op: Vandaag om 00:28:08 »
Dat is het ergste nog. Elk jaar weer een winnaar die zelf ook alleen maar molt. Roos Moggré, Fons Hendriks en nu Merel.

Dat blijft echt een manco van WIDM, vergeleken met De Mol bijvoorbeeld en een superveel gehoorde klacht ook hier: BN'ers doen toch vooral mee voor de ervaring en voor de gezichtsbekendheid en minder voor de pot. Dat merk je elk seizoen weer: in het spel blijven staat bovenaan. Daarom is nepmollen ook zo'n gruwel bij WIDM. Elk seizoen weer inderdaad. Bij onbekende deelnemers en een aanzienlijke pot zie je dan toch vaak dat de deelnemers veel gemotiveerder zijn om opdrachten te doen slagen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #48 Gepost op: Vandaag om 00:36:03 »
Ja, als Merel de winnares is, dan is ze met nep-mollen ver gekomen.

Maar het zit hem ook in de opzet van deze opdracht. Niemand (ook als je geen BN'er bent) gaat vlak voor de eindstreep voor het geld kiezen als je daarmee het molboekje verliest?
+ 500 is leuk, maar niet als je daardoor minder kans maakt om te kunnen blijven. Bovendien ziet iedereen je als kandidaat, wat ook slecht is voor de kansen om in het spel te blijven.

Geen gelukkige opzet, deze opdracht.
Wel grappig om Rik bezig te zien op het golfveld.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: Vandaag om 00:38:04 »
Ik kan me niet voorstellen dat merel nu voor gezicht meedeed en daarom minder om het geld gaf. Als nathan mol is en merel echt al zo vroeg op hem zat, heeft ze het juist slim gespeeld door zichzelf verdacht te maken zodat niemand meer op nathan ging letten.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: Vandaag om 00:41:08 »
Ja en ze maakte hierdoor haar zelf en Loes verdacht, alleen is dit laatste niet gelukt.

Offline marvin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #51 Gepost op: Vandaag om 00:42:21 »
Ja hetzelfde als in 2024, bij Kees die had ook alles meegemaakt, beetje zuur.

Is het wel echt zuur? Je hebt alles meegemaakt, in feite ook gewoon de finale, want je street gewoon mee voor de winst, enig verschil is dat je volgende week niet in de Live opstelling staat.

Zou me nikd verbazen dat Kim tot en met de terugvlucht gewoon bij de groep is gebleven en dat dit alleen voor de show is. Naar het afvallershotel gaan heeft ook weinig zin meer.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: Vandaag om 00:51:08 »
Wel grappig om Rik bezig te zien op het golfveld.

Zou hier de hint in zitten?

Rik zijn laatste slag is zn 3e slag

Was het Nathan die als 3e raak sloeg?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #53 Gepost op: Vandaag om 01:15:25 »
O @FS, dat zou best kunnen. Goed dat je het noemt.
Ik dacht bij tijdens het kijken van de aflevering ook nog: ik moet letten op de hoeveelheid slagen. Maar deed dat niet.  ;D Dus wie weet.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 01:17:43 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #54 Gepost op: Vandaag om 01:15:38 »
Ik kan me niet voorstellen dat merel nu voor gezicht meedeed en daarom minder om het geld gaf. Als nathan mol is en merel echt al zo vroeg op hem zat, heeft ze het juist slim gespeeld door zichzelf verdacht te maken zodat niemand meer op nathan ging letten.

Klopt hoor, de deelnemers van dit jubileumseizoen hoeven het niet van meer gezichtsbekendheid te hebben. Maar je hoort het telkens weer: ze willen wel alles meemaken en zolang mogelijk in het spel blijven. Niemand heeft het over de pot met geld winnen. Dan is nepmollen een methode om anderen op het verkeerde been te zetten en zelf langer mee te kunnen draaien. Dat het inherent is aan het spel is ergens logisch, maar dit nepmollen lijkt erger bij de BN'ers in WIDM dan bij de onbekenden bij De Mol bijvoorbeeld? (Al gebeurt het daar ook wel een beetje, je kunt het niet voorkomen).

En die 500 euro in ruil voor een compleet molboekje, pal voor de eindtest, was lachwekkend.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #55 Gepost op: Vandaag om 01:17:10 »
En die 500 euro in ruil voor een compleet molboekje, pal voor de eindtest, was lachwekkend.
Ja ik was net aan het schrijven, 500 euro of je molboekje, dat is toch geen keuze? Maak er dan 2000 euro van minimaal, voor de 1e die ervoor gaat.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: Vandaag om 01:31:07 »
Maar toch denk ik dat geen enkel kandidaat denkt van oh we gaan nu nog lekker voor de pot. Misschien een kandidaat die echt 100% zeker is, maar nog steeds is de kans klein. Want kennis is macht en dus ook je molboekje.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #57 Gepost op: Vandaag om 01:34:55 »
Echt een vreselijke aflevering, finale onwaardig! Zo jammer na 6 leuke afleveringen. ::niet-ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #58 Gepost op: Vandaag om 01:53:00 »
Ja beetje veel nep. Mol ligt aan zwembad en geeft aan Rik af hoe vaak de boot moet keren en draaien. Ja, so what? Het is niet dat ze de mol zien, die zit tegen die tijd gewoon ook in de boot. En op het golfterrein idemdito; geen rol voor de mol ten overstaan van een kandidaat. Het enige grapje is dan dat mol Nathan in zijn eigen molboekje gaat zitten neuzen (Merel wilde vooral haar eigen molboekje terug en geen tijd verspillen in de 1e ronde). Nogal flauw allemaal inderdaad, jammer deze aflevering.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: Vandaag om 01:57:14 »
Het enige wat deze aflevering zou kunnen redden is als de briefjes, zoals die van Nathan aan Merel, door mol Loes in de molboekjes gestopt zijn (of gewoon op een heimelijke manier aan de kandidaten bezorgt is), om zo on-ontdekt te blijven als mol, en de kandidaten te sturen op elkaar.
Vond trouwens de eerste opdracht wel grappig, gewoon om ze allemaal plezier te zien hebben :P Qua opdracht bagger uiteraard, omdat je niet kan zien hoe of wat er precies gebeurd qua molacties

Ook jammer dat we geen Angela hebben gezien :(
Hopelijk onthuld zij de mol, zou een cirkel rond momentje zijn ;)
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 01:59:24 door Speurmol »