Gefeliciteerd!
Ik heb echt gewoon ingevuld deze keer en geen tijd in opzoeken gestoken enzo. Op een gegeven moment begon ik ook overal aan te twijfelen, zoals Starlight die een keer zei "Oh we hebben nog nieuws, trouwens!" en dat toen door mijn hoofd ging van ze gaan zeggen dat ze zwanger zijn, maar dan was het iets anders, maar het zwanger zijn zat nog wel in mijn hoofd en toen begon ik helemaal te twijfelen, totdat ik het huis zag staan natuurlijk.

Toelichting dan ook maar meteen?
1. Nieuw lief huisdier: een kitten genaamd Willow
Escape Room en optreden werden hier aan mij gelinkt, wat ik nog wel snap, maar niets van dat alles.
2. Taylor Swift - Willow (zie vraag 1)
Dat weet je ook alleen als je weet hoe mijn nieuwe poesiewoesie heet. Of als je goed gokt.
3. Spellenweek!
Na jaren dit niet ingevuld te hebben omdat ik het letterlijk naam (OP het forum zelf), vul ik sinds vorig jaar ofzo toch de spellenweek in. Dat wist iedereen.
4. Alle Weerwolfspelers in Verraders
Lijkt me nog een leuk concept ja!
5. Iets in de Belgische Verraders, ik zal maar niet uitwijden want spoiler blijkbaar

Van dat ie er eigenlijk roodgloeiend bij was en superverdacht, maar een heel toneeltje opwierp en hij vervolgens alsnog niet werd weggestemd!
Heel veel Critical Role werd aan mij gelinkt, wat ik ook snap, maar Starlight is een grotere fangirl dan ik

Ik zit nog maar aan aflevering like... 34 van de 115 twee uur durende afleveringen ofzo van campaign 1 en luister enkel via podcast.... als ik ga hardlopen.... en ik a al een half jaar niet meer hardlopen.

6. Ja, bijna alles van sport op tv kan me echt gestolen worden, dus ik moest iets verzinnen en het werd dan de 'oh sporten ze nou ook al in de winter"
7. Sense8 - Het was zo goed. En What's Going On van 4 Non Blondes was er onderdeel van. Een nummer dat de 8 hoorden, hoewel maar eentje het aan het luisteren was, waardoor ze merkten dat er iets gaande was. En heel apart, maar een week later was ik op een pinkster rommelmarkt ofzo en daar begon een fanfare plots ook dat nummer te spelen, terwijl het helemaal geen typisch fanfare nummer is. Dus het is zo altijd extra bij gebleven. En love de inclusion en diversity van die reeks!
8. Script van Wicked 1 - In Londen in een boekenwinkel zag ik die staan. Groot boek met veel foto's ook, dus ik dacht ja die zal wel 60 euro ofzo kosten. Bleek maar 20 te zijn, dus toen heb ik niet langer nagedacht en hem gekocht.
Ik draag geen leggings, dus nee, geen groene party legging. Scheermesje.... hmm, have you seen me lately?
9. Britse panto, ook in Londen ontdekt.
Dat had bijna iedereen goed, terwijl ik me niet kan herinneren dat ik er iets over gepost heb? Het was in ieder geval hilarisch! De panto die ik gezien had was Beauty and the Beast - a Horny Love Story. Een gay versie van het bekende verhaal, met een Schotse mannelijke Beauty en een of course harig Beest in een kasteel, met alle grappen vandien en veel publieksinteractie. Echt lachen!
10 Musical want ik ben D*N, Lucy of Robbie.
Nou, hier had je 50% kans om het juist te hebben, want Lucy deed niet mee en dan nog zijn er verschillende die het niet aan D*N of mij gelinkt hebben. Waarschijnlijk omdat we met alle list en bedrogspelletjes hier elkaar niet meer vertrouwen?