Auteur Topic: Radar  (gelezen 1615 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Radar
« Gepost op: 3-02-2004, 09:56:08 »
Ik kijk het niet zo vaak maar op zich is het wel een leuk en uiteraard een goed programma.

Gister waren er bejaarden die niet meer mochten bingo-en omdat dat valt onder de wet kansspelen. Ja, stel je voor... al die bejaarden gokverslaafd enzo. Dat ze 80 cent betalen om mee te mogen spelen en de prijzen een potje jam of een pak koffie zijn is natuurlijk uit den boze. Waar moet dat heen met de bejaarden? ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Radar
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2004, 10:52:33 »
Ik ben het dus er helemaal niet mee eens. Als die bejaarden niet meer mogen gokken, wat houden ze dan nog over? Voor je het weet staan de pleintjes en de steegjes weer vol met van die hangbejaarden met hun stoere rollators. De Nederlandse cultuur dreigt af te glijden zo!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Radar
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2004, 16:54:09 »
Voor je het weet staan de pleintjes en de steegjes weer vol met van die hangbejaarden met hun stoere rollators.

Je kunt je geld maar aan 1 ding uitgeven. Of de rollator of het bingo-en ;) >:D Maar ik vind het echt onzin hoor. Als je gewoon gezellig gaat bingoen moet je er toch geen geld voor vragen met dat soort prijzen. Anders laat je ze gewoon een papiertje winnen met een nr erop, dan is er toch niets aan de hand. En dan geef je ze voor het nr een prijs. ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."