Auteur Topic: [Kandidaat] Geraldine Kemper  (gelezen 3611 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Geraldine Kemper
« Gepost op: 12-02-2026, 10:03:33 »

Bespreek hier alles over Geraldine Kemper!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Cornelis

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Geraldine Kemper
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2026, 11:29:15 »
Geraldine is zeker mijn wensmol voor dit seizoen. Ik hoop in ieder geval dat ze ver komt!  ::love::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2026, 22:34:40 »
Geraldine stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Wat tof dat ze meedoet! Ik geniet van je haar enthousiasme, wat mij betreft heeft ze het nu al waargemaakt.

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2026, 00:45:32 »
Ze was mijn schot voor de boeg maar ik heb ze al afgeschreven na deze aflevering. Het is gedurfd maar:
Ze stemde op Daan en Bram (hoogste bedrag) om het veld in te gaan, daarna op Milan en Eveline (een na hoogste bedrag).
Bij de olifant pleitte ze om hem dicht te laten en wilde Bram heel duidelijk niet bij de paaltjes hebben. Een mol zou de kan op een vrijstelling voor een kandidaat nooit zo afnemen.
Ik wil wel dat ze heel ver komt.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2026, 08:03:02 »
Ik vind dat wel erg streng.

De groep lijkt prima om Geraldine heen samengesteld. Aan het ontbijt geeft zij de voorzet tot gesprek. Laat jullie verdachte acties maar horen en jullie persoonlijke voordelen, of houdt het geheim en wordt nog verdachter.
Geraldine is behoorlijk onschuldig neergezet. Een kandidaat zetten ze in de wind.
Dat ze Bram tegenhoudt is prima hoor, komt kandidaats over en er zijn genoeg gegadigden voor die paal. Bram had het goed aangewakkerd. Laat ze er maar voor strijden. Maar Nienke verknalt het verlangen met haar brainfreeze, zodat er bij de derde paal weinig animo meer is.
1.1 Liep redelijk vlot met een klein boogje naar haar vooraanstaande stoel.
1.2 Geraldine en Quinty verhogen 750 naar 1000 direct nadat Matteo en Nasrdin 750 zeggen, waardoor de echte 750 onvindbaar is.

Beginnen met een voorzichtige molactie.

Stemmen wel op de 1500 en de 1250. Nienke en Delilah stemden 0+1250. Die 1250 op voorstem van Delilah.  Nasrdin en Matteo stemden 750, Milan en Eveline 1500 en 250.
1.3 Molse montage met gokje wagen en 3k is wel veel he. Het balletje is opgegooid, maar de groep was niet happig. Hier ze je de groep duidelijk om haar heen functioneren. Delilah zie je niet functioneren hier, komt ook niet een heel klein beetje uit de verf.
Afl. 2 zien we Geraldine bij 4 jokers staan, dat komt kandidaats over.

Het meest zwaarwegende vind ik de edit, de mollicitaties (ik wil het niet), het in beeld brengen van kandidaats gedrag en vooral het resultaat, de landelijke verdenking is van 15 naar 10 procent gedaald.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2026, 08:07:41 door foxhunter »

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2026, 17:19:59 »
Van de Instagram van Siem: Bij alle kandidaten is bij het moment dat ze te horen krijgen dat ze Mol of kandidaat zijn iets te zien in het spiegelbeeld van het raam, naast de klok.  Behalve  bij Geraldine.

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #6 Gepost op: 3-03-2026, 19:18:49 »
Een vergezochte hint naar Geraldine:
OOG
00:26
Als je dat onder elkaar ziet is G = 26
Geraldine is de 26e mol

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #7 Gepost op: 7-03-2026, 21:42:01 »
Geraldine moest ook haar molboekje inleveren. Gaan ze iedere week kandidaten de kans geven terug te komen? Dan kan Geraldine of Eveline gewoon de winnaar of verliezer zijn.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2026, 21:56:36 »
Jammer, leuke kandidaat! Maar eigen schuld, we zaten te schreeuwen op de bank toen ze haar joker niet inzette ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2026, 21:57:50 »
Ontzettend jammer dat Geraldine er feitelijk als eerste echt uitvliegt. Zo'n leuke vrouw die zo goed op haar plek is in dit soort reisprogramma's.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2026, 21:59:30 »
Daar gáát mijn winnaar.   :(

« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2026, 22:03:11 »
Ben zo blij dat ik 10 seconden van te voren mijn punten bij haar heb weggehaald.  :o

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2026, 22:06:24 »
Daar gáát mijn winnaar.   :(
Dat is nog niet zeker, want het kan maar zo zijn dat Geraldine terugkomt, want ze had haar molboekje ingeleverd?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2026, 22:07:48 »
Ah, wat jammer dit. Weggaan met een joker op zak... Vorige aflevering zag ik haar niet als mol, maar ze was zo tof als kandidaat.  ::bravo::
Wat er ook gebeurt, altijd blijven tunnelen. Het liefst vanaf aflevering 1. ;-)

Offline Molleck

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2026, 22:08:59 »
Jammer, leuke kandidaat! Maar eigen schuld, we zaten te schreeuwen op de bank toen ze haar joker niet inzette ::rofl::

Jep.. Hier ook meteen een voorgevoel, er was zo’n onheilspellend muziekje onder deze beelden en haar uitspraak “ik zou het mezelf nooit vergeven als ik de joker niet ingezet heb en er dan uitvlieg” (oid)

Jammer!

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2026, 22:09:29 »
Al jaren hoopte ik dat ze mee zou doen aan het programma, en dan doet ze eindelijk mee en dan valt ze in aflevering 2 al af. Echt balen. Voormalig BNN'ers Sander Lantinga, Nicolette Kluijver en nu Geraldine allemaal de eerste afvaller. Opvallend.
When life knocks you down, fight back!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2026, 22:33:10 »
het kan maar zo zijn dat Geraldine terugkomt, want ze had haar molboekje ingeleverd?

Als ze ook de kans krijgt terug te komen, heeft ze in ieder geval nog haar joker om iemand mee om te kopen.

Offline Richie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2026, 22:33:31 »
Jammer. Ik zat echt te schreeuwen "ZET DIE JOKER IN!" ik snap haar gedachtegang, maar de kans dat je niet goed zit is zo groot voor iedereen. Een joker is bijna een vrijstelling in deze fase. Er is best kans dat we in de laaste aflevering horen dat iemand anders zo gaan afvallen als ze die joker maar had ingezet...  ::ohno::
Gerechtigheid voor de gouden vrijstelling!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2026, 22:37:51 »
Jammer. Ik zat echt te schreeuwen "ZET DIE JOKER IN!" ik snap haar gedachtegang, maar de kans dat je niet goed zit is zo groot voor iedereen. Een joker is bijna een vrijstelling in deze fase. Er is best kans dat we in de laaste aflevering horen dat iemand anders zo gaan afvallen als ze die joker maar had ingezet...  ::ohno::
Was ook mijn gedachte ja. En toen in de montage ook nog die quote zat van haar en we geen verdachten hoorden, dacht ik al dat ze zou afvallen. Grote kans dat we inderdaad in aflevering 10 horen dat er iemand zou zijn afgevallen en misschien wel één van de finalisten.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2026, 22:42:13 »
Zo jammer! Zo’n leuke een fanatieke kandidaat gun je een langere deelname.
En juist bij de eerste afleveringen waarbij iedereen nog spreidt, is een joker goud waard. Al kan ik me goed voorstellen dat je op het moment zelf toch twijfelt over het inzetten.