Auteur Topic: De Erfenis  (gelezen 23438 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
De Erfenis
« Gepost op: 10-02-2004, 12:48:39 »
Heeft iemand de nieuwe serie op RTL 4 nog gezien. De aflevering van gisteren was nogal traag, maar de tweede aflevering wordt (volgens een van de acteurs) veel spannender.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2004, 12:53:25 »
Ik heb 't gezien ja en 't was leuk! Ik had 't niet verwacht dat ik 't leuk zou gaan vinden, maar had 't uit verveling toch maar aangezet. (ik kon niet gaan sporten vanwege 'n blessure) Ik vond 't op zich helemaal niet zo traag deze aflevering. Bovendien is 't denk ik wel verstandig om nog niet zoveel te laten gebeuren in zo'n eerste aflevering. De kijkers moeten de personages immers nog leren kennen. Ik vond deze aflevering dan toch al goed ik elkaar zitten.  ::ok::

Maar de beelden voor volgende week voorspelden iig veel spanning ja! Ik ben erg benieuwd hoe de verschillende personages die opdracht om de erfenis te kunnen krijgen gaan aanpakken. Ik ga 't dus zeker volgen deze serie!  ::jaja::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2004, 14:33:34 »
Ik heb het opgenomen gister omdat ik er veel over gehoord had. Heb vanmorgen een klein stukje gezien voordat ik naar mijn werk moest dus denk dat ik vanavond de rest kijk. Maar het lijkt me op het eerste gezicht wel de moeite waard...  ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: De Erfenis
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2004, 15:20:04 »
Ik ben er gisteren ook voor gaan zitten en ik vond het ook goed. Het begon idd wat traag, maar daar zal vast wel verandering inkomen. Ik ben heel benieuwd naar de volgende aflevering (en wie het vuurmeisje zal vinden  ;))
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2004, 15:52:34 »
Ik zocht weer eens een leuk, spannend TV programma, dus ik ben het ook gaan kijken. Het begin was een beetje saai, maar op het eind werd het weer leuk. Ik kijk volgende week weer ::ok::.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2004, 18:27:34 »
ik had heel graag willen kijken maar ik moest werken en de video deed het niet  ::niet-ok::

weet iemand of het nog herhaald word?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2004, 18:28:33 »
't is goed bekeken gisteren!   :D


Goede eerste aflevering 'De Erfenis'

Gisteravond konden we de eerste aflevering van De Erfenis op RTL4 zien. Na weken aankondiging en shotjes van de serie zou het een kijkcijfer kraker moeten worden. De eerste aflevering bleek dan ook prima bekeken. Met 1.774.000 mensen zagen we hoe Andreas stierf en zijn familie met een opdracht achterliet. Niet de liefde voor hun vader, maar de verdeling van de erfenis lokt hen naar het ouderlijk landhuis. We maken kennis met Elise die haar vader twintig jaar niet heeft gezien, Rolf die een oude rekening met zijn vader wil vereffenen en kleinzoon Mattias, die niet eens van het bestaan van zijn opa afwist. HGM mag trots zijn op zijn eerste uitzending.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Erfenis
« Reactie #7 Gepost op: 15-02-2004, 23:11:23 »
lijkt me wel wat, een beetje in de stijl van diamant, oud geld, beetje fatsoenlijke serie weer, mooi gefilmd
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: De Erfenis
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2004, 14:17:37 »
Ik vond het weer een leuke aflevering gisteren. Ik ben toch wel heel benieuwd wie dat Vuurmeisje nou is, want die Livia (huishoudster) deed ineens wel heel erg vreemd toen ze hoorde dat ze daarnaar opzoek moesten gaan om de erfenis te krijgen. Ik denk dat het iets met haar dochter Jo te maken heeft. Iemand anders een ander idee??
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Erfenis
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2004, 14:23:54 »
Nee, nog geen idee. (Misschien iets met die vrouw die op z'n graf spuwde). Ik vind het wel steeds leukerder worden. Goede rolbezetting. (Alleen Sonja Silva vond ik jammer, omdat je die al zo goed kent)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Erfenis
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2004, 14:38:13 »
weet iemand of en wanneer t herhaald wordt?
ik moest gisteren werken en kon er niks van volgen  ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: De Erfenis
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2004, 14:56:45 »
Volgens mij wordt het niet herhaald  ::niet-ok::

Nee, nog geen idee. (Misschien iets met die vrouw die op z'n graf spuwde). Ik vind het wel steeds leukerder worden. Goede rolbezetting. (Alleen Sonja Silva vond ik jammer, omdat je die al zo goed kent)

Dat zou ook kunnen, van die spugende vrouw, alleen zou dat wel raar zijn omdat zij riep dat hij een moordenaar was...

Ik vind het juist leuk dat Sonja Silva meedoet. En die Rolf (weet ff zijn echte naam niet) kende ik ook al, van Onderweg Naar Morgen. Snoepje trouwens om te zien  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2004, 16:34:13 »
Volgens mij wordt het niet herhaald  ::niet-ok::

Jawel hoor, op zondagavond op Yorin. Ik geloof zo rond 19.00 uur. Ik zapte er zondag toevallig langs.  :)

Ik vond 't ook 'n goede aflevering gisteren! Ik heb echt weer genoten!  ::ok::

Ik denk dat 't Vuurmeisje ook iets met die pop te maken heeft die die huishoudster bij haar dochter in huis zag liggen. Daar keek ze zo verschrikt van op dat daar ook wel iets mee moet zijn.

Ik ben echt benieuwd hoe dit verhaal zich verder gaat ontwikkelen.  :D

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2004, 19:03:45 »
ik had gister alleen het laatste stukje gezien. had ik nou maar niet geschiedenis zitten leren..m'n moeder zei dat het een hele leuke aflevering was. Maar dan kijk ik de herhaling wel dan.
Maar die vriendin van die kleinzoon, ik ken nog geen namen hoor, is dat dat meisje uit kees & co of niet? En in dat stukje van wat er volgende week kwam zag ik volgens mij bettina van onm als rechter!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: De Erfenis
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2004, 07:20:50 »
weet iemand of en wanneer t herhaald wordt?

Herhaling: zondagavond 18.00 uur Yorin.



Vind het wel een mooie serie. Eindelijk weer eens iets normaals op de tv. En eindelijk weer eens iets om naar uit te kijken  ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #15 Gepost op: 2-03-2004, 10:34:22 »
Goede aflevering weer gisteren! Ik heb weer genoten van alle ontwikkelingen.  ::ok::

Ik zag 't wel al van mijlenver aankomen dat Jo de dochter van Andreas en daarmee ook ’t vuurmeisje zou zijn , toen er naar voren kwam dat Andreas die pop had gekocht. Maar dat maakt op zich niks uit, want de spanning was evengoed goed opgebouwd.  :)

Ik vind ’t wel wat jammer dat er volgende week blijkbaar al iemand met ’t goede antwoord komt en daarom de erfenis ontvangt. Ik hoop toch dat er daarna nog wat spannende ontwikkelingen volgen en niet dat ’t dan ineens al afgelopen is. Weet iemand trouwen hoeveel afleveringen deze serie zou hebben?  ???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2004, 18:44:41 »
Geen idee eigenlijk ???

Ik vind het wel een leuke serie :) en ik heb ook al een idee wie er met het goede antwoord komt ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Erfenis
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2004, 10:14:12 »
en ik heb ook al een idee wie er met het goede antwoord komt ;)

Ik ben er ook bang voor.  :(


Ik zag 't wel al van mijlenver aankomen dat Jo de dochter van Andreas en daarmee ook ’t vuurmeisje zou zijn , toen er naar voren kwam dat Andreas die pop had gekocht. Maar dat maakt op zich niks uit, want de spanning was evengoed goed opgebouwd.  :)

Jaja, natuurlijk *GAAP*, achteraf praten....  :P

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Erfenis
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2004, 11:02:23 »
Ik ben er ook bang voor.  :(

Och je weet maar nooit of er nog 'n heel onverwachte wending in 't verhaal komt.  :)

Jaja, natuurlijk *GAAP*, achteraf praten....  :P

Haha! Ik meen 't serieus hoor! Al toen Stijn zag dat z'n vader die pop had gekocht, schreeuwde ik 'dan is Jo de dochter van Andreas en ook 't vuurmeisje!' Je kunt 't aan m'n moeder navragen.  ;D


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: De Erfenis
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2004, 15:25:19 »
Ik ben toch wel heel benieuwd wie dat Vuurmeisje nou is, want die Livia (huishoudster) deed ineens wel heel erg vreemd toen ze hoorde dat ze daarnaar opzoek moesten gaan om de erfenis te krijgen. Ik denk dat het iets met haar dochter Jo te maken heeft.

Na de 2e aflevering wist ik het dus al (al was het nog niet helemaal zeker  ;))
I got that tunnel vision going through my  head