Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 305915 keer)

Offline Miek1999

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #2400 Gepost op: 18-08-2019, 17:59:08 »
If you love someone, you tell them

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De quote van het jaar
« Reactie #2401 Gepost op: 5-09-2019, 14:19:32 »
Mijn plannen zijn nog heel vaag. Maar ik wil in mei 2020 gaan island-hoppen in Griekenland. Een alternatief is dat ik op 1 standplaats blijf, op het middelste van de drie eilanden die ik in gedachte heb, en van daaruit de andere twee eilanden ga bezoeken.

Heeft iemand ervaring met de regio Lefkas/Kefalonia/Zakynthos?
Wij zijn niet in Medellin, vriend!

Offline Daisy

• Global Moderator
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2402 Gepost op: 5-09-2019, 19:35:24 »
Zakynthos is heel leuk. Hoop wel voor je dat de schildpadden wel thuis geven als je de tour gaat doen (want die moet je doen als je er bent), want ik heb er geen een gezien Ún een gekneusd stuitje opgelopen door glijpartij in de boot ;D Serieus, mooi eiland, zeker het mee-hoppen waard. Ik zat in Tsilivi, prima uitvalsbasis. Eind mei loop je wel kans dat er veel Engelsen zitten, als ze daar vakantie hebben. Ik had er overigens geen problemen mee.

Nu ik toch in dit topic zit, hier ooit mensen op Lanzarote geweest?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De quote van het jaar
« Reactie #2403 Gepost op: 5-09-2019, 21:55:06 »
Om met je vraag te beginnen: Lanzarote heb ik nooit bezocht. Ik weet wel dat verreweg de meeste toeristen naar Gran Canaria  en Tenerife gaan, Lanzarote, Fuerteventura en (La) Gomera worden ook wel bezocht, maar vooral dat laatste, dat is voor de wandelaars.....

Van Wikipedia: De Bassie en Adriaan-serie "Het Geheim van de Schatkaart" speelt zich voor een groot deel op dit eiland af. Dus als je hiernaartoe gaat, hou rekening met B200 en de Baron ::trots:: ::trots::

Ik vind een glijpartij, met de door jou genoemde gevolgen (ook al kun je daar nu wel om lachen, gezien die emoticon) minder leuk. Waar het mij in eerste instantie om gaat: zijn er ferries tussen de door mij genoemde eilanden, ik zie namelijk op de papieren kaart geen stippellijntjes, en ook niet online. Als die ferries er niet zijn, ben ik aangewezen op 1 eiland.....de tip over de schildpadjes houd ik zeker in gedachte. Ik zal er overigens geen meenemen, anders kan ik mijn verblijf op Griekenland met een jaar of wat verlengen..... ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-09-2019, 22:06:07 door Bodejos »
Wij zijn niet in Medellin, vriend!