Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1021769 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #780 Gepost op: 15-05-2006, 18:11:41 »
Dan ben ik dus duidelijk internetverslaafd..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #781 Gepost op: 31-05-2006, 18:23:42 »
'Jenner tekent bij FC Utrecht'
 
Julian Jenner heeft volgens Voetbal International een mondeling akkoord met FC Utrecht. De vleugelaanvaller komt over van NAC Breda.

"Ze zien me als een rechtsbuiten in een 4-3-3 systeem, dat is precies wat ik op deze leeftijd wil. Bovendien is FC Utrecht een club met een schitterende historie en een geweldige achterban. Ik twijfel er niet aan dat ik bij deze club goed kan aarden", verklaarde hij in het voetbalweekblad.

FC Utrecht-trainer Foeke Booy bevestigde de woorden van Jenner. "We hebben een uitstekend gesprek gehad, waarin me duidelijk werd dat hij ontzettend graag naar FC Utrecht wil. We hebben allen nog geen handtekening, daar is onze voorzitter Jan-Willem van Dop nu druk mee bezig."

Booy ziet de toekomst van Jenner bij Utrecht positief in. "Hij is een echte vleugelspeler met een uitstekende actie, een goede voorzet en ook nog eens scorend vermogen. We zijn ontzettend blij met Julian."

De 22-jarige Delftenaar, die eerder werd genoemd bij onder andere Ajax, zou zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. Hij levert NAC naar alle waarschijnlijkheid een transfersom van rond de 500.000 euro op.

 ;D ;D ::ok:: ;D ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #782 Gepost op: 31-05-2006, 22:20:43 »
Ik weet waar hij woonde 8)
Hij heeft mij en mijn vriendjes wel is uitgescholden omdat we de bal tegen zijn auto schopten 8) 8)

Alleen woont hij nu ergens anders

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #783 Gepost op: 31-05-2006, 22:29:42 »
Mark Rutte nieuwe VVD-leider

AMSTERDAM - Mark Rutte is woensdagavond gekozen tot nieuwe lijsttrekker van de VVD. Voorzitter van de partij Jan van Zanen maakte dit woensdagavond bekend in het Amsterdamse Okura Hotel.


Mark Rutte kreeg 51 procent van de stemmen. Zijn belangrijkste rivaal, Rita Verdonk, kreeg 46 procent. De derde kandidaat, Jelleke Veenendaal, haalde 3 procent. Zo'n 75 procent (zo'n 30.000) van de bijna 40.000 VVD-leden heeft een stem uitgebracht. Dat maakte voorzitter Jan van Zanen woensdagavond bekend.

VVD-leden konden sinds 10 mei hun stem uitbrengen per post, via internet of telefoon. De leden kregen begin deze maand schriftelijk informatie over hoe dat precies moest. Het was voor het eerst dat de lijsttrekker van de liberalen rechtstreeks door de leden werd gekozen.

Notaris

De waarnemer die toezicht hield bij het tellen van de stemmen voor het VVD-lijsttrekkerschap heeft geen onregelmatigheden geconstateerd bij de verkiezing. Dat maakte hij woensdagavond bekend in het Okura Hotel in Amsterdam.

De waarnemer, kandidaat-notaris Wouter Kolff, heeft zijn bevindingen gerapporteerd aan het campagneteam van kandidaat-lijsttrekker Rita Verdonk, die om het toezicht had gevraagd om fouten bij de verkiezing te voorkomen.

Verdonk steunt Rutte

Rita Verdonk zal pal achter Mark Rutte, de nieuwe lijsttrekker van de VVD, gaan staan. Ze kondigde aan samen met hem op te trekken om van de VVD de grootste partij te maken. "Op mij kun je rekenen", zei Verdonk nadat ze Rutte had gefeliciteerd met zijn overwinning.

Verdonk begon haar toespraak door te zeggen dat opiniepeilingen niet altijd betrouwbaar zijn. "Daar was ik liever op een andere manier achter gekomen", zei ze. De VVD mag volgens haar trots zijn dat Rutte de partij nu gaat leiden.

Verdonk, die minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie is, bedankte verder de derde kandidaat in de strijd om het lijsttrekkerschap, Jelleke Veenendaal, voor haar "kritische noot" in de campagne.

Balkenende feliciteert Rutte

Premier Jan Peter Balkenende heeft woensdag Mark Rutte gefeliciteerd met zijn verkiezing tot lijsttrekker van de VVD. Hiermee komt "een eind aan een spannende periode", die de minister-president "van afstand" gevolgd heeft.

Balkenende "gaat ervan uit dat de VVD samen met CDA en D66" zal meewerken aan het tot "een succes maken van het beleid van het kabinet." Hij "kijkt uit naar het debat met Rutte, ook al zal de campagne pas volgend jaar beginnen."

Zalm

Mark Rutte en Rita Verdonk, de nummers één en twee van de verkiezing om het partijleiderschap van de VVD, zouden "een mooie tandem" kunnen vormen op de kandidatenlijst voor toekomstige verkiezingen. Dat zei de vicepremier Gerrit Zalm van de VVD woensdagavond in een reactie op de overwinning van Mark Rutte.

De minister van Financiën verklaarde de winst van Rutte uit het feit dat deze al een lange staat van dienst heeft binnen de partij, terwijl Verdonk pas drie jaar actief is voor de VVD in de landelijke politiek. Zalm zei dat hij trots is omdat hij zowel Rutte als Verdonk heeft gescout voor de landelijke politiek. Hij voelt zich hun "peetvader".

Zalm is blij dat de uitslag van de lijsttrekkerverkiezing nu bekend is. Hij wilde niet zeggen voor wie hij heeft gekozen. De minister verwacht dat de VVD ook in de toekomst de leider zal blijven kiezen op deze wijze.

Bos wil in debat

PvdA-leider Wouter Bos heeft de nieuwe VVD-lijsttrekker Mark Rutte woensdag gefeliciteerd met zijn overwinning. Hij verheugt zich erop de komende maanden met Rutte in debat te gaan over de vraag waar we met Nederland heen willen, zo liet Bos in een eerste reactie weten.

De PvdA-leider is benieuwd wat de uitverkiezing van Rutte als lijsttrekker voor de liberalen betekent voor de koers van de VVD. In de strijd om het lijsttrekkerschap kwamen volgens Bos vooral verschillen in stijl naar voren, niet zozeer in inhoud. "Als je kijkt naar de voorstellen die ze tijdens hun campagne deden, moet je constateren dat de VVD, ook onder Rutte, een partij is en blijft voor grote bedrijven en hoge inkomens", aldus Bos.



------------------------------------------------------------------------------



Dat is nou goed nieuws!! ::ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #784 Gepost op: 10-06-2006, 00:14:57 »
Neus van Bassie blijkt tomaat

Ruim 25 jaar na dato is de aap dan eindelijk uit de mouw gekomen: de neus die tv clown Bassie droeg blijkt een tomaat te zijn. Er hebben zich altijd vele speculaties over de neus van Bassie de ronde gedaan. Zo zou zijn neus gemaakt zijn uit een uitgeholde varkensdarm of zelfs het rode licht van een stoplicht zou op zijn neus gezet zijn. Die theoriën kunnen nu echter allemaal de prullebak in. Zijn neus blijkt te bestaan uit een tomaat, zo onthulde hij vanavond in rtl-boulevard:"Het was altijd een heel gedoe. Het idee was om voor iedere aflevering een nieuwe tomaat te gebruiken. Echter na een paar dagen ging dat ding stinken, en Adriaan liep dan helemaal blauw aan. Daardoor moest voor iedere aflevering een hele tros tomaten aangekocht worden. Daarvan plantte ik er dan steeds eentje tussen de opnames door op mijn neus. Soms kun je in de afleveringen het resultaat daar nog van zien. Zoals in de serie van de plaaggeest, in aflevering 5, de echte liefhebbers zullen zich dat nog wel herrineren, de pitten dropen langs mijn mond naar beneden. Ik probeerde ze dan snel op te likken. Het was allemaal erg amateuristisch in die tijd. Dat is gelukkig in de loop van de tijd beter geworden. Vooral omdat ik in overleg met mijn vrouw Ina in 1986 besloten heb ook thuis de tomaat op te houden, zodat mijn show-imago hoog bleef en ik er meer handigheid in kreeg om tussen de afleveringen door die tomaat op mijn neus te plaatsen.'
Zo is dus een van de grootste mysteries in showbizz land eindelijk opgehelderd.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #785 Gepost op: 10-06-2006, 19:31:02 »
Bassie was een vervelende rotclown

Naar nu bekend is geworden is de populairste helft van het clownsduo 'Bassie en Adriaan' gewoon een ordinaire vervelende kutclown. In een openhartig interview met Baron van Neemweggen komt dit verassende beeld aan het licht. Niet alleen wilde de kinderheld 'altijd maar winnen', maar ook begon hij vaak als een achterlijke te huilen als hij door een geniale actie van de Baron aan het korste eind trok. Ook Handige Harry liet zich in een interview al eerder negatief uit over de prestaties en het karakter van Bassie; "Die acrobaat ging nog wel, die had tenminste een beetje gezond verstand, maar hij gaf Bassie gewoon veel te veel invloed op het script. En als wij er dan wat van zeiden dan schermde hij met instructies van 'een geheimzinnige opdrachtgever. Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar". "Waarom denk je dat de Plaaggeest het na één film al voor gezien hield?" zo vroeg Handige Harry ons retorisch... "Die was hem ook spuug- en spuugzat", zo beantwoordde hij zijn eigen vraag. De Baron vult aan; "En altijd die stinkende tomaat op zijn neus, jezus, we werden soms echt helemaal gestoord van die kutclown. Geloof me, de kinderen zijn beter af zonder hem en hadden beter een standvastiger idool kunnen kiezen, zoals ik!"
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #786 Gepost op: 11-06-2006, 13:10:18 »
Volgens diverse websites zou FC Utrecht bijna rond zijn met de Tunesische aanvaller Selim Benachour van Vitoria Guimareas. De 24 jarige speler zou zowel op de rechts- als linksbuitenplek uit de voeten kunnen. Voor zijn club speelde hij afgelopen seizoen 25 wedstrijden in de competitie waarbij hij 4 keer doel trof. Hij verzamelde in deze wedstrijden ook 7 gele kaarten!

Benachour speelde dit seizoen voor het eerst voor Vitoria Guimareas. Daarvoor kwam hij uit voor Paris Saint-Germain dat hem twee keer uitleende. Eerst aan Martigues en in seizoen 2002-2003 aan Troyes. De speler zou inmiddels 33 interlands op zijn naam hebben staan maar is niet geselecteerd voor het WK.

Hoe betrouwbaar e.e.a. is durven wij niet te zeggen maar we hebben bovenstaande gegevens toch alvast opgezocht en voor u op een rijtje gezet. Het feit blijft natuurlijk dat FC Utrecht op zoek moet naar vervangers voor Van den Bergh en Ramzi.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #787 Gepost op: 29-06-2006, 17:44:36 »
Het kabinet dat op het punt staat te vallen... ::ok:: >:D ::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #788 Gepost op: 29-06-2006, 18:36:00 »
Het kabinet gaat lekker bijen blijven ;D ::ok:: ::trots::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #789 Gepost op: 29-06-2006, 20:55:20 »
Het kabinet dat op het punt staat te vallen... ::ok:: >:D ::zwaai::

Kabinet-Balkenende II gevallen

DEN HAAG - Het kabinet is gevallen. Premier Jan Peter Balkenende kondigde donderdagavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst, Alexander Pechtold en Medy van der Laan alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen.

Waarschijnlijk dient Balkenende vrijdag officieel ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix.


 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #790 Gepost op: 29-06-2006, 22:34:30 »
Kabinet-Balkenende II gevallen

DEN HAAG - Het kabinet is gevallen. Premier Jan Peter Balkenende kondigde donderdagavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst, Alexander Pechtold en Medy van der Laan alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen.

Waarschijnlijk dient Balkenende vrijdag officieel ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix.


 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
*mirtjuh is heeeeeeeeeeeeeel boos nu
Ik zou mogen stemmen.. maar ja nu niet drommels, drommels, drommels  >:( >:(
mss wel.. als ze na 25 november de verkiezingen doen  ::) nja en anders die ene stem maakt natuurlijk ook niet zo veel uit  ;) maar toch  >:( >:(
I'm a real big goblin..

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #791 Gepost op: 29-06-2006, 22:47:17 »
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
*mirtjuh is heeeeeeeeeeeeeel boos nu
Ik zou mogen stemmen.. maar ja nu niet drommels, drommels, drommels  >:( >:(
mss wel.. als ze na 25 november de verkiezingen doen  ::) nja en anders die ene stem maakt natuurlijk ook niet zo veel uit  ;) maar toch  >:( >:(
Zo bijzonder is stemmen niet hoor :) Viel mij tegen. Maarja ik mag nu lekker eerder mijn stem op Rita Verdonk uitbrengen 8)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #792 Gepost op: 29-06-2006, 23:32:47 »
Kabinet-Balkenende II gevallen

DEN HAAG - Het kabinet is gevallen. Premier Jan Peter Balkenende kondigde donderdagavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst, Alexander Pechtold en Medy van der Laan alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen.

Waarschijnlijk dient Balkenende vrijdag officieel ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix.


 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #793 Gepost op: 30-06-2006, 12:05:40 »
Zo bijzonder is stemmen niet hoor :) Viel mij tegen. Maarja ik mag nu lekker eerder mijn stem op Rita Verdonk uitbrengen 8)
Ben je gek??  :o :o :o
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #794 Gepost op: 30-06-2006, 19:01:16 »
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
*mirtjuh is heeeeeeeeeeeeeel boos nu
Ik zou mogen stemmen.. maar ja nu niet drommels, drommels, drommels  >:( >:(
mss wel.. als ze na 25 november de verkiezingen doen  ::) nja en anders die ene stem maakt natuurlijk ook niet zo veel uit  ;) maar toch  >:( >:(

Er zullen nog genoeg kansen komen voor jou om te stemmen ;)

En om met FFWD te spreken; zo bijzonder is het écht niet ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #795 Gepost op: 30-06-2006, 19:49:53 »
Ben je gek??  :o :o :o
gek? Ik vinnum heel verstandig hoor  ;) ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #796 Gepost op: 1-07-2006, 00:14:47 »
ghehehe.. de verkiezingen zijn wschijnlijk in december  >:D dus ik mag wel stemmen  :) mag je trouwens ook een tegenstem uitbrengen?  :P dan heb ik me keuze namelijk snel gemaakt.. het begint met een R en het eindigt op ita verdonk  :-X :-X
I'm a real big goblin..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #797 Gepost op: 2-07-2006, 19:15:33 »
Vitesse speelt niet in stadion Galgenwaard

De concerten van Marco Borsato dreven Vitesse uit het eigen stadion, maar het optreden kan wel eens extreem vervelende gevolgen hebben voor Vitesse. De Arnhemmers zouden uitwijken naar stadion Galgenwaard, maar ook daar is Vitesse niet welkom.

In de negende speelronde van het komende seizoen ontvangt Vitesse concurrent Heerenveen. De vrees bestaat dat zowel de supportersgroep van Vitesse als die van FC Utrecht tot rellen zullen komen, uit onverede met de gang van zaken.

"Na een eerdere afwijzing uit Doetinchem, kan Vitesse speelronde 9 dus ook niet in Utrecht spelen en moeten we op zoek naar weer een nieuwe locatie",aldus directeur Paul van der Kraan tegenover Vitesse.org.

Bron: soccernews.nl

::zwaai::  ;D ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #798 Gepost op: 2-07-2006, 22:46:03 »
Dan gaan ze toch gewoon naar Nijmegen 8)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #799 Gepost op: 2-07-2006, 22:50:25 »
Verkiezingen op 22 november

GPD | Gepubliceerd op 02 juli 2006, 22:19

den haag - 
De kiezers kunnen waarschijnlijk op woensdag 22 november naar de stembus om een nieuwe Tweede Kamer te kiezen. Diverse politieke partijen zullen die datum vandaag in gesprekken met informateur Ruud Lubbers naar voren brengen.

Op 22 november worden ’herindelingsverkiezingen’ gehouden in onder meer Noord-Holland, Zuid-Holland en Midden-Limburg.

Lubbers werd zaterdag door koningin Beatrix benoemd tot informateur. Hij moet onderzoeken of het mogelijk is uit de brokstukken van Balkenende-II een nieuw, volwaardig kabinet van CDA en VVD samen te stellen. Dat zogenoemde romp- of minderheidskabinet krijgt onder meer tot taak vervroegde verkiezingen uit te schrijven.

Omdat het de bedoeling is dat Balkenende-III uiteindelijk een missionaire status krijgt, kunnen CDA en VVD in het verdere verloop van dit jaar desgewenst nog stevige noten kraken over de rijksbegroting 2007, een nieuw belastingplan en de voorgenomen hervormingen van de publieke omroep. Daarvoor hebben ze dan wel de (gedoog)steun nodig van LPF, SGP of eventueel andere fracties. LPF en SGP gaven zaterdag na de benoeming van Lubbers tot informateur aan dat er wat dat betreft met hen afspraken kunnen worden gemaakt.

Naar verwachting duurt het ’voorwerk’ van Lubbers een week of iets langer. Als hij tot de slotsom komt dat CDA en VVD kunnen doorregeren, dan kan Jan Peter Balkenende als formateur Lubbers’ arbeid afmaken

NEEEEEEEEEEEEE... IK RIEP HET AL VAN BEGIN AF AAN... WEDDEN DAT DE VERKIEZINGEN DE 22e ZIJN... 3 KEER RADEN WANNEER IK 18 WORDT... 3 DAGEN LATER... DE 25e.. >:( >:( >:(

I'm a real big goblin..