Auteur Topic: Boris: Winnaar Idols 2004!  (gelezen 161187 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2004, 14:03:04 »
Boris arrogant? Welnee,ik vond hem met haarbandje een stuk leuker....z,n haar zat zo glatti. 8)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2004, 14:24:25 »
Boris arrogant? Welnee,ik vond hem met haarbandje een stuk leuker....z,n haar zat zo glatti. 8)

I totally agree.....ik wil de haarband terug!! ( Goh nooit gedacht dat ik nog eens een man aantrekkelijk zou vinden met haarband!  ::tandpastasmiley::)
That's all

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2004, 14:36:39 »
Ik kick ineens als een gek op haarbandjes!!!! ::tandpastasmiley::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #23 Gepost op: 21-02-2004, 16:09:01 »
Ik vind dat hij bij bepaalde shots iets weg heeft van Marc Owen... Ben ik de enige..?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Boris
« Reactie #24 Gepost op: 21-02-2004, 16:20:46 »
Ben ik de enige..?
:o Eh ja, denk ik wel ::rofl::
kan ik Marc eigenlijk ook niet echt meer voor me halen maar goed... ::) ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #25 Gepost op: 21-02-2004, 17:53:21 »
Ik vind dat hij bij bepaalde shots iets weg heeft van Marc Owen... Ben ik de enige..?

Ik ken mensen die hem vonden lijken op Johnny Logan... Of zoiets...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #26 Gepost op: 21-02-2004, 19:07:35 »
Ik vind dat hij bij bepaalde shots iets weg heeft van Marc Owen... Ben ik de enige..?

Nu je 't zegt, idd! Ik denk dat 't aan dat lange haar en die lichte ogen ligt.  :)


Ik ken mensen die hem vonden lijken op Johnny Logan... Of zoiets...

Ik denk dat dat meer vanwege z'n stem dan z'n uiterlijk is, want qua uiterlijk zie ik die vergelijking echt niet.  :-\\

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #27 Gepost op: 21-02-2004, 19:11:21 »
Ik denk dat dat meer vanwege z'n stem dan z'n uiterlijk is, want qua uiterlijk zie ik die vergelijking echt niet.  :-\\

Ik zal daar wel te jong voor zijn, maar ik weet dus niet eens wie Johnny Logan is. Ja, ondertussen weet ik dat hij 3 keer het Eurovisie Songfestival heeft gewonnen, maar verder zou ik het niet weten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Boris
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2004, 09:56:49 »

I totally agree.....ik wil de haarband terug!! ( Goh nooit gedacht dat ik nog eens een man aantrekkelijk zou vinden met haarband!  ::tandpastasmiley::)
jaaaaaaaaa dat had ik ook!!  ::rofl:: ::rofl:: dames, dat blijft tussen ons he...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Boris
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2004, 11:28:09 »
Ik begin een beetje bang te worden dat Boris een beetje Will Young achterna gaat qua 'Van normale jongen naar arrogante bal'  ::ohno::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #30 Gepost op: 22-02-2004, 11:54:05 »
Ik begin een beetje bang te worden dat Boris een beetje Will Young achterna gaat qua 'Van normale jongen naar arrogante bal'  ::ohno::

Dat arrogante bal zie ik nog niet zo, maar ik krijg wel 't idee dat de programmamakers 'm steeds meer 'n popidool-uiterlijk willen geven zodat hij dadelijk niet meer zichzelf is. Ik zie 't al gebeuren dat we over 'n paar weken ineens 'n Boris met 'n Jim-kuifje hebben.  :(

En die stijltang mogen ze van mij voortaan ook achterwegen laten, want volgens mij heeft Boris van zichzelf best mooie krullen.  :)


Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #31 Gepost op: 23-02-2004, 18:02:32 »
Ik vind dat hij bij bepaalde shots iets weg heeft van Marc Owen... Ben ik de enige..?


Mark Owen was mijn tiener "wegzwijmel" idool....maar nee hoor Mark kan niet tippen aan de goeie looks van Boris!  ::trots::En al helemaal niet qua zangtalent

« Laatst bewerkt op: 23-02-2004, 18:04:34 door Grace »
That's all

Groenenman

  • Gast
Re: Boris
« Reactie #32 Gepost op: 24-02-2004, 16:59:39 »
Dit is meer een zwijmeltopic dan dat er word gepraat over hem. En alles wat jullie zeggen is niet echt oprecht want ja, jullie vinden m allemaal zo ...  ::tandpastasmiley::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #33 Gepost op: 24-02-2004, 17:06:01 »
Ik vind dat we best mogen zwijmelen over Boris....als straks de finaleshows beginnen zal er echt wel weer meer over zijn zangkwaliteiten gesproken worden   ::jaja:: en over zijn looks...misschien heeft ie zijn haarband wel weer in  ::tandpastasmiley::
That's all

maapie

  • Gast
Re: Boris
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2004, 19:42:18 »
BORIS!!! SUPERFAN MELD ZICH!

whaa wat issie goed, echt geweldig!
en hij ziet er ook wel errug uit  ::tandpastasmiley:: ::love:: ::bravo::

z'n kindje heet trouwens Django als jullie het nog niet wisten ;)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2004, 20:53:10 »
Welkom bij de Boris-fans Maapie!  ::bravo::

z'n kindje heet trouwens Django als jullie het nog niet wisten ;)

Dat wist ik inmiddels al. M'n moeder heeft laatst z'n schoonmoeder de moeder van z'n vriendin (die dus vroeger 'n vriendin van mij was) gesproken over Boris en 't kindje enzo.  :)

Ik heb trouwens van heel veel mensen al gehoord dat 't 'n heel mooi kindje is ('t is 'n halfbloedje...), dus ik stel voor dat hij dat kindje gewoon 'ns meeneemt naar zo'n liveshow en aan heel Nederland toont. Wedden dat iedereen gelijk verkocht is en op hem gaat stemmen?  ;D

Maar ik vind 't ook al goed genoeg als ik ze hier in Venlo 'n keer ergens tegenkom samen, zodat ik Django iig kan bewonderen.  ;)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Boris
« Reactie #36 Gepost op: 3-03-2004, 22:03:25 »
volgens mij is Boris een beetje arrogant...
ik vind hem juist onzeker/stilletjes overkomen, misschien dat ie daardoor enigszins arrogant overkomt
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #37 Gepost op: 3-03-2004, 22:09:48 »
ik vind hem juist onzeker/stilletjes overkomen, misschien dat ie daardoor enigszins arrogant overkomt

Dat denk ik ook ja. In dit artikel vertelt iemand die hem goed kent ook dat hij juist heel onzeker en verlegen is.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Boris
« Reactie #38 Gepost op: 5-03-2004, 09:37:16 »

Boris favoriet

Ruim een kwart van de jongeren wil dat Boris het tweede seizoen van het populaire televisieprogramma Idols wint. Ze hopen dat Marlies op de tweede plaats eindigt en als derde is Maud hun favoriet. JK mag als eerste finalist afvallen. Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd door bureau Qrius. De ondervraagden vinden de finalisten dit jaar niet talentvoller dan een seizoen eerder toen Jamai won, maar wel volwassener. Over de jury zijn de jongeren minder tevreden. Bijna de helft moet niets van Edwin Jansen hebben. Ook is 42 procent Jerney Kaagman zat, zo meldt de Telegraaf.

bron: mediawatchers

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boris
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2004, 14:36:41 »
*Boris-fan meld zich  ::zwaai::[/color]
That's all