Auteur Topic: Wouter W  (gelezen 671 keer)

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wouter W
« Gepost op: 15-10-2003, 01:11:09 »
Mijn naam is Wouter Witteveen. Ik ben 21 jaar en 4e-jaars student Natuurwetenschappen (combinatiestudie van biologie, natuurkunde en scheikunde) aan de Katholieke Universiteit Nijmegen. Ik heb een kamer vlak bij de universiteit en in het weekend ben ik Hengelo (Ov) te vinden.
Ik heb hier het afgelopen jaar als gast met veel interesse alle theorieen over mijn favoriete programma Wie is de mol? gevolgd en heb besloten om me ook maar eens in de discussies te mengen, zeker nu ook over andere reality-series gediscussieerd kan worden.

Groeten,

Wouter W
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Wouter W
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2003, 11:32:53 »
welkom wouter! hoop nog veel van je te horen.  :)

Offline Pietje Precies

• Forumlid
  • Alle kleine beetjes helpen.
Re: Wouter W
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2005, 22:17:28 »
Mijn naam is Wouter Witteveen. Ik ben 21 jaar en 4e-jaars student Natuurwetenschappen (combinatiestudie van biologie, natuurkunde en scheikunde) aan de Katholieke Universiteit Nijmegen.

Hey Wouter! Jij ook WIDM-fan? :)
Ik ben vooralsnog geen erg actieve poster geweest hier, en was nog nooit in 'de ontvangsthal' geweest. Dus ik besloot er maar eens te kijken en een willekeurige (lees: de allerlaatste ;) ) post te openen.
Loop ik pardoes tegen jou op!

Leuk!

Groetjes,
Floris, op dit moment 6e-jaars Natuurwetenschappen ::jaja::

(Ik ga maar niet de lijst af zoeken naar meer bekenden ;) )
Molfan van het eerste uur

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
Re: Wouter W
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2005, 14:16:49 »
Hey Floris

Leuk dat jij hier ook bent en toevallig dat je meteen mij bent tegengekomen!
Ik ben hier denk ik iets meer dan een jaar lid en ben verder nog niemand tegengekomen die ik persoonlijk ken, dus jij bent de eerste.
Ik zou zeggen, veel plezier met het nieuwe WIDM-seizoen en we zien elkaar misschien nog wel weer een keer (WIDM-fandag?).

Groeten,

Wouter
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson