Auteur Topic: CMC: Dagboek  (gelezen 8193 keer)

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
CMC: Dagboek
« Gepost op: 28-02-2004, 20:46:20 »
In dit topic kunnen alle kandidaten hun belevenissen tijdens het CMC avontuur van zich afschrijven :) ::ok::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2004, 21:07:26 »
Lief Dagboek,

wat fijn dat ik mijn tere hartje even kan luchten zonder anderen erbij want het zit allemaal niet mee moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb natuurlijk een handicap. :( Ik ken het hele 'wie is de mol' niet en dat maakt het toch moeilijker denk ik. Daarnaast word dat ook heel erg tegen me gebruikt, vanaf het begin al.  ::ohno::
Gekwetst is een groot woord maar ik voel me niet serieus genomen iig als er steeds op teruggevallen word.  >:(
Ik moet ook echt even kwijt dat ik me erg verbaas over de (on)eerlijkheid van de medespelers. Ik heb vorige week zaterdag netjes mijn lijstje meteen ingevuld en opgestuurd naar de Master. en nog diezelfde middag wilde molice van mij weten hoe dan ongeveer mijn lijstje eruit zag. Ik heb echt geprobeerd om hem uit te leggen dat het de bedoeling is dat we eerlijk spelen maar hij wilde niet luisteren. Hij heeft me zelfs bedreigd  :o
Dit was zo ontzettend emotioneel ingrijpend voor me  :\'( dat ik er 2 dagen van heb moeten bijkomen... Totale shock zou je het kunnen noemen.
Maar gelukkig in de loop van deze week kwam ik een beetje bij.

Ergens in het midden van deze week was ik midden in een vriendschappelijk kletspraatje met Molcrazy en toen ineens besefte ik dat die ook een vuil spelletje speelde. Namelijk het ik-doe-vriendelijk-maar-vraag-heel-onopvallend-tussendoor-naar-haar-lijstje-spelletje.
Oh Dagboek, ik dacht dat ik meteen in huilen uit zou barsten, ik voelde me zo gebruikt. En dat deed echt zeer.
Ik moest echt heel erg relativeren om te kunnen bedenken dat het nou eenmaal een spel is dat ik gewoon heel erg achterdochtig moet zijn. Dát alleen al kost me heel veel moeite want ik ben juist heel zachtaardig en goed van vertrouwen, achterdocht zit helemaal niet in mijn aard. Ik kan dus helemaal niet mezelf zijn in dit spel.

Verdi bevestigde mijn vermoedden gisteren toen hij op een hele doorzichtige manier probeerde mij 'mijn mol' te onfutselen. Ik heb duidelijk benoemd dat ik daar echt niet in trap en dat ik zijn manier van doen helemaal niet prettig vind. Hij meteen in de slachtofferrol kroop "oh wat ben jij gemeen Dorine".

En dan is er nog een andere kandidaat die ook denkt dat ie misbruik kan maken van goedheid en dat is bertha531. Hij scuift  gewoon een briefje onder mijn kamerdeur door met de vraag wie ik op mijn lijstje had.  ::ohno::
Ongelooflijk wat een week zeg...
« Laatst bewerkt op: 28-02-2004, 21:09:37 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #2 Gepost op: 29-02-2004, 00:10:46 »
Beste Dagboek

Was ik blij dat ik mocht blijven!  :)

Wel spijtig dat we New York zo vroeg moesten verlaten. We trokken naar warmere oorden, met name Bahrein en Saoudi-Arabië. De opdrachten daar verliepen echter ook niet zo super waardoor er slechts 4000 euro in de pot zit.  :(

Er moet dus dringend iets gebeuren, want reeds vroeg in het spel, ben ik die irritante mol al beu!  >:( Die heeft ons al veel te veel geld gekost en zit waarschijnlijk in zijn vuistje te lachen van plezier als hij dit leest. Pfffff, ik weet dat het zijn/haar taak is, maar 4000 euro is echt wel weinig. Tijd om de pot wat te spekken me dunkt!  ;D

Een element dat de mol enkel voordeel op kan leveren is de toch ietwat bedrukte groepssfeer. Mensen lopen er maar wat gespannen bij, kijken veel op hun horloge en zijn nerveus in de omgang. Dit waarschijnlijk ook doordat de groep uit zowel oude als nieuwe gezichten bestaat. Een vb. hiervan is dat mensen vooral doen wat voordelig is voor henzelf, zoals nog snel voor mijn hand een broodje stelen aan de ontbijttafel. Dit komt evenwel ook tot uiting in de opdrachten. De mol is echt goed bezig, maar bon, we zien wel waar we uitkomen. Ik hoop in ieder geval mee te reizen naar de volgende locatie, want ik wil nog meer van de wereld zien!  :D

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2004, 10:43:45 »
ja dagboek!

Dat waren wel weer 2 dagen zeg, pfff! Maar ik doe nog mee en daar ben ik blij mee :)

ik wil toch even 'van me af schrijven' dat sommige mensen (ik noem geen namen Dorine ::) ) het nodig vinden anderen GEHEEL ONTERECHT beschuldigen van het maken van bedreigingen. Als je daar dan vervolgens wat van zegt krijg je werkelijk vanalles naar je hoofd geslingerd (gemeen, laf...) >:( en heb je plotseling stiekum een of ander dagboek gelezen ??? Maar ja, het wedstrijdelement doet blijkbaar anno 2004 nog heel veel met mensen. Daar moet je uiteraard boven staan.

Bovendien heb ik nog verf in mn oor :( omdat mijn medekandidaten gewoon niet hun best doen bij opdrachten waarvoor ze zich moe moeten maken. Er heerst een stemming van: "Pfoe, wat is het warm! Als ik af ga kan ik teminste even in de schaduw gaan zitten." >:( Daardoor stond ik er dus zo'n beetje alleen voor, en ja, alleen haal je een opdracht niet. Het is een teamsport, maar dan zonder team :-\\
Iedereen is dus flink bezig zichzelf verdacht te maken, maar ik trap er mooi niet in. Het is mij zonneklaar :-X ;D

::ok::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2004, 10:46:00 door molice »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2004, 11:00:59 »
Lief Dagboek,

inmiddels zijn er weer een paar dagen voorbij en een hoop schokkende dingen zijn er ook gebeurd maar ik sla me er wel doorheen.
Ik heb iig verdi lekker in de maling genomen, ik heb een brief bij hem onder de deur geschoven en hij denkt dat het een serieuze brief is. Alleen iemand die goed oplet zou zien dat die brief niet echt van mij is want er zijn allemaal dingen anders dan bij mijn gewone briefpapier.
maar wel leuk dat hij er zo mee bezig is, hij is er ook meteen mee naar de bar gerend, hahaha, ik lach me rot.
Dit moest ik even kwijt...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2004, 22:26:17 »
Beste dagboek

De volgende executie nadert weer met rasse schreden. Gelukkig kan ik de gebeurtenissen van de afgelopen dagen nog eens rustig op een rijtje zetten. Er zijn de laatste dagen interessante dingen gebeurt, heel interessante maar daar ga ik nog niet dieper op in.

Ik hoop er nog in te blijven want ik wil dolgraag naar Scandinavië!

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #6 Gepost op: 5-03-2004, 17:17:05 »
Liefste dagboek,

het is me opgevallen hoe geniepig sommige kandidaten wel niet zijn. Er worden pacts afgesloten achter mekaars rug om toch maar persé dat ticket te verkrijgen voor de volgende ronde. En dan speel ik het zo eerlijk mogelijk om iedereen een kans te geven  ::ohno::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #7 Gepost op: 5-03-2004, 21:46:28 »
Beste Dagboek

Ik was waarlijk geschokt toen ik vernam dat er pacts gesloten werden!  ???

Wie zou dat toch doen?  ;D

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2004, 14:08:59 »
Beste Dagboek

Wat leuk dat we naar het warme Portugal gingen!  :D Gezellig dat we even tijd hadden om alles wat rustiger te doen. Gewoon ff 'chillen', samen met EIDM op een terrasje met een drankje, zodanig dat ik mijn batterijen kon opladen voor de volgende executie. Ik wil namelijk nog altijd doorgaan. Mijn winterkleren liggen - na de VSA, Bahrein, Saoudi-Arabië en Portugal - nog steeds netjes opgevouwen in mijn koffer en het zou zonde zijn om ze niet te gebruiken. Ik hoop echt dat we nog naar Scandinavië reizen! De natuur is er werkelijk prachtig. Nu ik het toch over locaties heb: London mag er ook wel bij!

Maar alles is uiteraard geen rozekleur en maneschijn: naarmate de groep kleiner wordt, worden er ofwel pacten tussen enkele mensen gesloten, ofwel houden de mensen alle informatie voor zich. Dit is natuurlijk ieders volste recht en die paradox - in groep opereren maar tegelijkertijd ook individueel op zoek gaan naar informatie, met als gevolg dat het vertrouwen in elkaar maar tot op zekere hoogte kan gaan - maakt dit spel zo boeiend en fantastisch!  ::ok::

Ik ben echt benieuwd welke verrassingen ons nog te wachten staan en ben ervan overtuigd dat er nog interessante wendingen zullen plaatsvinden.

Tot schrijfs!

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2004, 17:48:06 »
lief Dagboek,

het is een beetje stilletjes de laatste dagen hier, het voelt als stilte voor de storm...
het is al een tijdje geleden dat er (valse)briefjes en lijstjes werden geshowed.
Het lijkt allemaal wat gemoedelijker te verlopen op het moment en men laat elkaar wat meer met rust. Tenminste laat ik het zo zeggen: ík word meer met rust gelaten, gelukkig. Misschien is het nu voor iedereen duidelijk dat ik het spel goed en eerlijk wil spelen en geen samenwerking wens, met geen van de kandidaten.
Ik voel me een stuk prettiger met deze rust. Vooral het feit dat verdi mij met rust laat is erg fijn. Ik kom weer een beetje tot mezelf eindelijk. Dit is het moment waarop ik heb gewacht, ik kan er weer helemaal tegenaan. Ik voel de strijdlust weer borrelen.


Mijn prinsje is chriz!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2004, 13:26:54 »
Beste dagboek

Morgen alweer executie. Ik hoop dat ik erin mag blijven

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2004, 20:17:26 »
Beste Dagboek

Hier ben ik nogmaals, en sneller dan verwacht: namelijk omdat de executie is uitgesteld. Alsof de spanning nog niet groot genoeg was! Maar ik weet ook dat uitstel geen afstel is, dus kan ik beter genieten van die kleine luxezeepjes en dergelijke meer in het 5-sterren-hotel waar we nu verblijven, want voor hetzelfde geld, moet ik dit leventje een van de volgende dagen vaarwel zeggen.

Afrika was in ieder geval een leuke locatie, ik ben blij dat ik er geweest ben. Desalniettemin liggen mijn winterkleren nog steeds netjes opgevouwen in mijn koffer en het zou zonde zijn ze niet te gebruiken. We zullen wel zien waar we uitkomen. :D

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #12 Gepost op: 22-03-2004, 10:17:27 »
Het is best onzinnig eik om een dagboek te groeten niet?

Heee, dagboek!

Ik heb wel mazzel dat ik de mol ben, want dan blijf ik er de hele tijd in! Handig!  :)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #13 Gepost op: 31-03-2004, 22:36:25 »
lief dagboek,

daar zit ik dan... op mijn hotelbedje de gebeurtenissen te overdenken. het voelt zo dubbel allemaal. het vertrek van verdi doet me echt wat. Ondanks zijn pesterijtjes jegens mij mis ik hem gewoon. als we even vergaten dat we samen een spel speelden en strijd voerden dan kon ik het toch goed met hem vinden. het doet me eigenlijk gewoon pijn dat hij eruit is maar ik durf het niet bespreekbaar te maken. ik deed namelijk meestal heel negatief en strijdlustig naar verdi toe als er anderen in de burt waren maar als die er niet waren dan konden we prima door 1 deur en zag ik hem wel als een maatje.
ik zal erg aan het idee moeten wennen dat hij eruit is.

naast mijn verdriet om verdi moet ik wel zeggen dat ik toch blij ben dat ik er nog in zit. volgens mijn, blijkbaar belabberde, intuitie zou ik er vorige week uit gaan. het moeten wachten op de uitslag heeft mijn nervositeit ook niet veel goed gedaan. Ik werd erg onrustig van deze onzekerheid.

met ons onderling gata het vrij goed op het moment, vorige week zijn er onderling weinig conflicten geweest ondanks dat we allemaal erg gespannen waren omdat we niet op tijd wisten wie eruit zou gaan. ik heb me alleen wel vreselijk gestoord aan het puberale gedrag van molice en bertha. zij hebben misbruik gemaakt van de afwezigheid van de barman. meerdere keren heb ik hen straal bezopen uit de bar zien komen en ze hebben geen cent betaald. maar omdat ik bang ben voor complotten en gepest ten opzichte van mij heb ik er niets van gezegd. maar toch... ik vind het schandalig.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2004, 19:15:38 »
Beste Dagboek

Borneo was heel leuk en dit om de volgende 2 redenen:
1) Een andere cultuur is ook eens mooi meegenomen.
2) De groep heeft maar liefst 20.000 euro verdiend.

Nu de pot weer goed gespekt is, zal iedereen nog meer geïnteresseerd worden in het winnen van het spel: persoonlijke belangen kunnen en zullen waarschijnlijk gaan primeren op het groepsbelang, tenzij de groep dit tegen kan werken.
Gevolg: het wordt alleen maar spannender en de kijkcijfers zullen de hoogte in vliegen!

Intern is alles gelukkig rustig, hoewel het vertrek van Verdi de groep toch duidelijk aangeslagen heeft. Desondanks dat het persoonlijke belang toeneemt, circuleren er in de wandelgangen nog steeds geruchten dat er pacten zijn.

"It's just a question of survival" vanaf nu. Ik hoop nog altijd dat we het koude noorden een keer gaan opzoeken om ten eerste van die prachtige natuur te genieten en ten tweede mijn winterkleren eens te kunnen gebruiken.

De spanning stijgt alweer!  :D

Tot schrijfs!

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2004, 14:31:28 »
Beste Dagboek

Snif snif  :\'(, ik lig eruit.

Het was een geweldige groep, een fantastische crew en een onvergetelijke host!

Rest mij alleen nog voor de taart te zorgen op de reünie!  ;D

Tot ziens dagboek

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #16 Gepost op: 13-04-2004, 16:39:08 »
Zo meteen wordt weer iemand 'mijn slachtoffer' en zal de CMC moeten verlaten.
Het mooiste is, ik hoef er zelf helemaal niets voor te doen!
Mijn grootste zorg is op dit moment of ik wel een groot stuk taart krijg op de reunie of niet...

Afwachten dus...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #17 Gepost op: 17-04-2004, 21:52:59 »
Beste Dagboek

Niettegenstaande het feit dat ik de groep al ff heb moeten verlaten - en er nog steeds van baal dat ik eruit lig - is, nu Dorine eruit moest, een einde gekomen aan het
Dorine-Molice-Molcrazy-pact. Het is bijzonder straf dat wij er alle 3 op een rijtje uit moesten, zeker omdat we aanvankelijk 4 executies overleefd hadden en een kans van 1 op 2 hadden dat er iemand van ons de finale zou halen. Nou, mooi niet dus.

MAAR we mogen natuurlijk ook niet vergeten dat Tijgertje en
A & K al wat ervaring hebben op CMC-gebied. Bertha531 is weer een geheel andere zaak. Ik heb wel vermoedens over wie de mol is maar ik zal ze maar niet uitdrukken hier: dit teneinde mogelijke beïnvloeding van de nog in het spel zijnde kandidaten of een rode kop van schaamte omdat ik alsnog fout zat, te vermijden.

Ik ben heel benieuwd wie de winnaar is, wie de verliezer is en uiteraard ook wie de mol is. (De hamvraag)

Tot ziens Dagboek

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: CMC: Dagboek
« Reactie #18 Gepost op: 24-04-2004, 10:31:11 »
Beste Dagboek

Het spel is afgelopen. Bertha531 was dus toch de mol! Ongelooflijk om heel de tijd juist te zitten en alsnog redelijk vroeg uit het spel te gaan, ach ja. Hoewel ik er natuurlijk liever zelf gestaan had, gun ik het A & K en Tijgertje van harte.

Ik verheug me al op de reünie: eens lekker in het VIP-leventje duiken!  ;D

Voorlopig vaarwel dagboek
2024: wie is de Mol?