Auteur Topic: Dagboeken kandidaten WIDM soap  (gelezen 1462 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Gepost op: 4-04-2002, 18:35:40 »
Hieronder kunnen de kandi's hun dagboeken plaatsen, over bijv. een bepaalde opdracht, een executie etc. de biechten kunnen gewoon in het programma...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2002, 19:53:55 »
Dagboek van Ovide:
...Toen we in het vliegtuig stapten is het fout gegaan. Een of andere sukkel heeft mijn krukken op het vliegveld laten liggen. Echt een typische mollestreek, maar wel erg gemeen. Wat moet ik nou doen in die flitsende achtervolgingen die beslist nog gaan komen? Nou ja we zien wel. De andere kandi's zijn in ieder geval wel aardig (zo lijkt het althans). Maar eerst eens even de kat uit de boom kijken en dan zien we wel waar het schip strand.
Wordt vervolgd...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2002, 20:09:58 »
Dagboek van Daan:
"Ik wordt hier gek. Ze stoppen je in een kamer met rubberen muren. Zonder vuur. ZONDER VUUR!! Kun je je dat voorstellen? De hele dag maar stressen, waar is mijn vuur. Ik zoek mijn vuur. Het is allemaal de schuld van die stomme molllllllllllllllllll. Help, ik wordt geeeeeeeeeeek!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2002, 20:23:03 »
Dagboek van Pino:

Het begon allemaal zo leuk, ik dacht echt dat WC_eend en ik iets hadden samen. Maar sinds we zijn begonnen met al die rare opdrachten heb ik hem nergens meer gezien.
Als ik Angela hier naar vraag, lacht ze alleen een beetje sarcastisch. Ik weet het even niet meer. Voorlopig wil ik echter nog niet naar huis. Ik wil dit tot de bodem uitzoeken!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2002, 22:20:08 »
Dagboek van de mol:

*hi hi* Had ik jullie te pakken he? 't is gewoon ikke, Han dus. En of ik de mol ben? Ja, dat kan ik natuurlijk niet zomaar aan jullie verklappen, maar daar komen jullie nog wel achter. Dat beloof ik bij deze.

Die foto-opdracht van vandaag vond ik wel erg benauwend. Komt Pino ook nog met die foto van mij op 't strand van Cadzand aan zetten. Natuurlijk was ik dat en natuurlijk was dat erg duidelijk, maar Angela had toch de opdracht gegeven om naar foto's van haar te zoeken? Dus toen heb ik Pino maar snel afgewimpeld. En ja, ik had die vier foto's van Angela gevonden, ze leek er iig best wel op......










Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #5 Gepost op: 4-04-2002, 22:23:06 »
dagboek van doris:

ik ben heel erg blij, en waarom, ja, dat snappen jullie natuurlijk wel: leuke mensen, leuke opdrachten, leuke george! erg leuk dus allemaal, maar er zijn nog niet veel opdrachten geslaagd. en die paintball opdracht, tja, wat zal ik daar eens over zeggen. ik heb idd 10.000 euro verspeeld, omwille van een vrijstelling, terwijl ik die al had. trek er je conclusies uit of niet zou ik zeggen.








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2002, 22:31:37 »
dagboek van aggie:

Vriendelijke mensen op het vliegtuig. Ik krijg constant thee geserveerd van Han13 en Blackmollie. Ik raak er wel een beetje gedesorienteerd door. Is de mol nu doris of Vlaming? Of toch RegiRobert, die ons allemaal in de luren legt met de iedereen ongelijke kansen theorie???








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2002, 23:26:41 »
Ja jullie begrijpen dat ik een beetje vaag moet doen...
Wat ben ik goed bezig hé...Ik heb vandaag heerlijk op een terrasje gezeten, en iedereen op een dwaalspoor gezet...
Maar goed vanavond moesten we een opdracht doen met eten en drinken....We moesten een beetje onderhandelen met elkaar wie wat zou nemen...Ik wilde perse dat aggie de thee zou van Han zou nemen om iedereen op een dwaalspoor te zetten incl. aggie die weet wie de mol is...Ik ben zelf in een aparte opdracht met pino in een geblindeerde corsa sport naar een plaats hier in de buurt gereden waarbij ik haar te hard liet rijden in de bebouwde kom...gna gna dat koste ons dus een bon, en dus minder geld in de pot ..







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #8 Gepost op: 5-04-2002, 14:51:32 »
Dagboek van Master3L

Was een rare dag vandaag. Viel opeens flauw in dat kerkje! Maar werd wel lekker verzorgd door m'n vrouwelijke medekandidaten! Wat zeg je, of dat flauwvallen gespeeld was? Kom nou toch zeg!

Grappig he, dat ik die songtitels in 1 keer zag! Nog lekker een vrijstelling mee verdiend ook!

De opdracht de dag ervoor, met dat paintballen, tsja, daar kan ik weinig over zeggen. Waar ik was? Zoals gezegd, ik kan er weinig over zeggen!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #9 Gepost op: 5-04-2002, 18:47:35 »
Vandaag was een beetje een rare dag. We moesten gras afbranden in de vorm van een Nederlandstalig liedje. Wij hadden gekozen voor "aan de Amsterdamse grachten". Compuart had een ethisch dilemma (zei ie).  Hij mocht van zijn moeder geen natuur vernielen, dus hij wou het gras niet in brand steken. Hij stelde voor om van de kraan af naar beneden te springen en zo het gras te pletten oin de vorm van het lied. Leuk idee hoor, maar erg lastig met mijn been. Maar ja "a mole's gotta do, what a mole's gotta do" of zoiets. dit is een erg populair spreekwoord aan het worden. Of het op mijzelf van toepasing is zeg ik natuurlijk niet. Een feit is dat het steeds spannender wordt en de kandi's elkaar steeds minder vertrouwen. En ik ben van plan om daar gebruik van te maken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #10 Gepost op: 5-04-2002, 19:44:30 »
Vandaag begon het lekker, we mochten uitslapen, daarna kregen we een heerlijk ontbijt geserveerd in een heel gezellige bar met de toepasselijk naam "de Molshoop"
Daarna kreeg ik een raar gevoel, mijn medekandidaten worden grimmiger....Er wordt weinig gezegd....Iedereen is bang voor de executie van vanavond...Ook ik, ja er moet toch weer een van onze vrienden weg.
Wie o Wie??







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Dagboeken kandidaten WIDM soap
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2002, 20:54:52 »
Werd vandaag vreselijk afgesnauwd door Vlaming. Ik geloof dat mijn domme blondjes-act de anderen begint te iriteren. Het wordt tijd voor een nieuw plan van aanpak. Kijk morgen weer, ik zal je nog verbaasd doen staan!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation