Auteur Topic: Je vroegste herinnering  (gelezen 8364 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Je vroegste herinnering
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2004, 13:58:13 »
Ik was een jaar of 2 (toch grappig dat iedereen zo ongeveer 2 jaar was :)) en dat ik achter in de tuin met onze hond aan het spelen was en dat ik altijd aan de klapdeurtjes zat naar de keuken (echt van die cowboydeurtjes).
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2004, 15:42:21 »
ik herinner me vaag iets van dat ik altijd bij de overbuurjongen in de box zat (wat we nu allebei ernstig proberen te vergeten) en ik herinner me heel goed de 3 katten die we toen hadden nog, waarvan er op mn vierde 2 dood waren en een paar jaar geleden de derde is overleden  :\'(

@miesh: Dat van die dinosaurus herken ik wel :O maar dan met een pandabeer  is idd heeeel eng

toch grappig dat iedereen zo ongeveer 2 jaar was :)
Nostradamus niet hoop ik voor m:
mijn vroegste herinnering is dat ik altijd bij mijn opa het gras ging maaien

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2004, 10:51:12 »
Wat sommige mensen, op een enkele uitzondering na, zich zeggen te herinneren: ze zijn in een vorig leven een hooggeplaatst persoon geweest, nooit eens een misdadiger....

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2004, 10:58:50 »
Ik denk op een camping in Frankrijk toen ik 3 was maar vagelijk

Iets helderder in het ziekenhuis , toen ik vier was, moest worden geopereerd. Er was een baby die de hele nacht de afdeling wakker huilde. En mijn zussen aten mijn jam en mijn eitje op. Dat maakte kennelijk veel indruk !  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Iloon

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 25-06-2004, 10:32:25 »
De zwarte (in mijn herinnering lak)schoentjes die ik droeg op mijn vaders begravenis. Ik was 5 jaar oud en herinner me alleen de punten van mijn schoenen en vaag iets van handen die door mijn haren gingen.
" Niet-brutale mensen hebben de betere helft van de wereld "

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #25 Gepost op: 9-08-2004, 20:53:49 »
Ik weet het nog goed: ik werd wakker en baande me een weg uit de baarmoeder, op zoek naar het licht. Dat eenmaal gevonden, werd ik fel verblind, maar toen ik wat aan het licht gewend was, opende zich voor mij een wereld die ontelbare malen groter was dan mijn vorige verblijfplaats. Ik wist direct dat, hoewel ik nostalgie had naar mijn eerste stek, ik me geweldig zou gaan amuseren.
Gabriël is de Mol

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 10-08-2004, 00:56:54 »
Ik ben mn vroegste herinnering vergeten.  :-\\

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #27 Gepost op: 10-08-2004, 01:02:04 »
Iets met slakkenpletten misschien  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #28 Gepost op: 10-08-2004, 01:33:34 »
Op vierjarige leeftijd riep een weinig inventief jongentje tegen me:
'Wat je zegt, ben je zelf".
« Laatst bewerkt op: 10-08-2004, 08:07:40 door Castor_en_Pollux »

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #29 Gepost op: 10-08-2004, 13:26:49 »
Ik was bijna 2,5 toen ik op vakantie naar Italie was en vanuit een dorpje met een kabelbaan de berg op ging. Er waren geen stoeljtes, dus je moest staan. Ik weet nog goed dat er een dikke man naast me stond met een grote, grijze baard. Ik vond die man heel eng en heb daarna altijd een hekel aan baarden gehad. Volgens mijn moeder kan ik dat niet meer weten, moet ik het een keer op film hebben teruggezien, maar zover ik weet staat dit niet eens op film... :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #30 Gepost op: 13-08-2004, 15:58:54 »
een nieuwe herinnering: ik was een jaar of 1,5 toen ik in een badje zat. Mijn moeder had het badje op de mat in de badkamer gezet, omdat ik moest worden afgedroogd. Zij ging voor mij een handdoek halen, toen ik in één keer achter haar stond. Ik viel hard van de trap af en mijn moeder raakte nog mijn vingertoppen. Ik schreeuwde het uit nadat ik op de grond terecht was gekomen. (Later bleek dat mijn heupen gekneusd waren)

En nog één: vroeger toen ik 1 was, moest ik op schoentjes lopen, die aan elkaar vastzaten. Mijn voeten stonden nog niet recht en daarom moest ik op die schoentjes lopen. Heb ze nog steeds in de kast liggen en weet nog als de dag van gisteren dat ik met de schoentjes de trap op kon lopen.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #31 Gepost op: 9-12-2004, 19:20:57 »
hihi, dit is een leuk topic waarom raken leuke topics weleens vergeten

Mijn vroegste herinnering, moet zijn geweest toen de kamer van mij en m'n broer behangen werd.
We kregen superleuk Sesamstraat behang. Aangezien ik toen nog jong en onschuldig was, zag ik de enorme rollen behang aan voor de grootste tekenvellen die er bestonden, met leuke plaatjes er al bij, wat wil je nog meer.
We hebben met z'n tweeën lekker de hele middag zitten kleuren, van geen enkel kwaad bewust.
Jammer van het behang waarschijnlijk hebben we maar 2 meter verprutst, dus het viel op zich wel mee.
Ik denk dat ik een jaar of 2,5 moet zijn geweest.  ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...