Auteur Topic: De Hoofdprijs (BNN)  (gelezen 2083 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
De Hoofdprijs (BNN)
« Gepost op: 18-03-2004, 11:21:41 »
Aangezien er tot mijn grote blijdschap een Tiffani Thiessen-film op tv was (A killer among friends) + Amstel Cup Halve Finale (Jammer voor Sparta) heb ik helaas 'De Hoofdprijs' gemist.


Kan iemand mij vertellen wie er gewonnen hebben? En dan vooral wie de 'Gouden Kliko' gewonnen heeft?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2004, 11:58:53 »
Ik weet alleen dat Idols iets gewonnen heeft.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2004, 12:40:14 »
Kan iemand mij vertellen wie er gewonnen hebben? En dan vooral wie de 'Gouden Kliko' gewonnen heeft?

Gouden kliko was voor Call tv.

Verder heb ik toevallig gezien dat 'Meiden van de Wit' in de categorie drama heeft gewonnen.

Idols heeft idd in de categorie amusement gewonnen. 't was trouwens echt hilarisch hoe ze Tooske voor de gek hielden.  ;D  Ze waren in de Idols-studio en deden tegenover Tooske net of Bridget 'n screentest voor Idols 2004 aan 't doen was. De gezichten die Tooske trok spraken echt boekdelen.  ;D

De rest heb ik niet gezien. Staat de uitslag niet op de website van BNN?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2004, 12:54:17 »
Frans Bauer wint 'Bart Award'

18 maart 2004, 10:47 uur

Frans Bauer is gisteravond de winnaar geworden van 'De Bart Award' tijdens de uitreiking van de BNN Hoofdprijzen. Ook de Meiden van de Wit, met Frederique Huydts en Angela Schijf viel in de prijzen.

Bauer won de speciale award door het liedje dat vorig jaar iedereen kon meezingen: 'Heb je even voor mij'. Meiden van de Wit won in de categorie Nederandse series. In deze categorie was ook Rozengeur & Wodka Lime genomineerd. Bij de buitenlandse series werd net als vorig jaar Friends de winnaar.

In de categorie amusement kwam, zoals eerder bekend, Idols als grote winnaar uit de bus. Zij lieten daarbij de twee andere genomineerden 'Expeditie Robinson' en BNN Family' achter zich.

In de categorie info(tainment) waren er nominaties voor 'Typisch 90', Jensen en 'Neuken doe je zo'. Het programma 'Typisch 90' kwam als winnaar uit de bus. Niet 'TMF Awards', of PopSecret, maar weer 'Top of the Pops' was de favoriet bij de muziekprogramma's.

Call TV mag zich troosten met 'De Gouden Kliko'. De Gouden Kliko is een award voor het slechtste programma met een jong karakter. Dit jaar werd met een grote meerderheid gekozen voor Call TV. De uitzending op BNN werd gisteren gepresenteerd door Bridget en Patrick Lodiers.

(Bron: Sterrenbeurs)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2004, 12:58:14 »
Ik heb gisteravond een klein stukje gezien, ik was vooral verbaasd over het item ´beste dramaserie buitenland´. Daar waren genomineerd ´sex and the city´, ´gillmore girls (dacht ik) en ´friends´ ::oink::
Friends won de award, maar zij vallen toch meer onder categorie ´comedy´ lijkt me. Anders hebben veel mensen een raar soort humor  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2004, 15:26:29 »
Ik vond het erg tegenvallen... bij een prijsuitreiking verwacht ik toch grote decors, spannende muziekjes en LIVE....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: De Hoofdprijs (BNN)
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2004, 11:19:50 »
Ik vond het erg tegenvallen... bij een prijsuitreiking verwacht ik toch grote decors, spannende muziekjes en LIVE....

Jep, mijn ouders ook
die waren erbij in de studio
het enige wat ze daar gedaan hebben was heel hard klappen en juichen als ze dat moesten doen. Er waren idd geeneens live optredens en de zaal werd niks verteld over wie er precies gewonnen hadden.