Auteur Topic: Newbee  (gelezen 1131 keer)

Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Newbee
« Gepost op: 7-04-2002, 14:22:45 »
"Al" sinds een maand volg ik Wie is de Mol? en ik vond het gelijk een geweldig programma. Jammer dat ik er laat ingevallen ben.Een paar dagen terug stuit ik op deze geweldige site. Ontzettend leuk om er van alles over te lezen en ook een beetje te weten komen wat er de eerste paar afleveringen gebeurd is. De officiele site mag er ook wel zijn trouwens... Ook interessant vind ik die fansite met alle internationale versies erop. Wanneer komt er weer een Belgische versie, en is die gewoon op VRT of op een commerciele omroep daar?

Anyway, dat wou ik ff kwijt, ik hoop veel plezier op dit forum t hebben ook al kom ik er nogal laat bij. Wat gebeurt er eigenlijk als de Mol is afgelopen, "sluit" de site dan ook tot de volgende Mol? Oh en BTW, als ik tijd heb lijkt het me ontzettend leuk om naar de bijeenkomst in Amersfoort te gaan.

Groeten,
David
(21, student)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Newbee
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 14:25:25 »
Als je er 20 april heen wilt, moet je je inschrijven, dit kan onder "interactie" bij "molfanatenbijeenkomst".

Over de site: Nee hoor, die blijft gewoon open :P







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Newbee
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 14:27:26 »

Over de site: Nee hoor, die blijft gewoon open :P


Dat hopen we, 't is hier namelijk veel te gezellie om na 20 april er abrupt 'n einde aan te maken!  ;)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Newbee
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 14:29:40 »
Er is niets voor niets een huiskamer van gemaakt, was gewoon een marketing campagne van compuart en co. ;D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Newbee
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 14:37:48 »
Da zou k heel gemeen vinden als die dicht gaat!!

Ik kan jullie toch allemaal niet missen!!  :-/ :-[








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Newbee
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2002, 14:01:47 »

Er is niets voor niets een huiskamer van gemaakt, was gewoon een marketing campagne van compuart en co. ;D


Marketing  :o ??? :(

MvG,  Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner