Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 8046 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Aflevering 2
« Gepost op: 21-03-2004, 22:00:05 »
Zo ik hoop dat de toon is gezet voor de verder serie nu, zoals de aflevering vandaag was, mag hij van mij iig iedere week zijn.
helemaal top, lekker veel humor, lekker veel stress en vooral veel spanning  ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Aflevering 2 wat vond je er van?
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2004, 22:01:18 »
Ik heb weer zitten genieten. Niet alleen vond ik het spannend, maar had regelmatig lachsalvo's om de prachtige situaties waarin sommigen verzeilden. 
Genieten van de vrachtwagenrace.
Reinier en Clarinca die toch regelmatig lik op stuk kregen.
De tweeling die zat te balen met 25 km p uur naar jekaterineburg......dit beloofd veel !!! ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2004, 22:02:06 »
hahaha,...Kim 2 zielen 1 gedachte.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2004, 22:17:40 »
In een woord een schitterende aflevering ::ok::
Heb zitten genieten van sommige koppels en me vreselijk geergerd aan andere koppels ::tandpastasmiley::
Schitterend zoals Arthur en Robert helemaal naar het eindpunt geracet werden. Prachtig toch. En ook die familie waar Frederik en Ann mochten slapen. Ontroerend toch :-*!!
Reinier is  ::niet-ok:: Daar erger ik me rot aan. Helemaal niet dankbaar als ie een lift krijgt. En al helemaal met die man met een ontstoken voet. Bah.
we worden steeds beter op de computer

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2004, 22:19:19 »
Dat Bah. slaat dus op Reinier he en niet op die Rus met zijn zere voet. Dat vond ik namelijk eigenlijk wel een hele behulpzame man om met zo'n voet dan toch nog te gaan rijden. Dat was dus grote klasse ::ok:: ::ok::
we worden steeds beter op de computer

Groenenman

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2004, 17:31:34 »
Nadar Reinier uit die wagen was gestapt :

" Volgens mij deed ik iets fout "  ::rofl::

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2004, 19:37:16 »
Nou daar was ie dan weer, aflevering 2. Jammer dat het maar een uurtje was. De vrachtwagenchauffeur uit Wassenaar was een topper, hij deed me denken aan een vroegere Formule 1 coureur uit Nederland. ::ok::
Het was weer een leuke en mooie uitzending en ik verheug me alweer op de aankomende zondag gezien de voorstukjes.
Hard tegen Hard!!! ::regenboog::

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2004, 22:43:33 »
Ik ben blij dat er elke keer voorstukjes van de volgende aflevering zijn, dan kan je je daar de hele week mee bezighouden. En dat het spannend gaat worden bleek wel uit de voorstukjes ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2004, 15:23:04 »
Weetje wat ik zo raar vind? Dat ze bepaalde koppels (Jeske & Elias, Lollie en Clarinca) steeds in beeld hebben, maar bijv. Fleur en Bart amper in beeld namen. Ja, ze hadden de proef gewonnen dus ze konden er nu niet meer onderuit, maar het lijkt er wel op dat de crew (of regie, what ever) duidelijk een voorkeur heeft w.b. koppels.  ::niet-ok:: Vind ik niet eerlijk ten opzichte van de rest van de deelnemers.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2004, 12:00:57 »
ik vind het jammer dat ze de stippen niet elk een ander kleurtje geven zodat het voor de buis ook interessant wordt of er daadwerkelijk ingehaald wordt. Nu zie je maar stippen en 1 stip wordt dan gezegd wie dat zijn maar je weet niet waar die daarvoor stond.....

kan dit niet bij de producenten neergelegd worden.....
etw ananasje dat plingt!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2004, 12:12:26 »
Doj je hebt daar zeker een punt, maar alles is al opgenomen en klaar, dus daar zullen ze nu niets aan veranderen meer. Wel een idee voor de volgende PE ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2004, 12:30:03 »
tja, daar was ik al bang voor, na 2 planetraces, 3 exp.robinsons en 4 mollen verder.............
etw ananasje dat plingt!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2004, 17:07:34 »
Is volgens mij speciaal gedaan om de spanning er nog een beetje in te houden. Niet alle stippen worden namelijk vermeld. Als je echt al ziet dat twee koppels al helemaal achteraan liggen, weet je al bijna op voorhand dat die laatst zullen aankomen. Dan is de spanning er af.

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2004, 09:36:39 »
Natuurlijk volg ik dit programma ook weer met grote interesse. Ik vind het wel jammer dat niet iedere kandidaat evenveel aandacht krijgt in het uurtje. De nummers 2 van de race deze keer, had ik nauwelijks nog gezien. Het is wel lastig om iedere persoon goed te leren kennen.

Het is iig wel spannende televisie!
Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2004, 11:20:07 »
Mja maar dat is met andere programma's vaak ook zo. Na 2 afleveringen had ik bvb ook nog geen idee wie Eric en Franca bvb waren in ER.
Die worden later wel wat uitgewerkt.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2004, 14:09:34 »
Volgens mij komt het inderdaad wel goed hoor in de volgende afleveringen. ::jaja:: We krijgen natuurlijk maar een uurtje te zien :( Had van mij wel twee afleveringen gemogen hoor. ::jaja::
we worden steeds beter op de computer

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2004, 17:05:51 »
ik vind ook dat sommigen te weinig in beeld komen; jammer  :-\\
maar zou het kunnen zijn, dat er niet van iedereen leuke en/of spannende opnamen zijn die uitzendmateriaal-waardig zijn?
haha wat een raar woord!!

maar tis een leuk programma; ik schrok overigens wel toen ik van de week een documentaire zag over kranten in rusland en dat er heel veel journalisten vermoord gevonden worden, die op een beestachtige manier om het leven zijn gebracht!  :-X

neem aan dat de kandidaten en ook de makers van het programma hier niet van op de hoogte waren ten tijde van de opnamen??

Griezelig hoor; kan zijn dat ik te veel nadenk over eventuele gevolgen van zo'n reis/onderneming, maar toch.....  :o
Mol moet, mol doet je goed!

Offline tha dog

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2004, 18:45:56 »
 ::regenboog:: FF tussendoor...kan iemand tegen columniste roos zeggen dat ze zich wat beter mag voorbereiden de volgende keer....vermakelijk om te lezen hoor maar ik heb gehoord dat het sommige koppels verboden is russisch te leren...  :o oneerlijk maar waarschijnlijk nodig om het programma wat interessanter te maken...  ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2004, 19:02:29 »
::regenboog:: FF tussendoor...kan iemand tegen columniste roos zeggen dat ze zich wat beter mag voorbereiden de volgende keer....vermakelijk om te lezen hoor maar ik heb gehoord dat het sommige koppels verboden is russisch te leren...  :o oneerlijk maar waarschijnlijk nodig om het programma wat interessanter te maken...  ;)


Meen je dat nou????? Waar baseer je dat op. En hoe betrouwbaar is deze bron. Het zou een interessante ontwikkeling zijn, dat wel, maar zou dat verbod als kandidaat toch meteen terzijde hebben gelegd. Stel je voor. Dat zou je kansen toch drastisch verminderen.. Oneerlijke konkurentie. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat Kanakna dat zou gevraagd hebben aan sommige koppels.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....