Auteur Topic: [kandidaten] Kim  (gelezen 58868 keer)

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2004, 19:44:40 »


Bij wijzen van spreken, dan hè!  ;)

Nou om eerlijk te zijn..ik ook!!! :)

Offline ITVD

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2004, 08:55:57 »


Kan me Kim helemaal niet voor de geest halen dus zo geweldig zal ze ook niet zijn... behalve kennelijk een aantrekkelijk grietje, gezien de hitsige reacties hier.  ::)

Jammer dat ze dan kennelijk toch weer zo'n complot nodig heeft om te winnen. Gewoon net zo sluw en doortrapt als de rest dus..  ::niet-ok::


He Tweety!

Volgens mij heb jij naar een heel ander programma zitten kijken dan naar Missie Kilimanjaro! Kim is toevallig een echte topper en een hele toffe meid!

Misschien dat je voortaan toch wat beter moet opletten voordat je commentaar geeft!

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2004, 20:17:37 »
Kim ik ben weer vol spanning voor de uitzending van morgen. Laat die Tweety maar in de vet gaar smoren. Zal wel zand in der ogen hebben of is stikjaloers dat zij of hij daar niet heeft gezeten. Stel ons morgen niet teleur!

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2004, 10:13:52 »
 
  ::ok::

Hoi Kim,

Zet hem op he vanavond! Laat iedereen maar een FLINK poepie ruiken!
Ik ga er vanuit dat we je volgende week natuurlijk weer zien! ;)
So go for it!

Doeidoei

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2004, 18:42:50 »

Wanneer zien we jou nou in die jurk, KIM? Zolang jij er in zit blijf ik zeker kijken!   ::jaja::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2004, 23:32:34 »
Sow uh, sorry hoor mensen, ik vind Kim ook wel een leuke kandi, maar niet iedereen hoeft toch dezelfde favoriet te hebben? Maak Tweety dan niet zo af op haar mening.. :-X :-\\

Trouwens idd knap van die waterzak. Was het niet gewoon slimmer om onmiddellijk eentje kapot te prikken zodat je die ander langer vast kon houden? ::) Heeft niemand zo bedacht of wel? Of is het ook gewoon totaal verkeerd gedacht van mij?

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2004, 23:43:15 »
Trouwens idd knap van die waterzak. Was het niet gewoon slimmer om onmiddellijk eentje kapot te prikken zodat je die ander langer vast kon houden? ::) Heeft niemand zo bedacht of wel? Of is het ook gewoon totaal verkeerd gedacht van mij?
Haha Annemieke daar zeg je wat.. :P Aan de ene kant zou je idd denken dat je dan de ander langer vast kan houden. Maar miss belast je je ene arm dan wel teveel dan als je allebei de waterzakken nog in je hand hebt? Dat klinkt ook weer niet echt logisch.. hm. :-\\

en ik ben 't ook met Annemiek eens dat jullie Tweety niet gelijk zo af hoeven te kraken. Ze zegt gewoon wat ze vind.. niet iedereen hoeft haar geweldig te vinden. Ik vind haar wel een leuke meid maar ze is niet dé favoriet van mij. :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #47 Gepost op: 10-04-2004, 18:03:12 »



Natuurlijk mag 'Diva Bird Tweety' haar eigen mening, geven! Alleen hoeft ze dat niet te doen op een manier waarop ze een kandidaat afbrandt!
En voor je iets zegt over een programma zorg er dan eerst voor dat je het zelf goed bekeken hebt voor dat je een mening geeft! (dit dus m.b.t. Tweety)
Tweety heeft zelf om deze reacties gevraagd! Zij gaf een negatieve mening terwijl ze niet eens er goed van op de hoogte was wie Kim werkelijk was!
Dus Tweety als je nou nergens van op de hoogte ben, hou dan alsjeblieft je (negatieve) mening voor je!

En Kim je bent een Toppertje dat heb je afgelopen vrijdag maar weer laten zien!  ::ok::

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #48 Gepost op: 10-04-2004, 18:16:12 »
Misschien als je dat zo belangrijk vind, hoef je Tweety ook niet meteen te beoordelen op die paar posts die je van haar gelezen hebt. Want ik geloof niet dat jij zo op de hoogte bent van wie zij nu werkelijk is.

Maar het geeft niet hoort TWEETY als jij straks naar het voortgezet onderwijs gaat dan leer je het wel om een eigen mening te vormen!

Maargoed, nu weer over Kim dan..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #49 Gepost op: 10-04-2004, 19:31:26 »
De mooiste sprong, je bent goed, poot van Daffie  ::ok::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #50 Gepost op: 11-04-2004, 00:49:16 »
 >:D

Nou @miesh, het gaat mij ook niet om 'Tweety' maar het gaat mij om MK! In Tweety ben ik totaal niet geinteresseerd!
Zij mag best haar mening geven heb ik je gezegd, maar zij hoeft geen kandidaten af te branden als zij niet eens de inhoud van het 'spel' weet!
En als Tweety er echt zo mee zit dat ik dit benoemd heb dan zal zij dit vast zelf wel laten weten! Denk je ook niet, zij kan immers ook haar eigen mening geven! Heeft zij jou vast niet voor nodig!

Toedels
 ::zwaai::

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #51 Gepost op: 11-04-2004, 14:41:13 »
De mooiste sprong, je bent goed, poot van Daffie  ::ok::

 ::ok:: Whieeeehhhhh!!!!
Die sprong zag er inderdaad mooi uit... ::oink::

enne...je hoeft kim echt niet de leukste te vinden...maar alsjeblieft...noem haar geen grietje!!!!! ieuwww
( en ook liever niet doortrapt en sluw, hahahahaha) ::bravo::

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #52 Gepost op: 11-04-2004, 15:08:25 »
Denk je ook niet, zij kan immers ook haar eigen mening geven! Heeft zij jou vast niet voor nodig!
:o Ohhw.. heeft ze toch wel een eigen mening.. sorry daar had ik ff niet meer aan ged8. :)en nu issut wel gwn klaar hoop ik, als Tweety wil reageren moet ze dat zelf maar doen dat klopt.

crew.. van mij mogen jullie dit alles ook wel verwijderen..

Verder, Kim zet hem op! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 15:18:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #53 Gepost op: 11-04-2004, 17:22:50 »
hee Kim,

Je bent voor mij nog steeds nummer 1 ::ok::

Ik vind je bij naampje wel lief hoor: Lachebekje ;D >:D ::tandpastasmiley::

Offline ITVD

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #54 Gepost op: 13-04-2004, 13:54:23 »
Nou Kim,

Ik vond je weer goed hoor! Blijf zo doorgaan!
Je sprong was ook erg mooi. Veruit de beste!!!!!!!!!!!!! ::bravo::

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2004, 14:57:03 »
 ;D
 @miesh,heb ik ooit gezegd dat Tweety geen eigen
 mening heeft? Dat is waarschijnlijk je eigen
 inbreng! Daarnaast heb ik nog nooit iemand
 gesproken op een site die zo hypocriet over komt
 als jij! Dus gefeliciteerd! Right, we zijn er
 over uitgesproken,toch @miesh? ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2004, 17:42:43 »
*zucht* ::)

Ik vond het tochwel verrasend dat Kim zomaar sprong, had ik om eerlijk te zijn op de een of andre manier niet verwacht :-\\ ::ok::

::tandpastasmiley::


Offline ITVD

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #57 Gepost op: 14-04-2004, 10:07:35 »


Ik vond het tochwel verrasend dat Kim zomaar sprong, had ik om eerlijk te zijn op de een of andre manier niet verwacht :-\\ ::ok::

::tandpastasmiley::


Citaat


Nou ik niet hoor! Kim is een echte bikkel en ik wist zeker dat ze zou springen! Ze had nog de mooiste sprong ook!! ::ok::

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #58 Gepost op: 16-04-2004, 10:13:59 »
 ::ok::

Hoi Kim,

Zet hem op vanavond he! Ik verwacht natuurlijk dat jij er weer als een van de 'beste' uitkomt! ::)
Je kan het!
Veel suc6!

Toedels Supercar

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #59 Gepost op: 17-04-2004, 15:33:40 »
Hee kim,

Jij was gisteren de beste danseres!!!!