Auteur Topic: [kandidaten] Kim  (gelezen 58864 keer)

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #60 Gepost op: 17-04-2004, 21:24:48 »
Heb weer van je genoten, je komt supergoed over, twee poten van Daffie.  ::bravo::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #61 Gepost op: 18-04-2004, 10:36:45 »
Kim wat heb jij toch met die fireman. Reageert zo agressief op allerlei berichten als ze een negatieve klank naar jou zetten. Spreek hem eens goed toe. Ik wordt hier een beetje jaloers van. Hij zit boven op je lip en achtervolgt ieder stukje van je. Waarom is hij zo een teleurgesteld persoon? Was het mooi boven op de kilimanjaro? Ik denk echt dat jij daar bent geweest. Als je het introfilmpje bekijkt dat de mensen aan het klimmen zijn ben jij volgens mij degene in dat gele pak of niet?

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #62 Gepost op: 18-04-2004, 19:33:31 »
Het is fantastisch om elke week het "sprekende" hoofd van Kim te zien. Zij kan haar gevoel niet verbergen en dat is mooi om te zien. De laatste aflevering was ze duidelijk van slag. Jammer dat ze zo weinig in actie is geweest. Het zou leuker zijn om meer groepsopdrachten te zien, zodat je iedereen nog beter leert kennen

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #63 Gepost op: 19-04-2004, 12:32:41 »
 ::trots::



Hoi Kim,

Leuke jurk, en die danspasjes daar kan ik misschien nog van leren!
Je hebt het goed gedaan hoor, je zat natuurlijk ook niet voor niks bij die eerste 3!

Wel jammer dat loser Bram het nu ook net bij de 'winnaars' zat! Wat zullen de mannen er van genoten hebben! Misschien kan hij wel een harem mee naar huis nemen! Enne ik heb die -warning- niet gehad hoor! ::rofl::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #64 Gepost op: 19-04-2004, 13:20:48 »
::trots::

Wel jammer dat loser Bram het nu ook net bij de 'winnaars' zat! Wat zullen de mannen er van genoten hebben! Misschien kan hij wel een harem mee naar huis nemen! Enne ik heb die -warning- niet gehad hoor! ::rofl::


Wat wil je hier nu mee zeggen, firemannetje?!!  ;D

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #65 Gepost op: 19-04-2004, 17:47:53 »



Wat wil je hier nu mee zeggen, firemannetje?!!  ;D

Later...Karlijn

 ??? ???

Toch maar een bezoekje aan de opticien.... ::rofl::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #66 Gepost op: 20-04-2004, 09:04:21 »
Kim,

Ik vind je een toffe meid, alleen jammer dat je niet zo'n sportieve vrienden hebt  ::niet-ok::
Die denken blijkbaar dat je het, zonder hun negatieve commentaar op andere kandidaten, niet redt  ???
Dan onderschatten zij jou behoorlijk denk ik  8)
En dat zegt meer over hen dan over jou  :P
Ik zou het wel weten...

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #67 Gepost op: 20-04-2004, 11:18:27 »
Waarom wordt er hier eigenlijk over Bram gepraat? En waarom allemaal zo hard en onaardig? Je mag je voorkeur hebben, natuurlijk. Maar....( dat mag je dan zelf invullen)
Hou het leuk en gezellig, want ik heb als "insider" bijna geen zin meer om op de site te kijken..... ::ohno::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #68 Gepost op: 20-04-2004, 14:57:59 »
Er zijn maar 2 personen die het op deze site verzieken (vul zelf maar in) Wie de schoen past trekke hem aan!
Ik ben naar mijn weten tegen niemand hard en onaardig geweest maar ik laat me ook niet alles zeggen, aktie=reaktie  ::ohno::
Ik heb bij Kim gepost om zo aan te geven dat ik er haar niet op aan kijk en dat ik haar een tof wijffie (=compliment) vindt!! ::bravo::
Nix mis mee d8 ik  ???

Mereltje, ik vindt het jammer dat jij er zo'n last van hebt maar er is weinig aan te doen, vrees ik.

Om bij Kim te blijven...Meid zet 'm op!! Laat ze allemaal een poepie ruiken, ook al sta ik vierkant achter **piep** ik misgun NIEMAND de TOP!! Go girlie  8)
Als ik jou was, was jij mij!

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #69 Gepost op: 20-04-2004, 15:55:17 »
Nee hoor Karlijn, ik bedoel jou ook niet.. ::ok::
Wees lekker fan van wie je wil!!!


Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #70 Gepost op: 23-04-2004, 08:12:04 »
En hoe zou het vanavond gaan met Kim. Ik kan bijna niet wachten. Zet hem op meid: go4it en op naar de top

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #71 Gepost op: 23-04-2004, 19:51:33 »
Hoe zal het voetballen je vergaan Kim? Hopelijk een leuke uitzending vanavond en zien we je volgende week weer terug onderweg naar de top.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #72 Gepost op: 23-04-2004, 22:56:04 »
Nooit verwacht :\'(, maar zo zie je maar weer hoe raar de bal kan rollen. Daar weten Bram en Arjan natuurlijk nog meer van dan Jij Kim. Jaap heeft strategisch gekozen meis, ziet dus Bram als een zwakkere tegenstander dan jij. Dat zegt alles al.... Maar een prachtervaring die 3 weken Afrika. Een bijzindere manier om dat continent te leren kennen! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #73 Gepost op: 23-04-2004, 23:04:29 »
Een bittere pil, meissie! But it's all in the game.
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Het ga je goed.

Later...Karlijn

Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #74 Gepost op: 23-04-2004, 23:10:14 »
Nooit verwacht :\'(, maar zo zie je maar weer hoe raar de bal kan rollen. Daar weten Bram en Arjan natuurlijk nog meer van dan Jij Kim. Jaap heeft strategisch gekozen meis, ziet dus Bram als een zwakkere tegenstander dan jij. Dat zegt alles al.... Maar een prachtervaring die 3 weken Afrika. Een bijzindere manier om dat continent te leren kennen! ::ok::

Ja mapel, het zou zo kunnen zijn dat Jaap om die reden gestemd heeft maar goed, er zijn ook andere opties mogelijk, hoe dan ook, erg jammer voor Kim, maar helaas, zoals men zegt: het is een spel en die hebben winnaars en verliezers............het wordt steeds spannender wie die top nu gaat beklimmen, zit steeds op het puntje van mijn stoel!

 ::zwaai::

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #75 Gepost op: 23-04-2004, 23:29:27 »
Snik,wat zullen we je missen in de volgende afleveringen. :\'(  :\'(
Je bent en blijft een kanjer. ::ok::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #76 Gepost op: 23-04-2004, 23:33:30 »
Snik,wat zullen we je missen in de volgende afleveringen. :\'(  :\'(
Je bent en blijft een kanjer. ::ok::

Wie is "we"?

Kim  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #77 Gepost op: 24-04-2004, 10:02:27 »
Kim er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Jouw tijd om te gaan is dus gekomen. De mannen zijn nu in de meerderheid. Voor het evenwicht zou het goed zijn dat er een man vertrekt. Bij Arjan heb ik al aangegeven dat hij door zijn minder sterke houding de volgende mag zijn. Je hebt een goede inbreng gehad en blijkbaar zijn de mannnen fire en super er stil van geworden.Natuurlijk teleurgesteld en dat kan ik mij voorstellen. That's live. Maar boek gerust nog een reis naar die mooie berg en beklim hem maar. Een prachtige ervaring, moet je eens aan Jaap vragen. Succes verder en  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo::

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #78 Gepost op: 26-04-2004, 09:59:21 »
Hoi Kim,

Je hebt het echt goed gedaan afgelopen vrijdag! Jammer dat het zo moest gaan dat je er uit gestemd werd!
Je blijft een TOPPER!

Groetjes Supercar ::ok::

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Kim
« Reactie #79 Gepost op: 26-04-2004, 14:13:29 »
leuk dagboek Kim ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!