ja, maar wat ik me afvraag he, wordt der voor volgend jaar weer een heel nieuwe site gemaakt enzo? en als dit forum sluit, wordt er dan weer meteen een nieuw forum geopend?
Ok, here's the deal. WieIsDeMol.Com blijft! De site blijft, het forum blijft en sterker nog: WieIsDeMol.Com gaat gewoon volgend jaar vrolijk verder met (voor haar) het derde seizoen! Zowel voor de Vlaamse (derde) serie als voor de Nederlandse (vierde) serie zal WieIsDeMol.Com er naar streven dé onofficiële site te zijn

Tot het zover is zal er langzaam maar zeker gewerkt worden aan het 'verbouwen' van de site.
(nu volgt een beetje technisch verhaaltje)
Waarschijnlijk gaat de site helemaal over op PHP. Verder heb ik plannen om de alternatieve site samen te voegen met de hoofdsite en op basis van cookie-instellingen te bepalen welke getoond moet worden. Ook ga ik kijken in hoeverre het forum verder geïntegreed zou kunnen worden in de site. Voor zover mogelijk moet de site niet zwaarder, en zo mogelijk zelfs lichter worden dan'ie nu is. Hiervoor moet ik of de code achter het pull-down menu verbeteren, of kijken naar andere menu-vormen.
Als laatste heb ik nog plannen om me misschien actief bezig te gaan houden met beta-testen en ontwikkelen van stukjes YaBB SE (datgene wat er dus nu als forum wordt gebruikt).
OK, tot zover ongeveer mijn plannen