Poll

Kies voor jouw favoriete Mol

vlaamse mol 1
0 (0%)
vlaamse mol 2
5 (29.4%)
nederlandse mol 1
1 (5.9%)
nederlandse mol 2
0 (0%)
nederlandse mol 3
10 (58.8%)
ik zou het niet weten
1 (5.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Kies voor jouw favoriete Mol  (gelezen 4596 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Kies voor jouw favoriete Mol
« Gepost op: 11-04-2002, 00:53:22 »
just curious  ;)

ik moet er zelf nog een nachtje over slapen ;)

« Laatst bewerkt op: 11-04-2002, 00:54:02 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
Re:Kies voor jouw favoriete Mol
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2002, 07:33:41 »
Vlaamse mol 2,  das duidelijk , die serie had gewoon alles , alhoewel deze serie met zijn laatste 2 afleveringen ook aardig in de buurt komt , maar wij hebben gewoon geen eef  ;D

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2002, 08:53:56 »
Ik heb voor Nederlandse mol serie 3 gekozen. Ik vind deze serie tot nu toe echt in 1 woord geweldig. Ik vond Vlaamse serie 2 ook leuk, maar die heb ik niet zo intensief gevolgd. Ja ik keek de afleveringen wel (maar 1x!), maar ik volgde 't verder niet op internet. En dat maakt WIDM Ned. 3 toch nog net ietsjes leuker! Ben wel weer benieuwd wat de Vlamingen van serie 3 gaan maken. (zullen ze nu opdrachten van de Nederlanders gaan kopieren?)  ;)

aggie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2002, 09:12:05 »
Ik ken er maar 2 en ondanks dat ik iemand ken uit deel 2 vind ik deel 3 veel leuker. :)
De vorige was too obvious....

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2002, 09:41:45 »
ik heb toch maar op vlaanderen 2 gestemd, vooral omdat de opdrachten toen allemaal nieuw waren, nederland 3 heeft nog veel opdrachten uit vlaamse series overgenomen.

ik vond de kandidaten in nederland 3 wel het leukst, en heb deze molserie ook beter gevolgd dan ooit te voren

Ben wel weer benieuwd wat de Vlamingen van serie 3 gaan maken. (zullen ze nu opdrachten van de Nederlanders gaan kopieren?)  ;)

zou me zéér verwonderen moesten ze dat gaan doen, woestijnvis heeft een zeer hoge reputatie in vlaanderenland hoog te houden, en dus kunnen ze zich imho niet veroorloven bep. opdrachten over te nemen. ik verwacht er veel van, ze zijn volgens mij al lang & hard achter de schermen aan het werken

groetjes
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2002, 12:47:06 »
ik stem op nl3. heb verder alleen nl2 gezien, en vond ik toen héél erg leuk, maar nu ik vergelijkingsmateriaal heb ga ik toch met volle overtuiging op nl3, gewoon helemaal geweldig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2002, 14:40:04 »

ik heb toch maar op vlaanderen 2 gestemd, vooral omdat de opdrachten toen allemaal nieuw waren, nederland 3 heeft nog veel opdrachten uit vlaamse series overgenomen.

ik vond de kandidaten in nederland 3 wel het leukst, en heb deze molserie ook beter gevolgd dan ooit te vorenzou me zéér verwonderen moesten ze dat gaan doen, woestijnvis heeft een zeer hoge reputatie in vlaanderenland hoog te houden, en dus kunnen ze zich imho niet veroorloven bep. opdrachten over te nemen. ik verwacht er veel van, ze zijn volgens mij al lang & hard achter de schermen aan het werken

groetjes
vlaming

Hmmm , close finish hoor , mbt die kandidaten. De belgische ploeg had met niki , bart,  domi , david, eef , marianne en natuurlijk hugo een hele leuke ploeg...

En over Bel 3 : het zou heel knap zijn als ze zelfs de 2e serie konden evenaren , verzin weer maar eens zo'n serie goede opdrachten....

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2002, 14:46:47 »

Hmmm , close finish hoor , mbt die kandidaten. De belgische ploeg had met niki , bart,  domi , david, eef , marianne en natuurlijk hugo een hele leuke ploeg...

hey je vergeet luc, de max van een kerel!

waarom ik toch nog voor vlaanderen 2 stemde :
in nederland 3 was de uitleg bij bep. opdrachten soms onvoldoende, en een ander negeatief puntje : ik vind het niet goed dat ze bep. uitspraken duidelijk in andere afleveringen gaan monteren zijn.

maar NDL3 was een stuk beter dat NLD2!

greetz
vlaminh

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2002, 14:50:25 »

hey je vergeet luc, de max van een kerel!

waarom ik toch nog voor vlaanderen 2 stemde :
in nederland 3 was de uitleg bij bep. opdrachten soms onvoldoende, en een ander negeatief puntje : ik vind het niet goed dat ze bep. uitspraken duidelijk in andere afleveringen gaan monteren zijn.

maar NDL3 was een stuk beter dat NLD2!

greetz
vlaminh

Ah ja , good old Luc , die Marianne toen nog in het centrum tegenkwam en spontaan begon te huilen , zegt veel over de closeheid van de groep lijkt me...

Enne, ja,  ned 3 verliest het al van bel 2 met de portvatenopdracht. Alhoewel ze de laatste 2 afleveringen heel sterk teruggekomen zijn. En ned 3 is zeker veel beter dan ned 2. Die uitspraken in andere uitzendingen is zeker irritant , schept een hoop verwarring...

MvG , Kennz

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2002, 15:11:25 »

Ah ja , good old Luc , die Marianne toen nog in het centrum tegenkwam en spontaan begon te huilen , zegt veel over de closeheid van de groep lijkt me...

yep, het was een échte groep. wat me ook opviel in NDL3, de nogal koele exits (behalve in 't begin bij paméla)

Citaat

Enne, ja,  ned 3 verliest het al van bel 2 met de portvatenopdracht. Alhoewel ze de laatste 2 afleveringen heel sterk teruggekomen zijn. En ned 3 is zeker veel beter dan ned 2. Die uitspraken in andere uitzendingen is zeker irritant , schept een hoop verwarring...

ik denk dat wij het eens zijn kenner

mvg
vlaming

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2002, 15:14:14 »

yep, het was een échte groep. wat me ook opviel in NDL3, de nogal koele exits (behalve in 't begin bij paméla)ik denk dat wij het eens zijn kenner

mvg
vlaming

Hmm , misschien niet helemaal , je hebt het over koele exits,  en ja , in Ned 2 was dit zeker het geval , maar de groep in ned 3 lijkt me toch heel hecht , luister bijvoorbeeld hoe een John vertelt over het afscheid van Prince...

Verder bellen / mailen / faxen / sms'en de kandi's nu nog dagelijks met elkaar , hoor ik van verschillende kandi's....

MvG , Kennz

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2002, 15:18:10 »
klopt ze zijn allemaal vrienden geworden, toch vloeiden er nauwelijks tranen bij de exits......nederlanders tonen hun emoties blijkbaar niet graag, wij zuiderlingen zijn een beetje anders  ;)

ciao
vlaming

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2002, 15:22:09 »

klopt ze zijn allemaal vrienden geworden, toch vloeiden er nauwelijks tranen bij de exits......nederlanders tonen hun emoties blijkbaar niet graag, wij zuiderlingen zijn een beetje anders  ;)

ciao
vlaming

Das een feit ja , ken je toevallig het programma Now or Neverland ? moeten Nederlanders en Belgen allemaal vreemde en enge opdrachten uitvoeren voor geld. Die nederlanders verliezen het vreemd genoeg bijna altijd , omdat ze nooit winnen van die vlamingen met eetproefen , mieren , larven , koeienogen , varkensogen , die Vlamingen eten alles  ;D

MvG , Kennz

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2002, 15:24:53 »
de keren dat ik dat spel gezien heb wonnen de nederlanders steeds... maar back ontopic: welke mol was jou favoriete?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2002, 18:04:52 »
Heb ook voor Vlaamse Mol 2 gekozen. Op een eervolle 2e plaats komt voor mij NL3 en daarna weet ik het niet meer. NL1 vond ik nog net iets beter dan 2 (maar dat komt misschien omdat NL1 de eerste reeks was die ik ooit gezien heb) En VL1 heb ik 2 jaar later pas gezien toen ik al wist wie de Mol was enzo, dan is het al een pak minder natuurlijk.

Trouwens, de buitenlandse reeksen (Duitsland en Engeland) zijn VER verwijderd van het niveau van België en Nederland! Heb gehoord dat de 3e Australische Mol wel spectaculair is. Enkele opdrachten: de bungee jump... MAAR wel anders! De kandidaten staan naar een tv scherm te kijken en moeten voorspellen of de persoon die op de brug staat zal springen of niet. Er wordt ingezoomd op die persoon en het blijken familie/vrienden van de kandidaten te zijn!
Verder hebben ze ook de tandemsprong.... MAAR wel anders! Eerst doen ze een tandemsprong om het te leren en daarna moeten ze het ALLEEN doen!
Ze hebben ook een mix gedaan met het programma 'De Zwakste Schakel' (dat in Australiä meer succes heeft dan in België omdat de bitch van een presentatrice ook echt een bitch is)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2002, 18:09:31 »

Heb ook voor Vlaamse Mol 2 gekozen. Op een eervolle 2e plaats komt voor mij NL3 en daarna weet ik het niet meer. NL1 vond ik nog net iets beter dan 2 (maar dat komt misschien omdat NL1 de eerste reeks was die ik ooit gezien heb) En VL1 heb ik 2 jaar later pas gezien toen ik al wist wie de Mol was enzo, dan is het al een pak minder natuurlijk.

Trouwens, de buitenlandse reeksen (Duitsland en Engeland) zijn VER verwijderd van het niveau van België en Nederland! Heb gehoord dat de 3e Australische Mol wel spectaculair is. Enkele opdrachten: de bungee jump... MAAR wel anders! De kandidaten staan naar een tv scherm te kijken en moeten voorspellen of de persoon die op de brug staat zal springen of niet. Er wordt ingezoomd op die persoon en het blijken familie/vrienden van de kandidaten te zijn!
Verder hebben ze ook de tandemsprong.... MAAR wel anders! Eerst doen ze een tandemsprong om het te leren en daarna moeten ze het ALLEEN doen!
Ze hebben ook een mix gedaan met het programma 'De Zwakste Schakel' (dat in Australiä meer succes heeft dan in België omdat de bitch van een presentatrice ook echt een bitch is)

Klopt , dat heb ik ook gezien op de link die je me gaf ( nog  bedankt daarvoor :D ). Dat met die familie die ging jumpen was heel spectaculair, 't zag er heel goed uit...

MvG , Kennz

( leuk te horen dat ook jij de vlaamse mol het mooist vond , was al bang dat je voor de poolse mol ging  8) )

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2002, 18:14:55 »
kan je die link hier dan misschien neerzetten? ik ben benieuwd...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2002, 18:18:55 »

nederlanders tonen hun emoties blijkbaar niet graag, wij zuiderlingen zijn een beetje anders  ;)

Dat zijn vooral de echte Hollanders ja. Wij Limburgers zijn natuurlijk veel emotioneler en gezelliger. Ik denk dat we dat misschien wel 'n beetje van de Vlamingen hebben!  ;)

Citaat
Die nederlanders verliezen het vreemd genoeg bijna
altijd , omdat ze nooit winnen van die vlamingen

En bij Tien voor Taal laten wij Nederlanders 't ook al zo vaak afweten.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #18 Gepost op: 11-04-2002, 18:19:03 »

kan je die link hier dan misschien neerzetten? ik ben benieuwd...

Robyazertui heeft alle links in het topic '' waarom zendt de avro geen buitenlandse mollen uit '' gezet....

MvG , Kennz

aggie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 11-04-2002, 18:22:51 »

ciao
vlaming

Is dat zo ???
Moet je eens in Amsterdam komen. Valt erg mee kan ik je vertellen. En we zijn de koning van de emo-tv (BB, etc...). Nu ben ik daar ook weer niet trots op trouwens...