Poll

Kies voor jouw favoriete Mol

vlaamse mol 1
0 (0%)
vlaamse mol 2
5 (29.4%)
nederlandse mol 1
1 (5.9%)
nederlandse mol 2
0 (0%)
nederlandse mol 3
10 (58.8%)
ik zou het niet weten
1 (5.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Kies voor jouw favoriete Mol  (gelezen 4600 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Kies voor jouw favoriete Mol
« Reactie #20 Gepost op: 11-04-2002, 18:29:36 »

Is dat zo ???
Moet je eens in Amsterdam komen. Valt erg mee kan ik je vertellen. En we zijn de koning van de emo-tv (BB, etc...). Nu ben ik daar ook weer niet trots op trouwens...

Doesn't all you need is love ring a bell ?

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #21 Gepost op: 11-04-2002, 18:44:21 »
Heb ook op NL3 gestemd, hoewel ik ook net als Vlaming vindt, dat de Belgische uitzendingen veel duidelijker waren als het erom gaat de opdrachten degelijk uit te leggen! Daar laten Angela en co wel eens steken vallen! Maar voor de rest verder toppie!  ;)

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 11-04-2002, 18:49:06 »
Ik zou het niet weten dit is mijn eerste mol...Jammer dat ik dit leuke programma nooit eerder heb  "ontdekt"
Maar idd de speluitleg kan beter :)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2002, 19:12:01 »

Robyazertui heeft alle links in het topic '' waarom zendt de avro geen buitenlandse mollen uit '' gezet....

MvG , Kennz

Inderdaad. Ik weet niet hoe je daar een link naar brengt, maar goed hier is het nog eens dan
Je kan misschien je honger aan meer mol al wat stillen door naar clips te kijken van buitenlandse reeksjes.
Hier kan je videoclips van de 3e Australische Mole zien http://www.themole3.cjb.net/

of de Amerikaanse Mol? Zijn al drie afleveringen uitgezonden, maar was niet veel succes, maar het komt terug in de zomer. JE kan op hun site nog de videoclips van de eerste aflevering zien. http://abc.abcnews.go.com/primetime/themole/mole_viewpoints.html
Ga naar virtual viewpoints en daar kan je executie filmpje zien en videos van de opdrachten. Hint: rechtse klik in het Realplayer scherm en dan bij inzoomen 'Volledig scherm' kiezen. Bridge Swing is een leuk clipje voor spanning en emotie

Poolse Mol http://www.agent.tvn.pl Daar kan je ook videos zien. Klik op 'Odcinek X' bovenaan het scherm en dan zie je links naast de reclame-banner 'OBEJRZYJ KRONIKE' waar je een aflevering kan selecteren (Odcinek 1 t/m 9) Dan zie je links onder 'FILMIKI-AVIKI' waar je dus de filmpjes kan zien.

Engelse Mol http://www.channel5.co.uk/games&chat/the_mole2/frameset.php
Je moet er wel ff lid van worden om hier de videos bij het onderdeel 'clues' te zien. Daar vind je ongezien beeldmateriaal en interviews met kandidaten per aflevering.

Eigenlijk past dit ook wel bij het 'verslaafd aan de mol' topic :p

Veel plezier

PS, Kenner: Heb eigenlijk de Poolse mol nog niet bekeken omdat ik het misschien op tape krijg en dan wil ik het niet bederven met die filmpjes :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #24 Gepost op: 11-04-2002, 19:17:47 »
Ah , vandaar , maarre, kan je het dan nog volgen in het Pools ?

MvG , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 11-04-2002, 19:29:11 »
Ik kan altijd proberen he. De meeste opdrachten zullen toch hetzelfde zijn. En mijn Poolse vriend (nee, niet vriend vriend!) zei dat ie een samenvatting in't Engels ging schrijven dus das ook handig. ;)
Heb al wel wat Pools geleerd trouwens (6 woordjes haha).

Czesc!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #26 Gepost op: 11-04-2002, 19:41:16 »

Ik kan altijd proberen he. De meeste opdrachten zullen toch hetzelfde zijn. En mijn Poolse vriend (nee, niet vriend vriend!) zei dat ie een samenvatting in't Engels ging schrijven dus das ook handig. ;)
Heb al wel wat Pools geleerd trouwens (6 woordjes haha).

Czesc!

Agent --> Mol ;D

MvG , Kennz

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-04-2002, 20:43:37 »
Heb op deze serie gestemd omdat hier Prince in zit, en in de andere series die ik gezien heb (alleen de twee andere Nederlandse) zat nooit iemand van wie ik helemaal weg was. Ook is dit het eerste jaar dat ik het ook op internet fanatiek aan het volgen ben, nou ja, dat vind ik zelf, vergeleken bij die molgoden... (daar val ik echt steil van achterover, zitten jullie ook nog wel eens NIET achter de computer??  ;))

Maar dankzij al die fora ben ik wel op de Belgische serie gewezen, bedankt! Heb er wel eens langsgezapt maar nu zal ik erop letten zodat ik die ook kan gaan volgen! Komt toch wel ook in het weekend he? (liefst op vrijdagavond, maar ja...)

groetjes e.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-04-2002, 20:46:27 »

(daar val ik echt steil van achterover, zitten jullie ook nog wel eens NIET achter de computer??  ;))

Oh jawel hoor, ik heb namelijk ook nog 'ns studie te doen en 'n baantje en met 't slapen erbij zit ik toch wel meer niet achter de computer dan wel.  :)

En de Belgische serie komt waarschijnlijk weer op zondag. (is altijd op zondag geweest!)  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2002, 20:32:30 »
ohw, zondag... nou ja hopelijk niet te laat dan. Belgie 1 of Belgie 2?

Ongelofelijk wat een typsnelheid je dan moet hebben han13, en wat een laadsnelheid van je internet...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2002, 21:12:59 »

Ongelofelijk wat een typsnelheid je dan moet hebben han13, en wat een laadsnelheid van je internet...

Hi hi. Als je zoveel van de computer gebruik moet maken voor je studie, dan komt 't snelle typen vanzelf. En 't feit dat ik kabel heb, helpt ook 'n hoop.  :)

Maar effe voor de leuk 'n tussenstandje van deze poll:

Kies voor jouw favoriete Mol
vlaamse mol 1    1 (6%)
vlaamse mol 2    4 (26%)
nederlandse mol 1    1 (6%)
nederlandse mol 2    0 (0%)
nederlandse mol 3    8 (53%)
ik zou het niet weten    1 (6%)

Totaal aantal stemmen: 15

De Nederlanse mol 3 komt tot nu toe toch als winnaar uit de bus, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit komt omdat velen hier de Vlaamse mol 2 niet gezien hebben. En natuurlijk omdat de Nederlandse mol 3 nu nog steeds bezig is en dat de vlaamse mol 2 misschien niet zo vers meer in ons geheugen zit, iig niet in dat van mij.