Auteur Topic: Welkom aardappel-ingrid!  (gelezen 1605 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom aardappel-ingrid!
« Gepost op: 31-03-2004, 19:42:05 »
aardappel-ingrid van harte welkom hier op Realitynet!   ::zwaai::

Ik hoop dat je veel plezier zult hebben met al onze sites en fora!  :D ::ok::

Offline aardappel-ingrid

• Forumlid
Re: Welkom aardappel-ingrid!
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2004, 19:08:53 »
Helloww daar!  ::zwaai::
Allereerst wilde ik ff zeggen dat dit een te gekke site is! ::ok::
Ik werd in een mailtje verzocht hier wat over mezelf te vertellen, dus ik zal dat bij deze maar even doen:
Ik ben Ingrid, ik ben bijna 15 jaar, woon in Best, zit op voetbal, houd van muziek (ik speel gitaar, piano en binnenkort ook basgitaar), en kijk graag tv. Een van mijn favorieten is natuurlijk Peking Express, maar ook Rozengeur en Wodka Lime volg ik. O, en Idols, of course! Ik ben iig voor Boris (wie niet?), maar ook Marlies mag van mij best winnen. Eens zien, wat is verder nog leuk om te vertellen......ik zit op dit moment in 3 VWO, maar ik weet al helemaal wat ik na mijn middelbare school ga doen, namelijk: in Engeland Engels studeren, om daarna (film en/of boek-)vertaler te worden.
Nou, dat was wel zo'n beetje alles wat ik kwijt wilde, als je nog iets wilt weten moet je het maar even mailen :)

In ieder geval bedankt voor het lezen van dit mooie stukje tekst ::bravo::, en wie weet wel tot in een van de topics!

Groetjes, Ingrid

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2004, 19:32:18 »
Hah Ingrid,

Allereerst natuurlijk: welkom!

Leuk dat je nu al weet wat je later wilt worden. Je wilt ze de kost niet geven de mensen die al praktisch afgestudeerd zijn en het nog niet weten  ::tandpastasmiley::

Tsja, en wat Idols betreft...Boris is goed, maar wat mij betreft: Irma all the way!  ::bravo::

Veel plezier op IdolsWeb.org en PekingExpress.org!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2004, 20:41:17 »
Tsja, en wat Idols betreft...Boris is goed, maar wat mij betreft: Irma all the way!  ::bravo::

Je moet maar niet luisteren naar die gekke Compuart en gewoon net als mij voor Boris gaan!  ::tandpastasmiley::  ;)

Wat leuk trouwens dat je zoveel over jezelf verteld! En idd echt knap dat je al precies weet wat je later wilt doen!  ::ok::     

Je wilt ze de kost niet geven de mensen die al praktisch afgestudeerd zijn en het nog niet weten  ::tandpastasmiley::

Zoals ikke!  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2004, 21:01:40 »
Hey aardappel-ingrid(mag ik ingrid zeggen? ;D :P),
leuk om weer een nieuw gezicht te zien, hier op Realitynet en inderdaad erg leuk dat je al weet wat je wilt worden. Word je dan vertaler van Nederlands naar Engels, of andersom of allebei? ;D

Groetjes,
D**n(die eigenlijk gewoon Daan heet ;))
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2004, 21:39:32 »
Hallo Aardappel-Ingrid  ::zwaai:: Veel plezier hier!
That's all

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 2-04-2004, 10:58:08 »
ook welkom namens mij!  ::ok::