Auteur Topic: ENDO  (gelezen 6363 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
ENDO
« Gepost op: 4-04-2004, 00:40:26 »
Heb je t al gespeeld?
Hoe is je score?


Hier kan je alles kwijt over ENDO...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: ENDO
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2004, 00:41:24 »
t is een verslavend spelletje maar ik baal er alleen van dat ik steeds mijn naam helemaal opnieuw in moet vullen...  ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ENDO
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2004, 00:45:57 »
ik ben er vorige week zowat dood aan gegaan. De beste score is echt niet te kloppen, dan moet je binnen 10 seconden alles goed doen, ik had em eens in 13 seconden en dan kom je nog op de 35ste plaats >:(

elke keer je naam invullen lijkt me dus ook bestwel zinloos...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: ENDO
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2004, 00:47:41 »
nou ja, als ik steeds iets beter ben wil ik wel t liefste t hoogste plekje wat ik heb gehaald geregistreerd zien staan  ::trots::, dus toch wel zinvol  ::jaja::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ENDO
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 09:30:46 »
De tweede keer dat ik het speelde had ik best veel punten, dus vulde mijn naam in en wat zag ik, 34e plek. Hoger zal ik dus echt nooit komen denk ik :-\\

het is wel een ontzettend leuk spelletje, en als ik het lang achter elkaar speel ga ik me ook nog verbeelden dat ik aan die handen kan zien in welke de steen zit 8) dan zie ik duidelijk dat de één iets omklemt :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Karnel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: ENDO
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2004, 08:56:58 »
Eerste plaats momenteel 84796 punten van Tom Hayen. Daar komt volgens mij niemand meer aan. Proficiat Tom!!  ::ok:: ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: ENDO
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2004, 07:37:26 »
zeg nooit nooit er zijn nog wat weken tespelen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Laura H

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ENDO
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2004, 17:41:13 »
Dit spel gaat inmiddels niet meer over kennis, het gaat over reactievermogen. Ik heb zojuist in 4.75 sec 4 vragen juist beantwoord (met juiste hand natuurlijk) en kreeg voor mijn moeite net iets van 79200 punten (94e plaats ofzo). De enige manier waarop je nog hoger kan scoren is niks lezen, direct klikken. Nou, daar heb je veel kennis voor nodig...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ENDO
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2004, 23:40:47 »
De enige manier waarop je nog hoger kan scoren is niks lezen, direct klikken.
idd, je hebt echt geen tijd om de vragen te lezen wil je ook maar een heel klein btje in de buurt komen van die hoogste scores.. ::) :-\\

Offline Uhuru

  • Forumlid
Re: ENDO
« Reactie #9 Gepost op: 23-04-2004, 19:50:32 »
Hallo, ???

Dit is zonder meer een leuk spel. Ik ben al 2 keer in Afrika geweest op safarie en heb 1 keer de Kilimanjaro beklommen. Daarom kijk ik wat dieper naar de vragen van dit spel en helaas: er zitten nogal wat foute antwoorden bij de vragen, vb de Tseetsee-vlieg veroorzaakt wel de slaapziekte, welk land ligt niet aan het Victoriameer - dat is Zimbabwe en niet Tanzania. Zo zijn er nog wel wat meer, ik hoop dat de antwoorden worden gecorrigeerd.

 ;D  Uhuru

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: ENDO
« Reactie #10 Gepost op: 23-04-2004, 19:56:17 »
De kansen om iets te winnen bij ENDO zijn blijkbaar nog niet verkeken...

Beste Endo-speler,

Onlangs heeft u het spel ENDO op de website van NCRV’s Missie Kilimanjaro gespeeld.
Tot onze spijt zijn de scores in ENDO door een aantal spelers gemanipuleerd. Dit probleem is ondertussen opgelost, maar de NCRV voelt zich genoodzaakt alle scores op nul te zetten. Daarmee ligt de strijd weer helemaal open.

We hopen dat u weer opnieuw meespeelt, om een kans te maken op de reis naar Afrika.
U blijft nog wel gewoon meedingen naar de tien survivalgidsen die we verloten onder alle deelnemers.
Voor meer informatie over ENDO, verwijzen wij naar de spelvoorwaarden.

Onze excuses voor het ongemak.


NCRV webredactie TV

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand