Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 9098 keer)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Aflevering 4
« Gepost op: 4-04-2004, 22:38:56 »
Vertel hier alles wat je verder nog kwijt wil over Aflvering 4

Over de amuletten: Ik vind het een stomme reden dat Robbert en Arthus de amuletten aan Fleur en Bart gaven, omdat het een extra zetje zou zijn.
In deze aflevering had ik het meeste respect voor Rani&Hans en Wesley&Joeri. Maargoed, het was hun keuze...

Verder ben ik heel erg van menign veranderd over de koppels:

Rani en Hans: Van zeer negatief naar gematigd positief
Jeske en Elias: Van negatief naar zeer negatief
Reinier en Clarinca: Van zeer positief naar positief
Sanne en Lotte: nvt
Wesley en Joeri: Van gematigd positief naar zeer positief
Fleur en Bart: Van zeer negatief naar gematigd negatief
Arthur en Robert: Van gematigd positief naar positief (jammer dat ze eruit zijn!)
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 4-04-2004, 22:55:59 »
Mja.. ik vond R en C ook wat minder in deze aflevering, Trouwens ik had het gevoel dat het veel korter was, en alles veel sneller werd behandeld. Jammer.

Maar elias: van ZEER POSITIEF naar HAAT :P

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 4-04-2004, 23:14:32 »
Daborg haten is een slechte zaak. Weet je dat alle negatieve gedachten op jezelf terugkaatsen. Dat je het niet op Elias hebt begrepen dat is wel duidelijk en mag je zo vinden. Daar is niks mis mee, maar hou het respectvol en genuanceerd.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2004, 23:16:49 »
Ik vroeg me alleen af of de perini's (ik weet niet of dit goed geschreven is) van R&C goedgekeurd zijn. Ik vond het wel slim hoe ze het voor elkaar gemaakt hebben, maar volgens mij niet volgens de regels. Weet iemand dit? ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 23:18:10 »
Ik heb sowieso niet echt de bedoeling van die perini's begrepen. Kan iemand mij dat uitleggen??   ::schaam:: ::rofl::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 4-04-2004, 23:21:27 »
Volgens mij moesten de koppels alle ingrediënten zelf kopen en ze dan echt zelf maken ??? En niet een kant en klaar zakje kopen en er dan een beetje deeg overheen doen.  ::niet-ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 4-04-2004, 23:22:45 »
ja oke, maar dan.........wat is het nu ervan geweest.....meer punten of hoe?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2004, 23:26:14 »
Dat heb ik idd ook begrepen, maar waarom moesten ze ze maken? Als ze geen vol bakje hadden, wat dan??
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2004, 23:27:32 »
Het idee erachter heb ik ook helemaal gemist, morgen maar in de herhaling even opletten of er nog iets mee was ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 4-04-2004, 23:38:44 »
hahaha idd, ik ga ook wéér kijken. Ik heb alle uitzendingen al 2x gekeken!!!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2004, 23:40:59 »
Dat heb ik idd ook begrepen, maar waarom moesten ze ze maken? Als ze geen vol bakje hadden, wat dan??
Ja, was vaag. Vooral omdat R&C hiermee "gesjoemeld" hadden. Als ze hier straks niets mee doen zou ik dat toch raar vinden. Tot nu toe vind ik het vaag, omdat het andere misschien meer tijd heeft gekost om de opdracht goed te volbrengen, hier werd verder niet veel aandacht aan besteedt dan alleen R&C die ze gewoon kochten en er wat deeg omheen draaiden :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2004, 23:44:46 »
Ik kijk morgen nog ff, maar op dit moment slaat het in mijn ook WERKELIJK NERGENS OP!!! whahahhaa
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2004, 13:05:14 »
Ik vond 't 'n leuke aflevering weer gisteren!  ::ok::

En met die perini's begreep ik ook niet helemaal. Ik meende dat dat ook 'n soort van wedstrijd weer was (ik dacht ook dat Roos zoiets zei na die houtzaagproef  :-\\), maar idd hebben ze niet meer verteld wat daar nu mee was. Wellicht kregen zouden ze minder punten krijgen als ze hun pannetje niet vol hadden. Maar dat is dus helemaal niet gezegd. Stom vond ik dat.  :-[

Iig vond ik 't stom dat Reinier en Clarinca er gewoon zo makkelijk vanaf kwamen door ze gewoon te kopen, terwijl de rest zich uitsloofde om ze zelf te maken.  :(

Ik zat trouwens weer met verbazing naar Reinier en Clarinca te kijken. Hoe hij doet tegen haar is echt niet te geloven! Steeds haar zo dwingend zeggen wat ze moet doen! Ze moest van hem onderhand voor de auto's springen en haar leven wagen voor 'n lift.  ::ohno::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2004, 13:39:07 »
Vond het leuke aflevering.
Perini´s begreep ik niks van, dat Reinier en Clarinca er zo mee wegkwamen, vond ik niet helemaal eerlijk.
Verder vond ik Arthur en Robert beetje niet zo slim. Het spel komt soms nauw op de minuten en dan kan zelfs 10 minuten al teveel zijn. Ik had me toch aflaten zetten ergens en me door iemand anders de weg laten wijzen ofzo...maar ja...das makkelijk gezegd (ik begreep nl ook niet dat Fleur en Bart 3 uur wodka hebben zitten drinken, maar blijkbaar is het toch moeilijker om onder sommige dingen uit te komen  :-\\ )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 5-04-2004, 15:49:56 »
Ik wist wel dat Russen van een glaasje wodka houden (dat heb ik zelf ook ondervonden toen ik in Moskou was!) maar zo veel flessen als er hier per aflevering door heen gaan!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 5-04-2004, 17:07:29 »
hahaha lol
Ik ben nog nooit in Rusland geweest, maar als je wodka hoort denk je gelijk aan Rusland. En ook iedereen zuipt daar als een gek wodka. Ik wist niet dat t echt zo was. Wel leuk om te zien.. ::regenboog::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 5-04-2004, 17:39:21 »
Miks, je moest eens weten!!! Het schijnt zo te zijn dat hoe oostelijker je komt hoe erger dat wordt. Ik denk dat die mensen daar ook niet zo'n makkelijk leven hebben. Geen wonder dat ze vertier zoeken in drank. Hips 8) :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 6-04-2004, 00:30:05 »
Nou, ik heb dus weer gekeken. Een 2e keer zie je altijd weer nieuwe dingen. Wat ik een hele mooie uitspraak vond van de vrouw in die winkel waar Reinier en Clarinca hun pirini's gingen kopen was: "Koop een worst". Reinier zei daar achteraan: "Ja, dat is lekker". Misschien heeft hier niemand op gelet en vind ook niemand het grappig, maar ik lag dubbel!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2004, 19:03:11 »
was weer een leuke aflevering alleen van die perini's snap ik dus niks van wat is het nut daar van ?? maar dat renier en Clarinca ze gewoon zelf hebben gekocht vind ik gewoon triest..... je kan wel zegen ja slim van hun meschien was dat ook wel zo maar dat was de opdracht toch niet ze weten vast het verschil nie tussen maken en gewoon kant en klaar kopen ?? ik vond hun al niks maar nu vind ik hun echt benden het daalpunt alleen hun doen dat soort dingen weer en dan kijken mensen er raar van op dat er geroddelt word over hun vind je het gek met zow instelling van we kopen dat wel even in plaats van we maken dat wel even en dan zegen jullie dat Joeri en Wesley assosciaal zijn en verwend wie doet hier nou asso met het liften ??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 6-04-2004, 19:08:37 »
Tsja, ,...die perini's. Wat zou jij gedaan hebben? Je krijgt de opdracht om die dingen mee te nemen naar Novosibirsk. Je komt in een winkel in de middle of nowhere en ze hebben daar niet alle ingrediënten om ze te maken. Maar wel kant en klare.  Ik vond hun oplossing dus wel heel creatief en zou zeker hetzelfde hebben gedaan.
Wat hun ontbrak was dus de vulling. Ze kochten kant en klare om als vulling te dienen en met de ingredienten die ze wel hadden gevonden maakten ze het deeg. Het mooiste was als ze de vulling er uit hadden gepulkt een het nieuwe lapje deeg er om heen hadden gedaan. Ik denk dat dat ook hun bedoeling was in de eerste instantie. Wellicht ontbrak hun de tijd.
Nee ,..deze actie valt hun in mijn optiek niet aan te rekenen
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....