Auteur Topic: 3e Aflevering  (gelezen 7487 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
3e Aflevering
« Gepost op: 5-04-2004, 18:38:20 »
Klik hier voor een vooruitblik op de derde aflevering
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: 3e Aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 9-04-2004, 22:54:04 »
Ik moet wel zeggen dat de afleveringen steeds spannender worden naarmate je de kandidaten beter leert kennen. De kandi's die een os moeten 'besturen' levert in elk geval leuke beelden op :)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 3e Aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 9-04-2004, 22:59:42 »
edit: Comp was me voor.. ;-)

Kvond t wel leuk ::ok::, vooral met dat ploegen! ;D Ze hadden nog wel wat meer de reactie van de lokale bevolking mogen laten zien! Dat het tweede deel bestond uit zakken water omhoog houden, vond ik wel minder :-\\, want wat heb je daar nu aan? Konden ze niet nog iets anders doen voor die mensen of die ossen ofzo? Dit was nogal saai.. ::)
Het bungeejumpen zorgt natulijk altijd wel voor leuke tafereeltjes, en blije kandidaten. Ik vond het wel goed van Maartje dat ze weigerde, maar dat had ze dan beter kunnen doen voor ze uberhaupt naar boven was geklommen lijkt me, dat had haar ws een hoop angst bespaard :-\\. Maarja zonder die angst had ze natuurlijk nog niet geweigerd. Wel erg zielig dat ze er nu zo voor 'gestraft' werd omdat ze er ook daadwerkelijk uitging.. Maar hopelijk kom je snel terug in Afrika voor dat werk dat je wil gaan doen Maartje! (is Maartje al op het forum eik??)

Het geroddel over Maria en Peter vind ik erg leuk ;) maar waarom zei ze nou dat ie hemaal niet haar beste maatje was ??? Da was dan wel weer jammer...

Voor de rest vond ik dat ze nog wel wat meer natuur hadden mogen laten zien, ipv bijv die tentjes of die douche.. Magoed, best leuke afl! En ik begin er tegen te kunnen dat ze elkaar wegstemmen ::)...
« Laatst bewerkt op: 9-04-2004, 23:04:58 door Annemieke »

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: 3e Aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 9-04-2004, 23:09:56 »
ik vond de aflevering wel leuk, maar vind dat bende gedoe echt niks, t ligt er natuurlijk ook voor een groot deel aan hoe t gemonteerd wordt, maar met zn alle afspreken wie wie van de bende eruit stemt en er een spelletje van maakt om daar een reden voor te bedenken met de keiharde reden om jaap dr uit te stemmen en vervolgens wel bij jaap om zn nek gaan hangen omdat die arme man de meeste stemmen heeft vind ik een tikkie te schijnhijlig, maar goed... voor t kijken is wel leuk..

verder begint jaap wel steeds meer en meer mijn sympathie te krijgen, hoop dat ie zich staande kan houden, en ik kom niet meer bij als ie zo nog 6 retourstrijdjes overleeft hehe

go japie!  ::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Buur

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3e Aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 9-04-2004, 23:20:42 »
Toen ik voor het eerst over dit programma hoorde, dacht ik dat het veel meer over het daadwerkelijke beklimmen van deze berg zou gaan, maar dat is niet zo.
Het riep nogal de nodige vragen bij me op. Waarom zou je moeilijk gaan doen en jezelf inschrijven voor een spelshow om de Kilimanjaro te beklimmen? In principe is iedereen daar toe in staat, mits je een goede conditie en 500 dollar hebt. Dat leek me nou niet echt de inzet voor een spectaculaire spelshow. Ik mag aannemen dat de uiteindelijke beklimming van de top van de Kilimanjaro dan maar wordt gezien als iets extra's, en niet als het doel van het spelletje.

PS - Complotten zijn voor de zwakkelingen. Dat is voor mensen die zich veilig willen stellen voor de volgende stemming, en dus voelen de mensen die aan het complot meedoen zich niet veilig. Met deze stelling in het achterhoofd (of ik gelijk heb is natuurlijk maar de vraag -> ik gooi zomaar een mening in de lucht) voel ik uiteraard sympathie voor de mensen die niet in de zogenaamde bende van 6 zitten. Go Jaap... en zo... Later maar weer. Tot de volgende keer.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: 3e Aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 9-04-2004, 23:29:10 »
laat ik hier ook maar es wat gaan posten.. :)

Ik vond het een leuke aflevering! Met die ossen was wel leuk, dat de groep van Arjan won van Peter en co.. :D Die zakjes met water vasthouden lijkt me echt zwaar, ik vond 't opzich wel leuk om te zien. Niet ontzettend spectaculair ofzo maar gewoon grappig, toen 't ook begon te regenen. Ik had niet verw8 dat Maria dr toen uit zou gaan maar dit zorgt iig voor wat onverwachts.. Dat bungeejumpen was cool om te zien. ;D Wel sneu voor Maartje.. vooral omdat ze dr gewoon uitvloog. Dat had ik haar echt niet gegund, jammer.. :(

Verder vind ik dat complot niet leuk.. ze lijken wel zo'n leuke en gezellige groep maar ondertussen.. Dat was vorig jaar veel minder geloof ik. Ik hoop iig dat Jaap nog een poos standhoudt.. hijs leuk. ;D

Ik heb weer zin in volgende week.. ::jaja::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: 3e Aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2004, 09:19:00 »
Wat betreft dat complot dat niet leuk is.....
Als dat complot er niet was geweest, was jaap er ook wel uitgevlogen..alleen dan met alle stemmen tegen...En niet omdat Jaap niet aardig is ofzo!!! ::ohno::
Hij was eruitgevlogen, omdat de andere zes veel met elkaar omgaan...en Jaap zich niet bezig houdt met de rest en erg op de achtergrond blijft.
Als je naar de afleveringen kijkt, krijg je ook niet echt een goed beeld van hem....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: 3e Aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2004, 10:58:55 »
Wat ik nou niet begrijp, is dat je toch zorgt dat je grootste concurrent er uit gaat. De bende van 6 doet dat dus niet. Die stemmen dus mensen weg waarmee ze dus het minste "hebben'. Je hoort het minste in de groep dus weg.....  ??? Ik zou dus bijvoorbeeld (maar ik kan er nog wel noemen) een Maria, Kim, of Arjan weg hebben gestemd, omdat ze sterke tegenstanders zijn en mij zwaar in de weg zouden zitten op weg naar De Kilimanjaro. Denk toch, dak me volgend jaar maar eens op ga geven  ;) ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3e Aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2004, 11:30:07 »
Jaap IS een concurrent voor de anderen...

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: 3e Aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2004, 14:50:39 »
Wat een supertoffe aflevering  :o, ik heb ontzettend moeten lachen om o.a. Susan die over die akkers vloog haha  ::rofl:: en daarnaast was de spanning te snijden tijdens zowel het bungeejumpen als bij de exit-ronde!!  >:D
Ik merk dat het erg leuk is om de mensen steeds beter te leren kennen, je krijgt zo een goed beeld van het spel wat ze allemaal individueel spelen  ::ok::

En het was voor mij persoonlijke een top aflevering omdat Brammie  ::trots:: wel heeeel erg veel in beeld was, jeetje wat ben je nu al lekker bruin!!! Je speelt het spel, heel sluw, maakt het errug leuk om naar te kijken  ::jaja::!!

Ben nu alweer benieuwd wat er volgende week allemaal gaat komen, en wie er dan natuurlijk weer een stapje dichter bij de berg komen!  ::tandpastasmiley::
Vonden jullie het ook allemaal niet prachtig om die enthousiaste bevolking te zien (die zich rot aan het lachen waren om die slappe bleekscheten hihi  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::????????

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: 3e Aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2004, 17:18:28 »
Wat een supertoffe aflevering  :o, ik heb ontzettend moeten lachen om o.a. Susan die over die akkers vloog haha  ::rofl:: en daarnaast was de spanning te snijden tijdens zowel het bungeejumpen als bij de exit-ronde!!  >:D
Ik merk dat het erg leuk is om de mensen steeds beter te leren kennen, je krijgt zo een goed beeld van het spel wat ze allemaal individueel spelen  ::ok::

En het was voor mij persoonlijke een top aflevering omdat Brammie  ::trots:: wel heeeel erg veel in beeld was, jeetje wat ben je nu al lekker bruin!!! Je speelt het spel, heel sluw, maakt het errug leuk om naar te kijken  ::jaja::!!

Ben nu alweer benieuwd wat er volgende week allemaal gaat komen, en wie er dan natuurlijk weer een stapje dichter bij de berg komen!  ::tandpastasmiley::
Vonden jullie het ook allemaal niet prachtig om die enthousiaste bevolking te zien (die zich rot aan het lachen waren om die slappe bleekscheten hihi  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::????????

Geloof maar dat die mensen hebben genoten. Waar zouden die eigenlijk gebleven zijn toen het begon te regenen. In de verre omtrek was geen hut te bekenen.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: 3e Aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2004, 20:13:43 »
Wat betreft dat complot dat niet leuk is.....
Als dat complot er niet was geweest, was jaap er ook wel uitgevlogen..alleen dan met alle stemmen tegen...En niet omdat Jaap niet aardig is ofzo!!! ::ohno::
Hij was eruitgevlogen, omdat de andere zes veel met elkaar omgaan...en Jaap zich niet bezig houdt met de rest en erg op de achtergrond blijft.
Als je naar de afleveringen kijkt, krijg je ook niet echt een goed beeld van hem....
Tsjaa dat is ook wel weer zo.. (haha tof dat de kandidaten gewoon posten hierzoo.. ;) ) Maar je hoeft toch niet perse op diegene te stemmen waar je 't minst mee omgaat..? is wel btje logisch denk ik.. Als je verder btje afspreekt dat dat stemmen nix persoonlijks is (niet dat dat het nu wel is maargoed..) dan zou je iig wat meer spanning hebben met die wegstem ronde. Nja, iig.. Jaap zit er nog in en ik ben benieuwd hoe dit 'complot' zich verder ontwikkelt. :)

wat spreek ik mezelf toch altijd weer tegen. :-)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline kermit_wes

  • Forumlid
Re: 3e Aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2004, 21:55:02 »
ik vind de groep heel kinderachtig om allemaal tegen jaap te stemmen, zwak hoor!!!
Welk smoesje zullen we gebruiken...wordt volwassen jongens!!!!
En Jaap.....Succes het is je gegunt

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 3e Aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2004, 23:01:35 »
Oja, nog over de 3e afl: ik vond het wel cool dat de laatste vraag over Grieks ging ::tandpastasmiley::! Zo zie je maar weer dat het wel degelijk nut heeft om klassieke talen te kennen.. ;)

Overigens is het Grieks hippos en niet hippo, en potamos, niet potamus, maar hippo potamus is d8 ik gewoon de wetenschappelijke naam van nijlpaard.. hippos potamos betekent gewoon alleen 'paard rivier' :P

Oja voor wie mij niet kent.. ik studeer Grieks en Latijn vandaar ;-)