Poll

Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.

Ja, Waarom niet zij zijn toch ook fans
Nee
Anders, verklaar je in een bericht

Auteur Topic: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.  (gelezen 9297 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Er is een bericht binnen gekomen van een forummer, die zich stoort aan het feit dat ik als crew een avatar voer van één van de deelnemers. Hij/zij vindt dat de crew als moderator onafhankelijk moet zijn.

Ik zelf vind best dat ik mag laten zien waar mijn voorkeur ligt. Echter zou het zo zijn dat in mijn moderating tot uiting zou komen dat ik daardoor posters met negatieve berichten over Jeske zou verwijderen, dan zou dat niet juist zijn. Bij mijn weten heb ik me daar niet schuldig aan gemaakt. Slechts daar waar de discussie grof werd naar welke kandidaat dan ook grijp ik in.

Maar misschien is het wel een leuke discussie. ventileer gerust hier je mening over dit onderwerp ::tandpastasmiley:: ;)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2004, 07:20:38 door jeroen234 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2004, 19:20:14 »
waarom zou niet fan van iemand mogen zijn

heel realitynet bestaat juist door dat we allemaal fan zijn van die programa's
zonder fans van wie is de mol zou dit alles er nooit geweest zijn
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline miek63

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #2 Gepost op: 6-04-2004, 19:29:43 »
Ik heb er geen probleem mee en ondanks jouw avator nooit van enige partijdigheid gemerkt ook niet tijdens "wie is de mol"
En bij deze wil ik je gelijk bedanken voor al je tijd die je er voor ons insteekt.
P.S.Jeroen en Kim ook natuurlijk ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #3 Gepost op: 6-04-2004, 19:32:40 »
graag gedaan
we doen dit allemaal omdat we fans zijn
en iedereen de mogenlijkheid willen geven

zijn of haar zegje tekunnen doen op de forums
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2004, 19:36:03 »
Ik zie niet in waarom dit tot problemen zou kunnen leiden. 't Gaat al jaren goed, in de periodes van WIDM en ER, dus waarom zou 't nu niet kunnen? De crew is mijn ogen altijd objectief geweest, en ik kan me niet voorstellen dat 't eventueel fan zijn van een kandidaat zal leiden tot het niet goed functioneren van de crew.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2004, 19:50:46 »
Ik heb ook overwogen om er een opmerking over te maken, maar vond het ook weer niet zo belangrijk. Maar nu je er zelf over begint...

De moderator moet soms deelnemers aan het forum tot de orde roepen. Voor die rol lijkt het me beter dat de moderator de schijn van partijdigheid zoveel mogelijk vermijdt. Daarom zou ik zeggen: geen avatar van een van de PE-kandidaten gebruiken.

Natuurlijk weet ik ook wel dat onpartijdigheid niet bestaat. Ook zonder gebruik te maken van een avatar heeft de moderator zijn favorieten. En daar is niets mis mee. Waar het echter om gaat is de "schijn".

Volgens mij kun je het vergelijken met een journalist. Die heeft ook een politieke voorkeur, maar als hij/zij "objectief" verslag wil doen, is het beter dat het publiek niet weet waar die voorkeur ligt.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2004, 19:54:36 door polletje »

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2004, 19:52:25 »
Ik vind het larie. Waarom zou t niet mogen? Wat zouden de consequenties zijn als jij een voorkeur voor iemand hebt??? Ik stoor me aan het feit dat iemand zich hieraan stoort! ::regenboog::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #7 Gepost op: 6-04-2004, 20:03:00 »
Volgens mij kun je het vergelijken met een journalist. Die heeft ook een politieke voorkeur, maar als hij/zij "objectief" verslag wil doen, is het beter dat het publiek niet weet waar die voorkeur ligt.
verschil alleen is dat de journalist betaald word, en beroeps halve dus de 'schijn' moet ophouden......
wij zijn fans die deze site helpen te maken voor andere fans, vind dat toch wel iets anders :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2004, 20:05:43 »
en alles op vrijwillige basis niemand krijgt geld
kost bepaalde mensen alleen maar geld om dit in de lucht tehouden
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #9 Gepost op: 6-04-2004, 20:07:22 »
En daar zijn we harstikke dankbaar voor he mensen?! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #10 Gepost op: 6-04-2004, 20:17:35 »

De moderator moet soms deelnemers aan het forum tot de orde roepen. Voor die rol lijkt het me beter dat de moderator de schijn van partijdigheid zoveel mogelijk vermijdt. Daarom zou ik zeggen: geen avatar van een van de PE-kandidaten gebruiken.


Ik zie niet in wat de voorkeur voor een bepaalde kandidaat te maken heeft met het modereren. Onpartijdigheid dient er alleen te zijn met betrekking tot de forumleden en het hanteren van regels op deze site. Heeft dus niets met de voorkeur voor een kandidaat te maken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #11 Gepost op: 6-04-2004, 20:21:26 »
Volgens mij is deze discussie al eens gevoerd tijdens de laatste planetrace.Toen mocht Jeroen ook geen fan van PP zijn.Terwijl de meeste hier wel weten dat jeroen de hoofd modder-eter is van het etw forum en wij zo een beetje de grootste fans waren van PP.
Wat een flauwekul zeg,dus jullie zouden geen mening mogen hebben over welke kandidaten dan ook.Jullie worden toch niet betaald of zijn niet in dienst van de produktiemaatschappij die dit alles uitzendt.Dus mogen jullie gerust voor je mening uitkomen hoor.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #12 Gepost op: 6-04-2004, 20:24:17 »
Ik zie niet in wat de voorkeur voor een bepaalde kandidaat te maken heeft met het modereren.

Stel dat je iets negatiefs schrijft over Elias/Jetske en je krijgt een mailtje van Mapel om je toon te matigen. Dan kun je als forumdeelnemer gemakkelijk denken dat de moderator in feite een soort censuur aan het plegen is. Om dit soort discussies te vermijden lijkt het me beter dat de moderator niet kenbaar maakt wie zijn/haar favorieten zijn. That's all. Zoals ik al aangaf maak ik er verder geen punt van.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2004, 20:26:16 door polletje »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2004, 20:27:00 »
je kunt ook proberen onze kant te zien....we proberen het hier zo gezellig mogelijk te houden, daarom grijpen we soms in. je kunt er wat mij betreft vanuit gaan dat we dat zo objectief mogelijk doen.

 maar ook wij zijn fan, en ook wij willen soms onze mening kwijt over iets....en dat zou dan niet mogen dus?? dus alleen werk en no fun voor ons  :-\\ ::ohno::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2004, 20:32:54 »
Gemaakt door Voor Fans, Door Fans toch?

Dus de crew is ook Fan en mag dus best een voorkeur hebben voor iemand zolang ze dit maar niet laat blijken in afleveringsverslagen of zo

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2004, 23:44:00 »
En daar zijn we harstikke dankbaar voor he mensen?! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Miks ik ben het voor 300% met je eens ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2004, 00:24:04 »


Stel dat je iets negatiefs schrijft over Elias/Jetske en je krijgt een mailtje van Mapel om je toon te matigen. Dan kun je als forumdeelnemer gemakkelijk denken dat de moderator in feite een soort censuur aan het plegen is. Om dit soort discussies te vermijden lijkt het me beter dat de moderator niet kenbaar maakt wie zijn/haar favorieten zijn. That's all. Zoals ik al aangaf maak ik er verder geen punt van.

dat is juist Polletje, maar er gaan ook mailtjes naar mensen die harde taal gebruiken ten aanzien van de andere kandidaten. Vertrouw er maar op, dat wij daarin zo integer mogelijk proberen te handelen. ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2004, 07:12:15 »
Hey Mappie!

Ik heb er absoluut geen moeite met je voorkeur voor 1 kandidaat en ik weet zeker dat je ook deze keer je taken als moderator consequent uitvoert(net zoals bij al die andere programma's waar je bij betrokken bij bent geweest en waar je al vele,lange uurtjes vrije tijd in hebt gestoken!!)
Ook dit keer ziet het er weer geweldig uit ,complimenten ::ok::
Saluti,
Sabje
 

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2004, 07:22:06 »
heb een poll toegevoegt
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mag de crew van PE.org een fan zijn van één van de kandidaten.
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2004, 11:24:39 »
Jullie mogen gerust een eigen favoriet hebben.

Polletje, als je goed hebt opgelet, heeft mapel iemand verzocht op een zeer vriendelijke manier om bepaalde lichaamsdelen niet te koppelen aan een persoon. Dit voor de netheid. Zo is mapel constant bezig. en we mogen blij zijn met de drie modder eters, zij zijn continue bezig om ons te vermaken met o.a. pixelprikken (stressssss), het PE fanspel en het poolen. Dit kost enorm veel tijd! mijn dank is dus groot naar de drie, ook al krijg ik stress van pixelprikken.....
etw ananasje dat plingt!!