Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 37068 keer)

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 13-04-2002, 17:26:58 »
inderdaad, de paraclub staat bij de extra link op de officiele site. slim bedacht hoor! maar er moet toch minstens een handvol mensen zijn die weten wie de mol is?

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 13-04-2002, 17:29:35 »

het rare is dat ze ook stukjes uit die opdracht tonen, dus er moet wel iets mee te doen zijn , vandaar dat ik er iets mee gedaan heb

volgorde George - John - Jantien, kan ik dat dus koppelen aan mijn Pool  ;)ttz, alf volgorde M V W.

toch raar dat de volgorde/nummering van de vraag en de filmpjes niet dezelfde is

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: 13-04-2002, 17:32:57 »
toch raar dat de volgorde/nummering van de vraag en de filmpjes niet dezelfde is

hmmm dat was mij zelfs nog niet opgevallen  :-/

dus de film van jantien & john werden omgekeerd uitgezonden in vlg met test.....en de film van george klopt met de test
wat kunnen we daar mee doen?

« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 17:42:19 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 13-04-2002, 17:36:59 »
ze zijn gaan zoeken naar de doorgang, konden het niet meteen vinden en beginnen ergens te hakken. john weet of denkt dat dat niet de juiste plek is, gaat met een fakkel op zoek naar andere mogelijkheden en daarbij wordt de deur weer verplaatst. george zit al die tijd te hakken, en john zoekt. de vraag is echter of hij echt zoekt en per ongeluk de deur blokkeert, of dat expres doet. maar het feit dat george blijft doorhakken kan natuurlijk ook beteken dat hij tijd zit weg te tikken, in plaats van stenen  ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #84 Gepost op: 13-04-2002, 17:41:11 »
De piloten zijn de beste van Europa. Dat moet dus wel goed komen. Wacht en zie!

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 13-04-2002, 17:42:25 »

De piloten zijn de beste van Europa. Dat moet dus wel goed komen. Wacht en zie!

Welke piloten?

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 13-04-2002, 17:47:01 »

Ja dat lijkt maar zo, dat laten ze ons maar denken. Hij kijkt n.l. naar het touw dat er precies boven loopt en volgt dit met zijn ogen.
Wanneer je dat shot van boven ziet blijkt dat touw aan de andere kant van de deur te zitten, maar dat kan kloppen wanneer de deur verplaatst is.
Het is moeilijk te zien, dat geef ik toe.
Maar van die fakkels klopt echt. De doorgang waar ze in hakken heeft slechts 1 fakkel links ernaast, daar waar John de deur weghaalt heeft 2 fakkels aan weerszijden.
Conclusie : de deur is later nogmaals verplaatst, ofwel er is gemanipuleerd met de beelden.

volgens mij is er op dat moment maar 1 fakkel bij de doorgang waar ze hakken, omdat ze die 2e fakkel gebruiken om het touw door te branden - fakkel die John iets later dooft.
Ik denk echt niet dat de groene deur nog eens verplaatst is; behalve op het einde, zien we ze liggen (witte kant naar boven) wanneer ze op de goede plaats aan het kloppen zijn.

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #87 Gepost op: 13-04-2002, 17:56:24 »

Misschien zijn ze met zo'n klap op de grond terechtgekomen dat ze er dwars doorheen gingen, en is degene die het diepste kwam de echte mol

Na de eerste schok, teleurstelling en verbijstering kan ik toch nog wel lachen... HAHAHAHAHA  ;D ;D ;D

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

aggie

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: 13-04-2002, 17:59:13 »
volgens mij is er op dat moment maar 1 fakkel bij de doorgang waar ze hakken, omdat ze die 2e fakkel gebruiken om het touw door te branden - fakkel die John iets later dooft.
Ik denk echt niet dat de groene deur nog eens verplaatst is; behalve op het einde, zien we ze liggen (witte kant naar boven) wanneer ze op de goede plaats aan het kloppen zijn.
Ik ben het NIET ben tureluurs eens (no offense ;)). Het shot is niet stiekem naar een andere hoek verplaatst IMHO. Daarbij heb ik gekeken naar de kleuren van de muren en de fakkels.
Eerst waren er idd 2 fakkels, maar john dooft er 1. Dat is de verklaring voor het verschil...
De deur is dus door John voor de tempex gezet....

« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 18:13:56 door Aggie »

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #89 Gepost op: 13-04-2002, 18:00:24 »

Welke piloten?

Die de UFO bestuurden, Rose!  ;)

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #90 Gepost op: 13-04-2002, 18:02:38 »

Welke piloten?

Herstel: parachutisten

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 13-04-2002, 18:03:39 »

maar waarom dooft hij die fakkel nou? omdat hij het lekker donker wou houden zodat george die andere deur niet zou opmerken?

Citaat

ik heb het nu zo'n 10x bekeken en kom tot dezelfde conclusie, hier liegt john dus over george. ook raar dat john dan na de opmerking van angela uit dat gat komt gekropen en meteen dan die (foute) deur opmerkt en begint te kappen. hmmm

groeten
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 13-04-2002, 18:11:36 »
Ik wilde nog even iets vragen;

heeft iemand anders ook gezien dat bij de biecht van Jantien er een klein uitroeptekentje links onder in beeld is te zien???
Dit komt 2 x in beeld. (Zou ze dan toch de winnaar zijn?)

Ik heb het hele forum doorgespit maar zie het nergens...
Vandaar dat ik het toch even wilde melden...

Of krijg ik nu al halucinaties door de schok!!!  ;D ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 13-04-2002, 18:16:23 door Dreamalot »
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 13-04-2002, 18:14:00 »
PS.:

Ik blijf toch op George  8), ondanks ieders gespeculeer over verplaatste deuren, misschien zei Angela daarom op dat moment "Niets is wat het lijkt"!!!  :-/ :'(

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #94 Gepost op: 13-04-2002, 18:18:52 »
ik weet niet of het al beschreven is, maar het kan never nooit zo zijn zoals ze je lieten denken wie winnaar, mol of verliezer is, want om het even op te schrijven:
je zag john=winnaar, george=verliezer, jantien=de mol
dat is de enige combinatie die met logisch nadenken niet mogelijk is, want als george de mol is gaat het tussen ajntien en john, als john de mol is tussen jantien en george en als jantien de mol is kan alleen george winnen. Het lijkt me niet dat hij na zolang op jantien gezeten te hebben meer vargen fout zal hebben als john die op de verkeerde stemt. Ik zie het zo:
John is de winnaar van deze aflevering, want dan ziet nog niemand dat hij verliest, george de verliezer, want hij moet nog een week mol zijn en jantien de mol, want zij troeft john af in de finale, een beetje zoals een mollenstreek
het kan natuurlijk ook zo zijn dat george de verliezer is van deze aflevering, omdat nu dan nog niemand weet dat hij gaat winnen. en dat jantien mol gewoon mol is

ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel...???

always look on the bright side of life

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 13-04-2002, 18:22:28 »
Wil ook nog effe wat kwijt:

Jantien is vantevoren gewaarschuwd om opzij te gaan staan, anders kan het wel eens flink zeer doen om een walkie-talkie op je kop te krijgen. Daarom hoeft ze niet perse de Mol te zijn natuurlijk.

HELE mooie locaties voor de opdrachten.

Stel dat ze nu toch echt springen en dat ze toch op die vakjes geland zijn (ondanks het weer) dan moeten de mede-springers (degenen die ervoor zorgen dat ze in het juiste vakje landen) toch weten wie waar moet landen. Jantien had een rood tuigje aan, maar GROENE strepen op haar pak. John (denk ik) had ook een rood tuigje aan en geen groene streepjes en George had een zwart tuigje. Zwart is Mol, groene streepjes is winnaar, John verliezer?

En John liegt misschien niet per se over George, hij kan het gewoon vergeten zijn. Als je al zo'n heftige opdrachten hebt gedaan kan je dat 's avonds misschien wel vergeten zijn. Vooral als je George toch al verdenkt, dan heeft die alles fout gedaan in jouw ogen.

Ik dacht George maar weet het nou echt niet meer. Allemaal hebben ze wel weer iets aparts gedaan:
Jantien:"Dat vind ik toch een walvis hoor."
George en John kappen in de verkeerde muren.
John zet de groene deur voor de juiste deur.
George wil per se die fles pakken.

Verder heb ik geen uitroepenteken gezien, dreamalot, maar moet het nog eens (een keer of 20) bekijken.

En ik had al een voorgevoel dat het zo'n aflevering zou worden (een cliffhanger). Ze hadden vorige week in het voorfilmpje niets van de executie ofzo laten zien. Heb het er nog met highwaykind over gehad in de chat. NOG EEN HELE WEEK WACHTEN! Maar wel cool gedaan hoor! Angela kijkt omhoog, het wordt muisstil.... WORDT VERVOLGD! Heb toen op m'n kamer met m'n hoofd tegen de muur gebonkt (die toch maar van plaaster is)

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 13-04-2002, 18:28:46 »

Wil ook nog effe wat kwijt:

Jantien is vantevoren gewaarschuwd om opzij te gaan staan, anders kan het wel eens flink zeer doen om een walkie-talkie op je kop te krijgen. Daarom hoeft ze niet perse de Mol te zijn natuurlijk.

Ze hadden stenen opgestapeld, precies onder de plek waar de WT zou vallen, zodat Jantien daar niet zou kunnen staan.

molzot

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #97 Gepost op: 13-04-2002, 18:34:06 »
robbieazerty: george had toch van die gele strepen op z'n pak? of bedoelde je dat niet en hadden ze dat allemaal?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 13-04-2002, 18:35:27 »

maar waarom dooft hij die fakkel nou? omdat hij het lekker donker wou houden zodat george die andere deur niet zou opmerken?

misschien stond hij niet echt stevig meer, nadat ze hem gebruikt hadden ???

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 13-04-2002, 18:39:32 »

Ik ben het NIET ben tureluurs eens (no offense ;)). Het shot is niet stiekem naar een andere hoek verplaatst IMHO. Daarbij heb ik gekeken naar de kleuren van de muren en de fakkels.
Eerst waren er idd 2 fakkels, maar john dooft er 1. Dat is de verklaring voor het verschil...
De deur is dus door John voor de tempex gezet....

Sorry, ja, in al mijn ijver met die "shots van boven" niet gezien dat John één fakkel dooft....dom dom... :-[
maar alles kwam omdat ik toch wel gezien had dat de ene keer de deur verder van het betonnen stuk afstond (meer naar rechts) dan de andere keer, toen ze erop in begonnen te hakken...dus iemand heeft toch aan de deur gezeten, al zal het voor het vinden van de doorgang niet zoveel uitgemaakt hebben dan  ;) , nou ja misschien was George even aan het checken of hij écht wel goed voor de nepdeur stond toen John eventjes een poosje aan het hakken was in die nis  ::)  ;) ;D