Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105253 keer)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #60 Gepost op: 4-04-2004, 22:29:30 »
haha je bedoelt denk ik ook Elias ipv Jeske. Jeske zou zomaar een mannennaam kunnen zijn :P! Ja, wat heeft reinier elias nou eigenlijk misdaan? Elias mag m gewoon niet omdat Reinier een kakker is!! Ik bedoel, Reinier is altijd nog 100% Nederlander ;)
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #61 Gepost op: 4-04-2004, 22:31:58 »
Ik bedoel, Reinier is altijd nog 100% Nederlander ;)
ehhhhhh pardon?? waar heeft dat iets mee te maken??
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #62 Gepost op: 4-04-2004, 22:37:18 »
Ik vind ze nog steeds een goed stel. Drie keer R&C voorbij met de liften en ik vind het dan terecht dat Elias dan een glimlach op zijn gezicht krijgt. ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::
en over R&C ga ik verder op hun eigen pagina ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #63 Gepost op: 4-04-2004, 22:40:44 »
 Elias mag m gewoon niet omdat Reinier een kakker is!! Ik bedoel, Reinier is altijd nog 100% Nederlander ;)
Citaat

Ik vat hem niet ??? Wat heeft dat er nou mee te maken ???
Ik ben 100% mens (toevallig nederlands) maar gelukkig geen kakker :-\\
we worden steeds beter op de computer

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #64 Gepost op: 4-04-2004, 22:52:29 »
Ja, misschien niet helemaal terecht dat ik dat zeg, maar ik bedoel: Reinier heeft in principe helemaal niets gedaan in het nadeel van Elias, op één keer een lift gejat geschijnt te hebben na. Dus mijn comclusie is dat Elias hem bij voorbaat niet mag omdat hij een kakker is (hij doet ook steeds dat stemmetje na). Dit zegt hij terwijl hij zelf niet 100% Nederlander is, maar een deel Grieks. Ik vind het stom dat hij oordeelt over een Nederlander (in dit geval kakker, wat uiterst Nederlands is), terwijl hij zelf niet 100% Nederlands is. Maar dit heeft er idd vrij weinig mee te maken. Ik haat t gewoon dat Elias Reinier in een hokje plaatst. Reinier beoordeelt Elias toch ook niet omdat hij van Griekse afkomst is?
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #65 Gepost op: 4-04-2004, 22:53:08 »
Ik vind ze nog steeds een goed stel. Drie keer R&C voorbij met de liften en ik vind het dan terecht dat Elias dan een glimlach op zijn gezicht krijgt. ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::
en over R&C ga ik verder op hun eigen pagina ::zwaai::
Prima dat hij een glimlach krijgt. Maar ga niet over hem lullen achter zijn rug om, en niet hem belachelijk maken. want dat is het triestste wat er bestaat.!

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #66 Gepost op: 4-04-2004, 22:53:17 »
OH ja,
Ik bedoel inderdaad Elias. Jeske houdt zich nogal afzijdig over R &C. Die verwijt ik dan ook niets. Maar Elias doet alsof hij het absolute gelijk aan zijn zijde heeft, maar voor de kijker valt hij goed door de mand. Want het blijkt nu dat hij helemaal niet zo ruimhartig is als hij in het begin heeft doen voorkomen. Als hij over reinier zegt: ik wil hem gewoon een pak op zijn donder geven dan is ELIAS DEGENE DIE ONAANGENAAM HET SPEL SPEELT EN NIET REINIER

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #67 Gepost op: 4-04-2004, 22:54:05 »
Ja, misschien niet helemaal terecht dat ik dat zeg, maar ik bedoel: Reinier heeft in principe helemaal niets gedaan in het nadeel van Elias, op één keer een lift gejat geschijnt te hebben na. Dus mijn comclusie is dat Elias hem bij voorbaat niet mag omdat hij een kakker is (hij doet ook steeds dat stemmetje na). Dit zegt hij terwijl hij zelf niet 100% Nederlander is, maar een deel Grieks. Ik vind het stom dat hij oordeelt over een Nederlander (in dit geval kakker, wat uiterst Nederlands is), terwijl hij zelf niet 100% Nederlands is. Maar dit heeft er idd vrij weinig mee te maken. Ik haat t gewoon dat Elias Reinier in een hokje plaatst. Reinier beoordeelt Elias toch ook niet omdat hij van Griekse afkomst is?
Je slaat de spijker op zijn kop!!!!  ::tandpastasmiley::

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #68 Gepost op: 4-04-2004, 22:59:03 »
ja, precies, je mag iemand niet discrimineren omdat hij Grieks is of tatoeages heeft, maar kennelijk mag je wel mensen die toevallig kakkers zijn (in Elias' ogen althans...) de huid volschelden.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #69 Gepost op: 4-04-2004, 23:00:08 »
Ja, misschien niet helemaal terecht dat ik dat zeg, maar ik bedoel: Reinier heeft in principe helemaal niets gedaan in het nadeel van Elias, op één keer een lift gejat geschijnt te hebben na. Dus mijn comclusie is dat Elias hem bij voorbaat niet mag omdat hij een kakker is (hij doet ook steeds dat stemmetje na). Dit zegt hij terwijl hij zelf niet 100% Nederlander is, maar een deel Grieks. Ik vind het stom dat hij oordeelt over een Nederlander (in dit geval kakker, wat uiterst Nederlands is), terwijl hij zelf niet 100% Nederlands is. Maar dit heeft er idd vrij weinig mee te maken. Ik haat t gewoon dat Elias Reinier in een hokje plaatst. Reinier beoordeelt Elias toch ook niet omdat hij van Griekse afkomst is?

sorry hoor maar dit vind ik echt nergens over gaan, afkomst doet nergens toe, dus vind die vergelijking hier helemaal niets.

verder denk ik dat we allemaal even diep adem moeten halen en even na moeten denken voor we iets schrijven.
feit is dat we niet alles zien, er word ons alleen getoond wat de montage ons wil laten zien, niets meer. je kunt mi dan niet zeggen hun doen dit steeds (kan wel geplakt zijn van meerdere dagen, zei expeditie robinson, wie is de mol etc), en ook niet dat iemand nooit iets doet, want ook dat kan geknipt zijn.

laten we hier enigsinds gezellig houden aub!
ik vind het heel fijn dat R&C fans hebben, maar wees ook respectvol naar de overige kandidaten.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #70 Gepost op: 4-04-2004, 23:02:33 »
Ja, ik weet natuurlijk niet zeker dat dat de reden is van Elias om zo naar tegen Reinier te doen. Misschien dat er meer gebeurd is. Maar van wat ik heb gezien lijkt het mij duidelijk dat Elias z'n oordeel gelijk geschept had omdat Reinier een kakker is. Ik wil natuurlijk ook niet gelijk conclusies trekken dat dat ff duidelijk is  ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #71 Gepost op: 4-04-2004, 23:04:22 »
Ik vidn het trouwens hartstikke gezellig hier en heb het uiterst naar mijn zin!!! ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #72 Gepost op: 4-04-2004, 23:05:00 »
Ik vidn het trouwens hartstikke gezellig hier en heb het uiterst naar mijn zin!!! ::tandpastasmiley::

dat is erg fijn te horen, laten we proberen het voor iedereen zo leuk te houden  ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #73 Gepost op: 4-04-2004, 23:07:35 »
Dat Elias Reinier gewoon op zijn donder wil geven was volgens mij in het voorstukje van volgende week. En naar mijn idee weet niemand wat er dan gebeurd is. Dat zullen we dan moeten afwachten. En misschien is het dan wel heel terecht dat ie op zijn donder krijgt. ::tandpastasmiley::
we worden steeds beter op de computer

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #74 Gepost op: 5-04-2004, 10:21:45 »
Elias is voor mij nu behoorlijk door de mand gevallen. Elias heeft vooral een hekel aan Reinier omdat anderen over Reinier hebben geroddeld. Lekker zelfstandig denken, Elias! En Reinier kan nu helemaal niets meer goed doen. Het is een bekend psychologisch verschijnsel. Als je het moeilijk hebt zoek je een zondebok om je op af te reageren. Ik had dit niet van Elias verwacht.

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #75 Gepost op: 5-04-2004, 10:43:35 »
Ik had het wel van hem verwacht, vanaf het beging af aan dacht ik al dat hij niet deugde, R en C doen gewoon hun best, maar worden door iedereen tegengewerkt... vind dat super lullig aangezien hun geen kwaad in de zin hebben gehad.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #76 Gepost op: 5-04-2004, 12:13:05 »
Ik denk dat Elias zo reageert omdat ook hij ziet hoe R&C te werk gaan. Agressief, zonder blijk van waardering ten opzichte van de mensen die een lift geven en zeer denigrerend tegenover diegene die ze onderdak bieden. De opmerking die Reinier plaatste toen ze de 1e overnachting hadden en de kamer inliepen (van de uitzending van gisteren): 'aardig, zeer aardig... kijk Clarinca, ze hebben gestofzuigd...' ::niet-ok::. En daar walg ik ook van. Dus ik kan me heel goed indenken dat Elias zo reageert op die mensen. En geef eerlijk toe: jij vindt de ene persoon toch ook aardiger/leuker dan de andere? Is menselijk hoor!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline soapie

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #77 Gepost op: 5-04-2004, 13:47:39 »
 ::oink::
Dan denk je op een goede dag....laat ik eens op wat forums gaan kijken of er iets leuks te discussieren valt over een leuk nieuw t.v. programma.
Kom je ergens terecht waar mensen andere mensen zeggen te HATEN,worden mensen onder het gras geschoffeld omdat ze van Griekse afkomst zouden zijn?
dit alles gebaseerd op GEMONTEERDE t.v beelden.
Sorry.....maar als het niveau van dit forem (wat er toch erg professioneel uitziet,toch?)modaal staat voor de rest,dan is het nu al afgelopen met mijn forum-carriere.BAH,BAH,en nog eens BAH.Wat een zielige vertoning.Had mij er meer van voorgesteld! ::niet-ok::

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #78 Gepost op: 5-04-2004, 13:52:58 »
Het is wel grappig hoe een onderwerp afdwaalt van zichzelf.

Het gaat hier om Elias en Jeske, 2 mensen die iets uitstralen wat een ander niet heeft. Maar dit geldt ook voor de andere koppels, of je het nu wel of niet met ze eens bent!

Heel vervelend en onkundig om het over iemand zijn afkomst te hebben wat naar mijn idee geen enkele toevoeging geeft naar welk paar dan ook. De één komt uit Wassenaar dus zijn ze bekakt en de andere uit België....zegt ook al genoeg. Tuurlijk merk je verschillen, we zijn allemaal mensen! Hoe zou jij reageren in zulke omstandigheden. Anyway, we hebben het hier dus over Elias en Jeske voor mij 2 toppertjes en voor de andere paren kijk je maar op de andere forums. ::zwaai::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #79 Gepost op: 5-04-2004, 13:57:41 »



::oink::
Dan denk je op een goede dag....laat ik eens op wat forums gaan kijken of er iets leuks te discussieren valt over een leuk nieuw t.v. programma.
Kom je ergens terecht waar mensen andere mensen zeggen te HATEN,worden mensen onder het gras geschoffeld omdat ze van Griekse afkomst zouden zijn?
dit alles gebaseerd op GEMONTEERDE t.v beelden.
Sorry.....maar als het niveau van dit forem (wat er toch erg professioneel uitziet,toch?)modaal staat voor de rest,dan is het nu al afgelopen met mijn forum-carriere.BAH,BAH,en nog eens BAH.Wat een zielige vertoning.Had mij er meer van voorgesteld! ::niet-ok::

Jouw bericht zal het in ieder geval niet beter maken! Het slaat echt werkelijk helemaal nergens op wat je zegt. Er staat één keer het woord haat in heel dit forum en iedereen haat elkaar dan gelijk? En er is ook niemand onder het gras geschoffeld omdat ie van Griekse afkomst is. Jij hebt t allemaal ff doorgebladerd en je ziet wat dingen staan. Wij praten hier al weken op het forum over alles-en-nog-wat en soms worden er minder leuke dingen gezegd ja en t is over t algemeen harstikke gezellig en leuk forum. Maar wij praten al weken over het programma op het forum. En dan kom jij opeens zeggen dat je van dit forum walgt terwijl je nog N.B. HELEMAAL géén inbreng hebt gehad!!

BAH, BAH en nog eens BAH, wat een zielige vertoning ben JIJ!
« Laatst bewerkt op: 5-04-2004, 15:05:49 door mapel »
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"