Auteur Topic: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)  (gelezen 95824 keer)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Gepost op: 10-04-2004, 10:07:39 »
Ik vond het wel een goed idee om zo'n topic te openen, ik zit nu even te kijken en als er iets gebeurd zal ik het hierin melden...


10:06-Ik zie nu mensen bij de make up zitten en volgens mij zijn het dansers, want ik herken ze zo direct niet. Net zag ik ook een aantal mensen op de dansvloer lopen...
Op de achtergrond hoor ik YorinFM. Bij de makeup stond Mark de Vink
« Laatst bewerkt op: 10-04-2004, 10:52:56 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2004, 10:12:51 »
10:09-Ik zie mensen staan op het idols podium, ze zijn een dans aan het oefenen. Het lijkt wel Boris die erbij staat (lengte en hoedje) maar ik kan het niet goed zien omdat het donker is. Nu weer de make-up
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2004, 10:21:27 »
10:17-Ze laten het publiek zien, tenmoinste de stoelen. Nu zie ik mark de vink en een aantal productie in de blue room zitten, ik denk oefenen voor savonds hoe er gezeten meot worden emt zijn 5en (verdeling)

10:20-Ze houden allemaal een foto voor zich, waarschijnlijk omdat ze zo laten zien wie ze zijn. Tooske zit wel in 'haar' stoel
« Laatst bewerkt op: 10-04-2004, 10:23:56 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2004, 10:29:07 »
hahaha er word ingezoomd volgens mij zag ik marlies bij de make up zitten en op de bank zijn ze ook even ingezoomd en nu zag je duidelijk de naambordjes. Weer de make up. Nu zie ik het grote scherm waar de idols de filmpjes op kunnen volgen denk ik. Ja nu zie ik ze op dat scherm (diegenen die net doen of ze 'de idols' zijn) De regie trekt rare hoofden in het scherm, er al wel iets fout zijn gegaan. Mark de Vink was ook stand in maar die is weggelopen hahaha
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2004, 10:31:02 »
10:26-Nu zie ik duidelijk MArlies bij de make up en ze heeft paarse makeup op. Maud zit ook bij de makeup. Jk heeft een rode leren jasiets aan met achterop het woord 'dizzy'. Hij draagt ook een rode broek en een wit shirt. Ik weet niet of hij dit vanavond gaat dragen.
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2004, 10:31:55 »
Op YorinFM hebben ze het nu over de livestream en ze geven vanmiddag nog kaarten weg...
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #6 Gepost op: 10-04-2004, 10:35:17 »
10:30-Ik zie nu maud, ze heeft een beetje een glimmende jurk aan. verder is ze volgens mij nog niet bij de make up geweest.

10:35-Ze zijn volgens mij aan het overleggen hoe Maud haar haren moeten gaan zitten. Ze zit nu bij de Make-up

10:37-Boris bij de make up. Heeft een rood sjaaltje om en een zwart iets aan. zwarte jas zwarte broek, staat nu min of meer dansende bewegingen te maken. Oefenen voor vanavond hahaha het is wel geinig en nu staan ze een beetje mag met hun hand te zwaaien zijn schoenen zijn zwart met wit.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2004, 10:42:01 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #7 Gepost op: 10-04-2004, 10:45:07 »
10:41-Nog steeds Boris aan het dansen met dansers, ze oefebeb ub de make up ruimte. Nu staat er een danseres zich uit te sloven voor de camera.
always look on the bright side of life

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #8 Gepost op: 10-04-2004, 10:47:00 »
Als ik boris zie dansen, zou ik idd bijna zeggen dat het Justin Timberlake gaat worden of iets met Michael Jackson (nog steeds zie ik het party thema dan niet hoor, maar goed)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #9 Gepost op: 10-04-2004, 10:49:20 »
Als ik boris zie dansen, zou ik idd bijna zeggen dat het Justin Timberlake gaat worden of iets met Michael Jackson (nog steeds zie ik het party thema dan niet hoor, maar goed)

misschien in de jurk van Maud?


10:44-ik zie nu het podium, daar staan 5 mensen op, maar zijn denk ik de dansers, ik zie Maud nu weer bij de make up, ze heeft een jurk aan waarbij haar schouders bloot zijn, de kraag van de jurk is paars en loop in een kruis rond haar nek. Er zit een bloem in het midden. Ik vind het wel een zomerse jurk
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: LIVE verslag livestream (generale repetities)
« Reactie #10 Gepost op: 10-04-2004, 10:51:02 »
10:46-Volgens mij oefent Martlies nu haar nummer met de dansers. Ze staat te zingen alleen is het erg ver weg. Ze heeft iets zwarts aan, niet echt beach dus. Nu weer e make up Maud zit er nog steeds en een lege stoel en dan ook iemand ik denk Irma
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #11 Gepost op: 10-04-2004, 10:54:10 »
10:50-Nog steeds Marlies, het is wel een lied met veel beats dat zie je aan de manier zoals de dansers bewegen en marlies natuurlijk

10:52-Marlies begint opnieuw, ze staat wild met haar benen te zwaaien en op het scherm erachter zie je tooske lopen ik denk dat ze alvast iets opnemen voor vanavond, of anders aan het oefenen zijn ervoor...
« Laatst bewerkt op: 10-04-2004, 10:56:51 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2004, 10:58:37 »
HEt swingt als een gek, maar er valt echt niet veel van te maken...wel leuk om ff een kijkje achter de schermen te zien moet ik zeggen  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2004, 10:59:47 »
hahaha ze heeft als microfoon volgens mij een bus rexona hahaha. Op de radio hoor je een nummer en het lijkt alsof dat het nummer is dat malries gaat zingen (just a little bit more) maar je hoort helaas niks.
always look on the bright side of life

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2004, 11:02:07 »
Kan je niet Yorin FM afzetten? Anders klinkt het zo gek samen met mijn Kazaa NUmmers

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2004, 11:06:24 »
11:02-Ik zie nu Irma oefenen op hetpodium emt haar idolsochtendjas aan (zal het thema dan toch beach zijn hahaha) ze heeft wel haar laarzen aan lijkt me niks oefenen in je ochtendjas :)
always look on the bright side of life

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2004, 11:08:01 »
Kan je niet Yorin FM afzetten? Anders klinkt het zo gek samen met mijn Kazaa NUmmers
Volgens mij niet, ik heb het geluid helemaal afgezet, maar dan hoor je dus ook je kazaa nrs niet meer  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2004, 11:10:34 »
redelijk veel discolichten bij Irma, en een beat dus ook weer een druk nummer...


11:09-Irma oefent nog steeds, Je zag net iemand zijn middelvinger opsteken voor de camera en steeds stiekem zijn vinger voor het beeld hahaha
« Laatst bewerkt op: 10-04-2004, 11:13:32 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2004, 11:14:42 »
Irma spuugt blijkbaar veel tijdens het zingen, want ze poetste haar 'rexona-microfoon' ff af  ;D
Ze krijgt veel aanwijzingen hoe ze moet dansen, bewegen e.d.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tjitske

  • Forumlid
Re: KIJK MEE achter de schermen (verslag livestreams)
« Reactie #19 Gepost op: 10-04-2004, 11:15:47 »
Zooo juul je hebt er zin in! haha k vind t nie zo boeiend die live screans! mja haha  ::bravo::