Auteur Topic: opdrachten en activiteiten  (gelezen 3659 keer)

Offline Orlando!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
opdrachten en activiteiten
« Gepost op: 11-04-2004, 13:41:36 »
Ik vind dat ze in het programma Missie Kilimanjaro een goede afwisseling maken van opdrachten en activiteiten. één van de leukere activiteiten vond ik het bezoek aan het straatkinderenproject Kuliana in Mwanza. De kandidaten hadden de opdracht de kinderen een onvergetelijke dag ze bezorgen. Ze hebben allerlei opdrachten en spelletjes met ze gedaan. De kinderen vergaten hierdoor hun problemen en konden onbezorgt spelen en lachen. Uit ervaring weet ik dat deze kinderen het vaak heel leuk vinden als er 'bezoek' uit het buitenland komt.
Missie Kilimanjaro wisselt zo'n opdracht, een sociaal maatschappelijke activiteit, goed af met uitdaging. De kandidaten moesten in aflevering drie hun lef tonen en een vrije val maken boven de bronnen van de nijl.
::ok::
Geef je reactie over deze of andere activiteiten!
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 13:48:35 door Orlando! »
hakuna matata

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: opdrachten en activiteiten
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2004, 13:43:51 »
Helemaal mee eens, de opdrachten hebben echt betrekking op de plaatselijke bevolking. Maar ook dat bungy-jumpen. Zo'n sprong hoort gewoon wel een beetje bij zo'n serie (als ik dan denk aan oa Wie-is-de-mol), maar om dat daar te doen, op die plek boven de Nijl... dat is toch wel heel bijzonder hoor. Dat maakt niet iedereen mee.
 
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: opdrachten en activiteiten
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2004, 18:09:53 »
de opdrachten hebben echt betrekking op de plaatselijke bevolking.
met die straatkinderen wel ja, dat was heel leuk, net als die ploeg-opdracht met die ossen.. ::ok::
Maar het vasthouden van die zakken water vind ik dan wel weer erg saai :-\\, en leuk om te doen isset ook nie lijkt me..

zo'n serie (als ik dan denk aan oa Wie-is-de-mol)
hoho, die vergelijking gaat wel ver he..! >:( en "o.a." zet je niet zomaar voor WIDM.. ::ohno::

De wild-spot-opdr vond ik ook erg leuk, maar werd naar mijn voorkeur wel een btje te kort in beeld gebracht. Net als de reactie van de plaatselijke bevolking bij het ploegen overigens, maarja, dat is wel begrijpelijk want de snelheid moet er natuurlijk in blijven.