Auteur Topic: Wegstrepen mensen!  (gelezen 23175 keer)

Offline Plukkie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Live life to the max
Re: Wegstrepen mensen!
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2002, 16:49:26 »
Jantien blijft denk ik wel lang hangen, denk wel tot de finale. Waarom heeft ze anders zo'n fansite? Wie weet bijvoorbeeld nu nog wie Erik is? Ik vind George een zenuwpees, hij lijkt me geen goede mol, maar juist daarom misschien ook wel.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik ben een lekker whurrumpie, molletje kom dan!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2002, 16:51:27 »

Citaat

Jantien blijft denk ik wel lang hangen, denk wel tot de finale. Waarom heeft ze anders zo'n fansite?

Je zegt het al, fansite ;). Dan hoeft ze er toch niet in te blijven?

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-03-2002, 16:53:09 »

Citaat

Jantien blijft denk ik wel lang hangen, denk wel tot de finale. Waarom heeft ze anders zo'n fansite?

De webmasters van Jantien.org weten ook niet hoelang Jantien er in blijft. Zie b.v. dit bericht dat vorige week op Jantien.org is geplaatst:

Citaat
Gaat Jantien er morgenavond uit?

De webmasters van Reisbureau Vriwa durven het eigenlijk niet hardop te zeggen, maar voor het eerst hebben ze er een beetje een hard hoofd in. Ze hebben wat te veel op het forum van Wieisdemol.com gelezen, waar een mens somber van wordt.

Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die menen dat ze tot het eind blijft zitten, dat helpt een beetje.

Morgenavond moet Jantien in elk geval 'Even aan mijn moeder vragen' van Bloem voorzingen, daar hebben we al een stukje van gezien. En Jantien zegt altijd dat ze heel goed kan zingen. Dat doet ze ook voor haar zoons, als ze die 's avonds in bed stopt. Dus misschien valt het mee. Aan de andere kant, ze zei ook dat ze goed kan zeilen en ze fietst ook heel vaak, vertelde ze....

We kunnen enkel afwachten, de webmasters hopen er het beste van. Misschien komt de somberheid ook van het neerslachtige weer, en een van de webmasters kwakkelt de laatste tijd ook een beetje.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2002, 23:34:18 »
Men wordt somber van dit forum ?!?!
Bij mij geldt het tegendeel...

btw: Ik zou Karen zeker wegstrepen, vanwege de stem van Kerstin in afl. 5.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2002, 23:49:04 »
ellen , karen & harry heb ik al een hele tijd geleden geschrapt. de rest kan het in principe nog zijn........

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2002, 00:06:38 »
Vlaming,

harry staat bij mij nog steeds op nummer 3.
Op basis van welke argumenten heb jij hem geschrapt ?

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 13-03-2002, 00:26:24 »

Citaat

Vlaming,

harry staat bij mij nog steeds op nummer 3.
Op basis van welke argumenten heb jij hem geschrapt ?

op basis van ONmolse akties, maar ik zou het misschien beter niet doen? 't blijft gevaarlijk dat schrappen.....

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #27 Gepost op: 13-03-2002, 00:41:49 »
Ik zou Karen ook wegstrepen! Jantien is volgens mij de enigste vrouw die het nog een eindje redt!

Harry is gevaarlijke outsider (zelfs voor de winst van de pot, lijkt me). Voor de rest gaat aflevering 6 ons alweer een ideeënboost bezorgen, denk ik...

Greetz

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-03-2002, 08:16:48 »
Ik heb tot nu toe alleen pas Karen en Ellen geschrapt, omdat Erik op Ellen stemde en afviel en Kerstin op Karen en afviel. Ik zie er echt geen mogelijkheid meer in hoe Karen of Ellen de mol kan zijn.

Als 't toch blijkt te zijn dat een van deze dames de mol is dan verreis ik wel 'n erg goede uitleg van de programmamakers. Of eigenlijk kan ik dan maar 1 conclusie trekken en dat is dat Erik niet op Ellen gestemd heeft of Kerstin niet op Karen. En dan hebben de programmamakers wel degelijk gemanipuleerde beelden laten zien bij de test.  :(

Maar verder ben ik nog vrij voorzichtig met schrappen, Prince en George houd ik vooral nog goed in de gaten, maar ik let zeker ook nog wel op John, Harry en Jantien. Je weet maar nooit zullen we maar zeggen.  ;)

Offline 3fmfan

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-03-2002, 08:30:27 »
- Ellen (want zij wint)
- Prince (je gaat niet een TV-persoonlijkheid als mol gebruiken, ook al is hij niet super bekent)
- George (Of hij kan goed acteren)

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-03-2002, 09:37:05 »
Mijn lijstje voor DE 3 is. George, Ellen en euh..... Harry.

Waarom???? don't ask me that. Nou goed omdat ik het helemaal zoals wel vaker het eens ben met Flaming numbero 2, RegiRobertus dus, Toch??? Dus George is de mol of ben je van mening veranderd regi?

Nou ja we zien eht wel he latorsssss

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Plukkie

• Forumlid
  • Live life to the max
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2002, 10:13:54 »
George is volgens mij de mol. Ik kan het aan zn siktje zien :)

Ik ben een lekker whurrumpie, molletje kom dan!

Offline charlotte22

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2002, 11:25:19 »

Citaat

volgens mij kan je alle dames wegstrepen en word de finale, zelfs de aflevering voor de finale,  grote mannen invasie

Ben ik helemaal mee eens, er kunnen natuurlijk wel vrouwen in de finale komen, maar ik denk niet dat de mol een vrouw is. tot nu toe stemde (bijna, bij Pamela weten we niet precies op wie ze heeft gestemd) iedereen die moest vertrekken op een vrouw. Als je er van uitgaat dat de mol een vrouw is heb je natuurlijk al een groot deel van de vragen fout.

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2002, 11:45:19 »

Citaat

tot nu toe stemde (bijna, bij Pamela weten we niet precies op wie ze heeft gestemd) iedereen die moest vertrekken op een vrouw. Als je er van uitgaat dat de mol een vrouw is heb je natuurlijk al een groot deel van de vragen fout.

Dit snap ik niet helemaal. De enige vraag (die ik kan bedenken) die je daardoor fout zou hebben is: Is de mol een vrouw? Maar verder?

Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2002, 13:10:39 »
volgens mij zit het gewoon zo: op iedere vrouw die nu nog over is is waarchijnlijk gestemd, en ieder van hen heeft daar al minimaal één slachtoffer mee gemaakt. erik stemde waarschijnlijk ellen, dick waarschijnlijk jantien en kerstin op karen. deze drie zijn er dus alledrie uitgegaan, dus hieruit kan je voor 90% concluderen dat zij de mol niet zijn, tenzij mensen natuurlijk te weinig wisten over hun mol, maar dat lijkt me alleen logisch in het geval van erik. daarom zijn de vrouwen volgens mij de mol niet... but that's my opinion

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mr._Jones

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 13-03-2002, 13:20:43 »
Even over het conclusies trekken uit stemgedrag... Wat vinden jullie van deze theorie:
Ik kan me voorstellen dat je als je erg twijfelt (zoals Dick, Pamela, enz.) niet alle vragen concreet gericht op 1 persoon beantwoord.
Stel dat er een vraag was als: in welk fietsteam zat de mol?
Als je nog 3 molopties hebt, kan je op het team gokken waar 2 van je mollen in zitten. Later kan zo'n zelfde vraag op diezelfde manier beantwoord worden met de andere mol erbij (is de mol een vrouw?).

Ik denk daarom dat je NIET voor 90% kan zeggen dat degenen op wie gestemd is, de mol niet zijn. (Ik geef toe, een conclusie waar niemand wat mee opschiet).

Eens/oneens? en vooral (want dat wordt hier naar mijn idee te weinig gedaan) WAAROM? (absoluut zonder iemand te beledigen!)

You don't wanna fall apart this time

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-03-2002, 13:21:17 »
Wat btreft Karen ben ik het met je eens. Je twijfel omtrent Ellen is mijns inziens ook terecht. En we weten niet zeker dat Dick op Jantien stemde, dus die kunnen we (helaas) ook niet met zekerheid wegstrepen.
Mijn lijstje ziet er zo uit:
  • Karen
  • Ellen
  • Jantien
  • alle mannen

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #37 Gepost op: 13-03-2002, 13:30:42 »
dick stemde eerst op ellen, maar dat deed erik ook, die had minder vragen goed, adios!
daarna stemde hij op karen, maar die is de mol niet dus...
daarna zei hij te twijfelen, maar wel te denken dat het een vrouw was. hij had zich de dag daarvoor zoooo aan jantien geirriteerd, en dacht gewoon dat ze de mol was, omdat ze zo slecht communiceerde en er niet zo heel veel van bakte.
dit was dicks slechtste keuze, want toen was het zeg maar dag met je handje dick. zo kunnen we volgens mij dus ook jantien afschrijven, maar toegegeven: het is niet zeker dat hij op haar gestemd heeft...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 13-03-2002, 13:47:07 »

Citaat

Dit snap ik niet helemaal. De enige vraag (die ik kan bedenken) die je daardoor fout zou hebben is: Is de mol een vrouw? Maar verder?

Ik begrijp 't al helemaal niet. Er is volgens mij maar 1 vraag die op 't man/vrouw zijn is gebaseerd: "De mol is.......?", keuze uit man of vrouw. En als 'n kandidaat 'n vrouwelijke mol heeft dan heeft hij/zij die vraag iig fout. Maar verder zitten de mannelijke/vrouwelijke kandidaten verdeeld in de groepen, dus ik zou ook niet weten welke andere vragen je dan ook automatisch fout zou hebben.

Ik denk ook niet dat de mol 'n vrouw is, maar puur om de redenen die Doris ook heeft. Erik stemde op Ellen, Kerstin op Karen en Dick misschien op Jantien. Daar haal ik uit dat deze drie vrouwen de mol niet meer kunnen zijn.

Er is misschien 'n hele kleine kans dat Erik, Dick of Kerstin gewoon niet veel over hun mol wisten, maar dat kan ik me ook niet voorstellen. Veel vragen gaan namelijk over in welke groep de mol zat enz. en als je iemand als mol in gedachten hebt dan weet je dat wel. (Zowiezo neem ik aan de je je wel kan herinneren hoe de groepjes samengesteld waren. De vragen over die opdrachten worden namelijk dezelfde dag nog of de dag erna gesteld en ik geloof dat iedereen wel 'n geheugen heeft dat twee dagen rijkt.)

Offline konijn

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 13-03-2002, 14:06:16 »
Ik begreep het eigenlijk ook helemaal niet, maar wilde vriendelijk blijven.