Auteur Topic: John is de mol (deel 6)  (gelezen 29057 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de mol (deel 6)
« Reactie #20 Gepost op: 14-04-2002, 21:09:02 »

Toch zou het ook hier veel te veel opvallen als hij iets anders had gedaan: had hij dan moeten roepen: ik zou het niet doen george, veeels te eng!!??
Ik denk dat je als mol gerust kunt aannemen dat george in ieder geval moeite zou hebben met naarboven klimmen, en zeker als de 'trap' niet goed gemaakt was!

John roept nog wel heel duidelijk: Als je niet durfd moet je het niet doen Jantien...Daarna kijkt hij Angela zo triomfantelijk aan 8)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2002, 13:07:03 »
Er is nog iets waar ik vanochtend in de trein ineens aan moest denken (jullie merken het: De Mol beheerst mijn leven volledig...  :D ):

Is het niet vreemd dat John zich, als persoon die kennelijk geinteresseerd is in oude spullen/antiek, niet wat meer bemoeide met die rondleidings-opdracht? Vooral later in de hotelkamer, toen Harry en George onderwezen werden, heb ik hem niets zien doen behalve een beetje met de laptop spelen. ???

Kijk, het is natuurlijk geen superaanwijzing om een Mol op te kiezen, maar het is nou typisch zulk John-gedrag waar je eerst niks achter zoekt, maar waarvan je later denkt 'Goh...vreemd....'.

aggie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2002, 13:13:33 »
Ik had John toen als mol en vond het eigenlijk een slechte positie om te 'mollen'. Samen met Prince leek hij niet veel te doen...
Was hun niet opgedragen om op te letten en moesten Jantien en Karen niet die kennis overdragen. Oftewel: mochten Prince en John zich er wel mee bemoeien?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2002, 13:17:33 »

Ik had John toen als mol en vond het eigenlijk een slechte positie om te 'mollen'. Samen met Prince leek hij niet veel te doen...
Was hun niet opgedragen om op te letten en moesten Jantien en Karen niet die kennis overdragen. Oftewel: mochten Prince en John zich er wel mee bemoeien?

Volgens mij hebben ze zelf de indeling gemaakt van wie wat ging doen, en mocht John en Prince de andere 2 ook dingen leren.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2002, 13:24:39 »
Ik vind het ook opvallend dat John uit die kamer kwam en tegen Angela zei dat ze het niet gingen halen. Ik zou de anderen proberen omhoog te halen. Misschien als je ze vasthoud dat ze dan wel naar boven durven.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

aggie

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2002, 13:25:57 »

Ik vind het ook opvallend dat John uit die kamer kwam en tegen Angela zei dat ze het niet gingen halen. Ik zou de anderen proberen omhoog te halen. Misschien als je ze vasthoud dat ze dan wel naar boven durven.

Als de anderen niet willen, kun je ze niet dwingen. Volgens mij hadden ze dat allang besloten met zijn 2-en...

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2002, 13:28:21 »

Volgens mij hadden ze dat allang besloten met zijn 2-en...
Nou...volgens mij was Jantien het in ieder geval nog aan het proberen, maar toen was John er weer snel bij om op te merken 'dat ze het niet moest doen als ze het niet durfde'!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2002, 00:10:19 »
De absolute hint trouwens dat John de mol is: Na de doeners/denkers opdracht in aflv. 3 als Angela zegt: ''Het is niet gelukt jongens!'' En George erg teleurgesteld is, dan zie je net John even een enorme grijns verhullen met zijn hand....

Ja duidelijker kan het niet. ;)

Gr. B.

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #28 Gepost op: 16-04-2002, 00:20:26 »
Citaat

De absolute hint trouwens dat John de mol is: Na de doeners/denkers opdracht in aflv. 3 als Angela zegt: ''Het is niet gelukt jongens!'' En George erg teleurgesteld is, dan zie je net John even een enorme grijns verhullen met zijn hand....

Ja duidelijker kan het niet. ;)

Gr. B.

Dat was geen grijns, dat was een opkomende maagkramp (remember John's darmen!)  :P

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2002, 10:25:39 »

Ja duidelijker kan het niet. ;
Which reminds me....

Allereerste aflevering, nog voordat ze de dam af gaan:
Angela waarschuwt de groep 'Een van jullie is de mol...', terwijl ze met haar vinger rondwijst. Iedereen kijkt haar ademloos aan, maar wat doet John? Die keert zijn hoofd af richting afgrond en begint te lachen... ;)

Offline Thaiz

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-04-2002, 10:53:42 »
Ik denk dat John dus absoluut niet de mol is. Of hij moet heel goed kunnen acteren. Ik weet niet of jullie je nog kunnen herrinneren hoe John keek toen Karen er uit ging...dat was wel errug echt hoor..

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-04-2002, 10:58:18 »
Ach, toen Karen eruit ging vond ik dat Prince zich het meest verdacht gedroeg, dus wat zegt 't?
De Mol weet ook op wie de kandidaten stemmen, dus die kan zich er goed op voorbereiden.

Offline Thaiz

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 16-04-2002, 11:22:00 »
Ja daar heb je gelijk in, maar in de eerste serie wist ik op een gegeven moment ook wie de mol was, omdat bij de een na laatste aflevering iemand zo verbaast was..

maar het zegt inderdaad vrij weinig..als john het is, dan is het toch wel de beste mol van de afgelopen drie series denk ik.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 16-04-2002, 12:03:32 »

Allereerste aflevering, nog voordat ze de dam af gaan:
Angela waarschuwt de groep 'Een van jullie is de mol...', terwijl ze met haar vinger rondwijst. Iedereen kijkt haar ademloos aan, maar wat doet John? Die keert zijn hoofd af richting afgrond en begint te lachen... ;)

klopt, en ook interessant om te melden dat angela opvallend lang wees naar een kandi, maar ik weet niet meer naar wie  ???

en nog uit afl1 , John die naast Angela zit en het "Wie is de Mol - bord" vast houdt, toeval?

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #34 Gepost op: 16-04-2002, 12:49:18 »
Wow dat had ik niet gezien Vlaming, van dat bord..!! Zou wel een hele mooie hint zijn..
En nu ik alle afleveringen eens een beetje overdenk, nam John ook vaak een beetje de leiding in sommig opdrachten...Iedereen vertrouwd hem zou dat het zijn dat hij zijn medekandi's in een web van intriges heeft gevangen?

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nouky

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-04-2002, 12:50:58 »
Wat ik het meest opvallend vind aan John is dat het bij elke opdracht lijkt alsof hij `m al weet. Verder was het voor iedereen een grote schok als blijkt wie de Mol is... en aangezien er de laatste ronde niet op John gestemd is... SCHRIK!! :o
Verder zei hij na de laatste executie: "Hoe kan je overblijven als je 4 mollen gehad hebt?" (hij heeft op 4 verschillende personen gestemd). Nou lijkt me logisch... door zelf de Mol te zijn!
En wat me ook erg is bijgebleven is iets bij de paintball-opdracht. Ze moesten kiezen wie de uiteindelijke winnaar wordt en toen John moest, zei hij helemaal geen naam! Angela zei toen "John". Daarna zei Angela "Doe je best" en daar antwoordde John op met "We`ll do"---> hoezo We? Hij en de Mol, is 1 persoon?
En zouden we het introfilmpje van John ("TIEN") niet kunnen
uitleggen als "Laat je niet afleiden door 10 andere mollen"? En hij is dan DeenigeechteMol?!

Nouky (die ff een weekendje weg was, maar er nu weer tegenaan kan... kom maar op John! ;D)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #36 Gepost op: 16-04-2002, 15:27:36 »

Daarna zei Angela "Doe je best" en daar antwoordde John op met "We`ll do"---> hoezo We? Hij en de Mol, is 1 persoon?

Hij zei inmo "Will do". Maar verder heb je he-le-maal gelijk :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #37 Gepost op: 16-04-2002, 15:35:03 »
Citaat
klopt, en ook interessant om te melden dat angela opvallend lang wees naar een kandi, maar ik weet niet meer naar wie?

prince

Citaat

en nog uit afl1 , John die naast Angela zit en het "Wie is de Mol - bord" vast houdt, toeval?

dat was bij prince toen ook zo in afl. 2 bij de port-opdracht
er stond boven aan "wie is de mol?"
vraag 1: (foute antwoord) ellen (had moeten zijn: prince)

prince hoorde er dus te staan, en dan zou er gestaan hebben: wie is de mol? prince
dat is volgens mij net zo'n hint, maar bij deze is al aangetoond dat ie niet klopte

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 16-04-2002, 22:40:34 »
Heb vandaag de estafette-opdracht nog eens bekeken. John doet een half uur over zijn afstand met de jeep, even lang als Jantien over bijna dezelfde afstand doet met een bootje en een ezel.

molzot

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 16-04-2002, 22:42:27 »

Heb vandaag de estafette-opdracht nog eens bekeken. John doet een half uur over zijn afstand met de jeep, even lang als Jantien over bijna dezelfde afstand doet met een bootje en een ezel.

is idd zeer verdacht , ook al omdat de cijfercombinatie op de moterkap bewijst dat hij onderweg moet gestopt zijn!

greetz
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying