Auteur Topic: Ontdekking van de dag  (gelezen 1923490 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11960 Gepost op: 15-01-2010, 21:13:18 »
lukie's broer is weer online  :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11961 Gepost op: 15-01-2010, 22:29:02 »
 8) Acer maakt slechte laptops (is meer de ontdekking van de eeuw eigenlijk) :P
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11962 Gepost op: 16-01-2010, 12:19:35 »
Unox laat in haar nieuwste televisiecommercial de mensen in de huiskamer juichen bij het Nederlandse volkslied, maar wel bij het hijsen van de Franse vlag............kijk maar eens goed.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11963 Gepost op: 16-01-2010, 13:18:29 »
Unox laat in haar nieuwste televisiecommercial de mensen in de huiskamer juichen bij het Nederlandse volkslied, maar wel bij het hijsen van de Franse vlag............kijk maar eens goed.
Die commercial heb ik nog niet gezien,maar enkel je woorden komen mij bekend voor  ::jaja:: Letherme>premier>Ieper>streekgenoot van mij>Belgisch volkslied>Waals interview>La Marseillaise.......  ::) ::) ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11964 Gepost op: 16-01-2010, 13:27:37 »
Wat dus ook vaak voorkomt: het verwisselen van de Duitse en de Belgische vlag. Die van jullie heeft toch vertikale banen, en bovendien de kleuren in een andere volgorde? Dus als je de Duitse hoogkant legt, dat je dan nog steeds geen Belgische vlag hebt?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11965 Gepost op: 16-01-2010, 14:01:14 »
Wat dus ook vaak voorkomt: het verwisselen van de Duitse en de Belgische vlag. Die van jullie heeft toch vertikale banen, en bovendien de kleuren in een andere volgorde? Dus als je de Duitse hoogkant legt, dat je dan nog steeds geen Belgische vlag hebt?
Idd Jos  ::jaja:: de belgische vlag gaat vertikaal van links naar rechts;Zwart-geel-rood.Dus al draai je de Duitse vlag hoe je maar wil,je komt er niet  ::ohno::
En met dit(denk ik toch) grapje van Leterme om die Walekoppen te pesten bedoel ik dit...



Yves,  8) 8) 8) de Walen pesten  >:D >:D >:D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11966 Gepost op: 16-01-2010, 14:19:44 »
Ja, die kende ik inderdaad al. Geweldig om dat als politicus te kunnen doen. En iedereen maar denken dat ie gek is. Nou is ie dat ook een beetje, en hij past daarmee perfect in het rijtje waar ook die lallende waal in thuishoort. Ben even zijn naam kwijt, heb het niet zo op met zotten. Nou ja, 1 dan. En die zit niet in de regering bij jullie.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11967 Gepost op: 17-01-2010, 07:46:15 »
Ja, die kende ik inderdaad al. Geweldig om dat als politicus te kunnen doen. En iedereen maar denken dat ie gek is. Nou is ie dat ook een beetje, en hij past daarmee perfect in het rijtje waar ook die lallende waal in thuishoort. Ben even zijn naam kwijt, heb het niet zo op met zotten. Nou ja, 1 dan. En die zit niet in de regering bij jullie.
Bodejos kent Michel Daerden  :o :o
Maar ik zou niet weten wie je bedoeld met die ene zot die niet in de regering zit  ::) ::)
Ow,gisteravond heb ik die commercial van Unox gezien.En ik vind het goed gevonden met die want  ::rofl:: Dit is idd de Franse vlag maar misschien heeft Urbanus wel gelijk  ::)
Tijdens een show in Scheveningen zei hij; "weet je waarom de Nederlandse vlag horizontale strepen heeft?Zo kunnen de Hollanders hun vlagje verslijten tot tegen de mast"  ::tandpastasmiley:: En misschien is die vlag in dat spotje reeds zo versleten dat die op de Franse begint te lijken  >:D >:D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11968 Gepost op: 17-01-2010, 07:58:44 »
je laatste herinnering ............ is de mooiste.......... :\'( :\'(


Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11969 Gepost op: 18-01-2010, 06:57:47 »
Ik heb vandaag mijn functioneringsgesprek ::oink::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11970 Gepost op: 18-01-2010, 07:00:12 »
Ik heb vandaag mijn functioneringsgesprek ::oink::
  ::rofl:: ::rofl:: Is dit een antwoord op je eigen vraag bij wanneer heb je voor het laatst?  ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11971 Gepost op: 18-01-2010, 07:05:08 »
  ::rofl:: ::rofl:: Is dit een antwoord op je eigen vraag bij wanneer heb je voor het laatst?  ::rofl:: ::rofl::
::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11972 Gepost op: 18-01-2010, 07:13:48 »
::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ;D
::rofl:: en je was blijkbaar verrast dat men toevallig vandaag die vraag stelde   ::) ::)

OT; Stormpie is vandaag jarig  :D
Hoe zou het eigenlijk gaan met stormpie?Want enkele jaren terug was ze blijkbaar reeds een beetje dement.Telkens ik een PM van haar kreeg,vertelde ze steeds hetzelfde  ::) ::) ;D ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11973 Gepost op: 18-01-2010, 22:25:45 »
Bij Blokker kan men creatief rekenen.

Er was een aanbieding. 4 grote borden voor 5 euro. Er waren er nog maar 3.  Een klant voor me in de rij had die drie dus in haar mandje, en wilde ze afrekenen. Slaat de kassajuffrouw 11 euro aan.

Jamaar, zegt de klant: daar staat 4 borden voor 5 euro. Commentaar van de kassajuffrouw: u heeft er maar 3 dus de kassa rekent de stukprijs. Ja, hoe kan het dan 11 euro zijn, dat bedrag is niet door drie te delen.

Uiteindelijk neemt de vrouw genoegen met de prijs van 7 euro voor de drie borden.

Had Blokker die borden dan niet gewoon voor 5 euro kunnen afrekenen, en kunnen doen alsof het er 4 waren?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11974 Gepost op: 18-01-2010, 22:36:35 »
Ik kom er net achter dat ik wiskunde nog moet doen, helemaal vergeten. Maar het is hartstikke moeilijk!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11975 Gepost op: 18-01-2010, 22:44:00 »
ik kan je er niet mee helpen, ik vond het zelf altijd al een beroerd vak.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11976 Gepost op: 18-01-2010, 23:48:55 »
sounds very familiar :\'(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11977 Gepost op: 19-01-2010, 10:36:44 »
middelbare school wiskunde kon ik nog wel, maar nu moet ik met inductie gaan bewijzen dat een formule altijd een even aantal haakjes bevat. Wat heel logisch is, maar hoe the hell laat je dat zien met inductie. Ik weet maar half wat inductie is...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11978 Gepost op: 19-01-2010, 11:17:09 »
middelbare school wiskunde kon ik nog wel, maar nu moet ik met inductie gaan bewijzen dat een formule altijd een even aantal haakjes bevat. Wat heel logisch is, maar hoe the hell laat je dat zien met inductie. Ik weet maar half wat inductie is...

Inductie is toch om op te koken?  ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ontdekking van de dag
« Reactie #11979 Gepost op: 20-01-2010, 00:05:34 »
Inductie is toch om op te koken?  ;D
jeb, iets met magneten ofzo, iig het koken gaat erdoor heel snel, je moet oppassen dat het niet aanbrand (bij ons de eerste week nogal vaak gebeurd ::schaam:: )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!